Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
On yksi paska, tämä sarja
Liikkuu sen järki jossain ihan ulapalla
Sitä vastaan tulee, kommentteja vain
Niissä haukutaan, juoni huonoksi
Ja syytä siinä onkin.
Surkein niin,
Tämä sarja on
Evakin,
Huono hahmo on
Surkein niin,
Ei ansaitse uutta kautta enää
Kun kaikki lopettaa katselun
Ja syitä paljon onkin.
Vierailija kirjoitti:
Lyön vetoa jo nytten, että Ismo ei valita yhtään niin paljon Kallen retkahduksesta kun on syypää. Viimeksi kun Ismo pelasi ja Kalle joi niin ollenkaan Ismo ei reagoinut pahasti, koska mokasi omassa riippuvuudessaan myös.
Jos ei muuta keksitä, niin juokoon Kalle sitten itsensä hengiltä. Loppuisi ainakin saman toistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyön vetoa jo nytten, että Ismo ei valita yhtään niin paljon Kallen retkahduksesta kun on syypää. Viimeksi kun Ismo pelasi ja Kalle joi niin ollenkaan Ismo ei reagoinut pahasti, koska mokasi omassa riippuvuudessaan myös.
Jos ei muuta keksitä, niin juokoon Kalle sitten itsensä hengiltä. Loppuisi ainakin saman toistaminen.
Se jos mikä olisi äärettömän surullista mutta ei mitenkään tavatonta. Moni kuolee myös kompuroidessaan.
Tamara tulee ja ruoskii rangaistuksena Evaa ja Krisua.
Huono sarja ansaitsee kadota Kiiran tavalla.
Matti nousee haudastaan ja ampuu Evaa.
Entä jos Kiiran näyttelijä halusi lähteä itse? Paremmille ohjelmille? Kuten Tomi/Joonatan lähti omasta tahdosta.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos Kiiran näyttelijä halusi lähteä itse? Paremmille ohjelmille? Kuten Tomi/Joonatan lähti omasta tahdosta.
Ne oli pelkkiä turhaakin turhempia täytehahmoja Ullan ja Dahlian tilalle.
Dahlia pakkaa tavaransa sviitistä ennen kuin loputkin vaneriseinät kaadetaan.
Amandassa on niin huonot viinitkin ettei rouva kestä enää kauaa.
Tilataan tänne roskalava, ei tätä kiinteistöä kukaan osta jos täällä on kaatuneita väliseiniä pitkin rakennusta.
Eräässä Helsingin yökerhossa muistaakseni on samaa tapettia kuin Amandassa. Tai oli en tiedä onko paikkaa enää olemassa kun siitä on useampia vuosia aikaa kun siellä kävin. Eri värinen tosin taisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoittajat ovat itse keksineet enemmän näitä seksihulluja naisia tai jotka nähdään pääsyyllisenä. Tero Puustinen tulee mieleen kärjistettynä miesversiona.
Sebastian, Pietari ja Jimi ovat kyllä olleet pahimpia tällaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoittajat ovat itse keksineet enemmän näitä seksihulluja naisia tai jotka nähdään pääsyyllisenä. Tero Puustinen tulee mieleen kärjistettynä miesversiona.
Niitä ei vaan enää ole. Tarkoituksella Evasta tehty panokone, kun sitä vihataan muutenkin.
Kuinka monta seinänpätkää kukin jaksaa kantaa? Nämähän täytyy halkaistakin että mahtuu ovesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin koko ajan olen odottanut, että milloin Hanilla paljastuu ruokariippuvuus ja ahmimishäiriö, ei siis bulimia vaan se toinen, jonka nimeä en nyt jaksa muistaa kun Laiteloilla on selkeä perinnöllinen alttius riippuvuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Jiri tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin koko ajan olen odottanut, että milloin Hanilla paljastuu ruokariippuvuus ja ahmimishäiriö, ei siis bulimia vaan se toinen, jonka nimeä en nyt jaksa muistaa kun Laiteloilla on selkeä perinnöllinen alttius riippuvuuksiin.
Hani rakastaa ainakin roiskeläppiä. Kinkku taitaa olla suosikki.