Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
27081/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että onko Aaro esittänyt sitten kuitenkin melkein neljä vuotta? Eilen kesäuusinnoissa nähtiin kohtaus, jossa Aaro pitkään jäi tuijottamaan Eeva -nimeä. Siitä tuli sellainen fiilis, että muisti olisi tullut silloin takaisin.

Muistaakseni ensimmäisen vuoden aikana oli useampi vihjailu. Esimerkiksi Aaro puhui yksin rannalla, mutta kuulemma valmistautuikin vain kosintaan. Tai se kun Aaro säikytti pimeällä kadulla Camillan ja oli outo. Varmasti moni sitä alkuksi spekuloi paljonkin, että esitystä vain. Enää muutamaan vuoteen siltä ei ole tuntunut. Käsikirjoittajat toki saattavat keksiä mitä tahansa. Jopa sen että Aaro onkin koko aika ollut vanha Aaro.

Vierailija
27082/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että onko Aaro esittänyt sitten kuitenkin melkein neljä vuotta? Eilen kesäuusinnoissa nähtiin kohtaus, jossa Aaro pitkään jäi tuijottamaan Eeva -nimeä. Siitä tuli sellainen fiilis, että muisti olisi tullut silloin takaisin.

Muistaakseni ensimmäisen vuoden aikana oli useampi vihjailu. Esimerkiksi Aaro puhui yksin rannalla, mutta kuulemma valmistautuikin vain kosintaan. Tai se kun Aaro säikytti pimeällä kadulla Camillan ja oli outo. Varmasti moni sitä alkuksi spekuloi paljonkin, että esitystä vain. Enää muutamaan vuoteen siltä ei ole tuntunut. Käsikirjoittajat toki saattavat keksiä mitä tahansa. Jopa sen että Aaro onkin koko aika ollut vanha Aaro.

Toivottavasti olisi se kolmoisveli niin saataisi parvekeonnettomuuden ja paluun epäkohdat kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27083/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ammun sen Kristianin tai ho ro Evan jos niitä vielä näkyy täällä Pihlajakadun kulmilla.

Vierailija
27084/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen pelaamaan Joannan kanssa lättäpillua kuulusteluhuoneeseen.

Vierailija
27085/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikirjoittajilla on itelläänkin mennyt Aaro ja Eero solmuun, kun Lasse siellä mökilla puhui Aarolle elävältä hautaamisesta. Juonellisesti olisi ollut uskottavampaa, että Eero on elossa. Eero sai sydänkohtauksen. Sitten vain kerrottiin kuolemasta. Joku Anni olisi hyvin voinut puuttua siihen kuin mukamas hoitaa Aaroa kotonaan.

Vierailija
27086/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsikirjoittajilla on itelläänkin mennyt Aaro ja Eero solmuun, kun Lasse siellä mökilla puhui Aarolle elävältä hautaamisesta. Juonellisesti olisi ollut uskottavampaa, että Eero on elossa. Eero sai sydänkohtauksen. Sitten vain kerrottiin kuolemasta. Joku Anni olisi hyvin voinut puuttua siihen kuin mukamas hoitaa Aaroa kotonaan.

Paras käänne olisi se kun Aaro ja Eero on oikeasti kuolleet, mutta Iiro liukastunut Annin talon pihassa ja hoitanut sitä siellä talolla. Sitten Iiro on kuvitellut olevansa Aaro kun Anni kutsunut sillä nimellä.

Vierailija
27087/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puksuta puksuta kovempaa, kovempaa aaaahh!!!

Vierailija
27088/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Mattila kirjoitti:

Puksuta puksuta kovempaa, kovempaa aaaahh!!!

Siinä toinen Evan kaltainen.

Vierailija
27089/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et halua vaan yhtä etkä aviomiestä

Tai et jaksa miesvauvojen kitinöitä

Tule Amandan sviittiin, sänky on jo pedattu

Meit on täällä kaksi möllikkää

Ja sellaisena hurmurina sun pitää tulla

Mun viereen on paikka sulle varattu

Jos joku teistä on sen parempi ja pettämätön

Äitinikin sanoi että kaikki miehet pettää joskus

Elinoita, Emmoja, Cindyjä, Juttia

Kaikkia, helppoja, miehiäni saalistaneita

Mä lupaan että on hauskempaa meil jotka löytää synnytysten pöytään

Vierailija
27090/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vastapainoksi kuka nykyisistä mieshahmoista on naispuoleinen Eva tai Salla? Kun naisia aina haukutaan.

Vierailija
27091/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vastapainoksi kuka nykyisistä mieshahmoista on naispuoleinen Eva tai Salla? Kun naisia aina haukutaan.

Kristian ja Sampo.

Vierailija
27092/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikiä jäi vaivaamaan se kun Nella niin spontaanisti suuteli häntä huulille. Evan pettämisen paljastuessa Miki pohtii voisiko hänellä ja Nellalla olla syvempääkin yhteyttä. Evan kanssa hän ei rehellisesti sanottuna tuntenut edes aitoa rakkautta. Miki ajattelee, että ajautui suhteeseen Evan kanssa vain siksi, että sattui olemaan niin yksinäinen sillä hetkellä. Se olisi voinut olla kuka tahansa muukin kadun vastaantulija, hän pohtii nyt. Mutta missä hänen aidot tunteet ovat, kuka on hänen aitojen tunteiden kohde? Olisiko se Nella sittenkin, Miki ajattelee ja sipoo kädellä leukaansa mietteliään näköisenä sanomatta ääneen sanaakaan. Hitto, sehän voisi olla Nella! Pitäisikö hänen tehdä aktiivisia siirtoja sen eteen, että hän saisi Nellan nyt itselleen? Kyllä pitäisi, päättää poliisi Miki miehekkäästi ja päättäväisesti! Nyt lähdetään hommiin hän tokaisee ääneen!

Vierailija
27093/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristian ja Sampo.

Kumpikaan ei käynyt mulla mielessä. En toki tiedä ymmärsinkö itse sitten ollenkaan mitä haettiin :D

Vierailija
27094/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikirjoittajat ovat itse keksineet enemmän näitä seksihulluja naisia tai jotka nähdään pääsyyllisenä. Tero Puustinen tulee mieleen kärjistettynä miesversiona.

Vierailija
27095/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristian ja Sampo.

Kumpikaan ei käynyt mulla mielessä. En toki tiedä ymmärsinkö itse sitten ollenkaan mitä haettiin :D

Tai yksinkertaisesti rasittavat naishahmot on niitä joita syytetään eniten. Eva, Joanna, Salla on vihattuja hahmoja niin ei mikään ihme.

Vierailija
27096/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristian ja Sampo.

Tai yksinkertaisesti rasittavat naishahmot on niitä joita syytetään eniten. Eva, Joanna, Salla on vihattuja hahmoja niin ei mikään ihme.

Nämä kolme ovat kovia harrastamaan seksiä. Joannalle ilmeisesti riittää Lasse. Yhteen aikaan tuntui olevan seksin perään koko aika. Miehistä ainakin Kalle on ollut aika löyhämoraalinen. Meinasi Petriäkin suudella. Vanha Aino oli myös tällainen mutta uusi versio ei ole toistaiseksi samaa näyttänyt. Vaikea sanoa kenestäkään. Kristianilla on ollut vain Nella ja Eva ja Sampo pitkiäkin aikoja sinkkuna eikä ole pettänyt?

Vierailija
27097/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääköhän Miki käydä Kristianin päälle ja Joonatan joutuu pidättelee vai meinaako Miki vetää Evaa pataan?

Kuva Kristianista huppu päässä pimeällä kadulla, Kristian poistuu sarjasta.

Vierailija
27098/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun pyllyyn rakas, pyllyyn. Kalle hääyönä Sampolle.

Vierailija
27099/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittääköhän Miki käydä Kristianin päälle ja Joonatan joutuu pidättelee vai meinaako Miki vetää Evaa pataan?

Kuva Kristianista huppu päässä pimeällä kadulla, Kristian poistuu sarjasta.

Ihan varmasti Kristianin ja taitaa Nella ja Eva jäädä puimaan asioita asuntoon. 

Vierailija
27100/59931 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua onko ihmiset unohtaneet mitä keväällä tapahtuu vai miksi niin moni (muualla kuin täällä) ihmettelee miksi Joonatan kuristaa Mikiä tai käy päälle, kun selvästi Joonatan yrittää vain estää nyrkkitappelua.

Ketju on lukittu.