Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frendit-inhokit

Vierailija
20.09.2016 |

Rakastan Frendit -tv-sarjaa! Aina kuitenkin muistellaan sarjan parhaimpia juttuja. Listataanko vaihteeksi Frendien ärsyttävyyksiä? Mistä jaksosta, kohtauksesta tai hahmosta et tykkää ja miksi?

Minua ärsyttää suunnattomasti se jakso, jossa Ross hermostuu, kun Ben leikkii nukella. Takapajuista, seksististä ja todella dorkaa. Paolosta en hahmona tykkää ollenkaan, rasittava gigolo. Rachelin ja Rossin suhteen vatvominen käy hermoille ja Rossin mustasukkaisuus on kiusallista katsottavaa.

Kommentit (158)

Vierailija
1/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän syksyn aikana katsellut frendeistä kaudet 1-3. Nyt neljännellä kaudella on alkanut Chandlerin vittuilu ärsyttämään todella isosti.

Vierailija
2/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janice on kestoinhokki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti se kuvio Phoeben raskaudessa. Se veli oli ärsyttävä ja vaimonsa myös (vaikka 70´s showssa  Debra Jo onkin huippu!)

Vierailija
4/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lausetta - hahhahhahhahhah - neljä lausetta - hahhahhahhahhah - jne.

Kaava alkaa ärsyttää kun sen huomaa.

Vierailija
5/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa parit epäloogisuudet. Mm. Monica ei anna Phoeben hieroa häntä ja tästä on yksi jaksokin. Mutta aikaisemmissa jaksoissa paljastuu, että on käyttänyt Phoeben palveluja.

Toinen on, että Ross on allerginen hummerille mutta syö sitä kuitenkin eikä saa allergista kohtausta/asiasta ei mainita mitään.

Oon katsonut Frendit läpi ehkä 15 kertaa ja löytäisin sieltä noin tuhat epäloogisuutta mutta tässä kaksi pientä. Ärsyttää myös tottakai muut asiat, mm. Rossin mustasukkaisuus ja Joeyn vaihteleva älyn taso.

Vierailija
6/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun Rachelin ääni on sarjan alussa kimittävä, myöhemmin muuttuu erilaiseksi ja välillä tuntuu että on tekopyhä jotenkin. Olikohan tuossa äänen muutoksessa jotenkin ideana, että Rachel ikäänkuin aikuistui sarjan edetessä?

Vierailija
7/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää Joeyn tyhmyys ja Rachelin itsekkyys. Alussa Joey ei ole olleenkaan niin tyhmä. Sitten se tyhmistyy sarjan edetessä, eli käsikirjoitus tietysti elää.

Rachel taas. Tuppauttuu melkein väkisin Monicalle asumaan. Sotkee ja hävittää Monican tavaroita. Tiedänhän minä että R on hemmoteltu ja itsekäs, mutta harmittaa tavallaan M puolesta. Käy usein vielä Monicaan käsiksi. Käyttäytyy lapsellisesti Rossia kohtaan.

En erityisemmin välitä Phoebesta. Inhokkijaksoni on se lottojakso kun Monica ei olisi saanut ostaa itselleen arpoja ja kaikki inttävät sille niistä. Sitten P vielä pudottaa sen kulhon ja kadottaa usean tuhannen voittoarvan.

Vierailija
8/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Joey on jotenkin liian kiltti ollakseen sellanen pelimies. Voin kuvitella Joeyn pikemminkin sellaiseksi viiden lapsen duunari-isäksi kuin kunnon gigoloksi. Monican jatkuva ja lisääntyvä HUUTAMINEN käy hermoille. Ross on sellainen tyyppi, että se ärsyttäisi mua oikeessa elämässä ihan älyttömästi, mutta telkkarin välityksellä ok. Jotenkin se jatkuva uhriutuminen ottaa pattiin. Ja mua harmittaa kun Monican vanhemmat suosii Rossia niin paljon :/

Vierailija
9/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti se jakso, jossa Rachel tekee jälkiruuan ja laittaa siihen epähuomiossa sekä marjoja että lihaa. Ei kai kukaan voi olla noin typerä. Tuota typerää torttua vatvotaan koko jakso eikä siinä ole mitään hauskaa. Toinen väkisinväännetty ja epähauska vitsi oli se, kun Joey ja tyttökämppis (se tanssija) siirtelivät "tyttömäisiä" tavaroita piiloon.

Rossin ja Rachelin kuvio vituttaa minuakin. Ross on ärsyttävä inisijä, ja se mustasukkaisuus on oikeasti ahdistavaa katsottavaa. Rachel on hahmona aivan paska ja mitäänsanomaton enkä ymmärrä Rachelin tai Jennifer Anistonin suurta suosiota.

Joey on ihan herttainen, mutta hahmon tyhmyys ottaa päähän. Hahmosta on tehty niin infantiili, että se on välillä melkein loukkaavaa. Mielestäni on myös täysin epärealistista, että huonomuistinen ja yksinkertainen tyyppi yrittäisi vuosikausien ajan luoda uraa näyttelijänä. Joey ei kehity sarjan edetessä yhtään vaan pysyy yksinkertaisena sarjan alusta loppuun.

Vierailija
10/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vituttaa Monican ja Chandlerin suhde. Monica on kuitenkin väkivaltainen, alistava hullu ja sellainen se suhdekin sitten on.

Vierailija
11/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa.. Rachel ärsytti mua kun katsoin koko sarjan ekaa kertaa, mutta tokalla katselukerralla nousi mun suosikiksi. Toisaalta se itsepäisyys ärsyttää hänessä, mutta toisaalta ymmärrän kun olen itsekin sellainen junttura :D

Vierailija
12/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa ärsyttää välillä se miten naisia kuvataan. Esimerkiksi Joyen ja Chandlerin naisjutut ei jaksa hirveästi itseäni naurattaa, vaan tuntuvat jotenkin jo tosi vanhentuneilta.

Välillä ärsyttää myös miten Monican menneisyyttä lihavana nuorena tyttönä on kuvattu tosi halventavasti ja stereotyyppisesti. Esimerkiksi "proom video"-jaksossa lihava Monica syö kokoajan ja tiputtaa majoneesia Rachelin mekolle. Tavallaan joo jee hahah tosi hauskaa ja totta...lihavat on ällöjä...mutta huumorinlajina menty mun mielestä sieltä missä aita on matalin. Hauskuus revitty esiin muita halventamalla...sarjassa on myös jonkun verran samankaltaisia ärsyttäviä suhtautumistapoja homoihin.

Vierailija
13/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ehdoton lempparini on Chandler - sarkasmia parhaimmillaan. Rossin suihkurusketuskohtauksen jälkeinen vinoilu oli lemppareitani. Inhokkeja, öö, kukaan ei ole inhokki. Se "we were on a break" -kinastelu oli typerää ja jatkui vähän liian kauan. Alkujaksoissa huumori oli mielestäni huonompaa ja sanailu yms. haki vielä paikkaansa. Muistan kun sarja alkoi, en katsonut kuin muutaman jakson enkä lämmennyt sille. Jossain vaiheessa sitten innostuin uudelleen ja edelleen tänä päivänä se on yksi parhaista sarjoista ikinä ja lähes kaikki jaksot olen nähnyt ehkä 10 kertaa :)

Vierailija
14/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Aniston pilas koko sarjan, niin ruma ja ärsyttävä nainen.

Vierailija
15/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne epäloogisuudet ja hahmojen muuttuvat luonteet ja ominaisuudet ärsyttää myös! Esim. sarjan alussa Chandler naureskeli Rossin seksisuhteiden määrälle ja oli enemmän naistenmiestyylinen ja myöhemmin sarjassa olikin seksuaalisesti melko kokematon ja surkea naisten kanssa.

Ap

Vierailija
16/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten vituttaa Monican ja Chandlerin suhde. Monica on kuitenkin väkivaltainen, alistava hullu ja sellainen se suhdekin sitten on.

Ei tule kannatusta tälle, mammat ovat monicoita itsekin. :D

Vierailija
17/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua aina ärsytti se, että Rachel muka meinas muuttaa (Ranskaan töihin?) ja viedä Emman mukanaan. Että yhtään ei kiinnosta, että vie Rossilta lapsen niin kauas, ja kaikille se oli ok. Ross ei esim voinu Benin takia muuttaa Emilyn luokse Lontooseen aikanaan... mutta on kuitenkin yks lempisarjoista ikinä :)

Ja naureskelin aina sille, että Phoebe muka synnytti alakautta ne kolmoset, ei varmaan sais oikeasti sellaisessa riskiraskaudessa synnyttää ite (vai oonko ihan hakoteillä?) plus aina se, että kun joku on laitoksella niin kauhea porukka siellä joko odotushuoneessa tai sitten ihan siellä salissa melkeen :D esim kun sarjan alussa Beniä oltiin synnyttämässä, ni miks hitossa Rossin ex-vaimon ystävät siellä oli odotushuoneessa jännittämässä?

Vierailija
18/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vituttaa parit epäloogisuudet. Mm. Monica ei anna Phoeben hieroa häntä ja tästä on yksi jaksokin. Mutta aikaisemmissa jaksoissa paljastuu, että on käyttänyt Phoeben palveluja.

Toinen on, että Ross on allerginen hummerille mutta syö sitä kuitenkin eikä saa allergista kohtausta/asiasta ei mainita mitään.

Oon katsonut Frendit läpi ehkä 15 kertaa ja löytäisin sieltä noin tuhat epäloogisuutta mutta tässä kaksi pientä. Ärsyttää myös tottakai muut asiat, mm. Rossin mustasukkaisuus ja Joeyn vaihteleva älyn taso.

MInua on jäänyt vaivaamaan se, kun Joey ei muka tiennyt mitä sormilla ilmaan piirrettävät lainausmerkit tarkoittavat, kun olen melkein varma, että hän käyttää niitä jossakin yhteydessä ihan normaalisti tai ainakin ymmärtää, mitä ne tarkoittavat. Mutta en ole täysin varma tästä, onko sinulla konkarina tästä mitään havaintoja?

Vierailija
19/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phoeben hahmo on äärimmäisen ärsyttävä, sama näyttelijä jossain muissa rooleissa ei taas ole ärsyttänyt lainkaan.

Myös myöhemmissä jaksoissa epäuskottavan tyhmäksi käsikirjoitettu Joeyn hahmo on ärsyttävä, alkupuolen jaksoissa ei niin ärsyttävä.

Ylivoimaisesti parhaat hahmot ovat Rachel ja Chandler, niissä myös parhaat näyttelijät.

Vierailija
20/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan frendejä, mutta niitä ei vaan voi katsoa suomenkielisillä teksteillä, sen verran huonosti ne on käännetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi