Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Täältä tulee hirmuinen rölli, on mulla metsässä tölli
Siellä mä uhkailen ja kaapattuani kiinni pitelen.
Mikä se oli se laulu mitä Lasse lauloi Toivolle siellä Ismon kämpällä. Oliko joku pientä elefanttia vai mikä xD
Jälkeen päin ajateltuna tuokin oli varmasti vinkki, kun Samuli kertoi Viljamin kadonneen tyyliin kauppareissulla ja Aino sanoo et sillä kävi sama homma. Äiti katosi ja julistettiin kuolleeksi mutta se olikin vain viettämättä villiä sinkkuelämää Pariisissa. En muista osasi kukaan vitsilläkään yhdistää Sampoon.
Kartanoon, pian vielä matkustan
Pupuni, korvaamaton on
Kolme pientä elefanttia marssi näin,
aurinkoista tietä eteenpäin.
Koska matka oli hauska niin,
pyysivät he mukaan yhden toverin.
Leipuri Inka, se asuu vielä meillä
Vegaaniset kakut se leipoo meillä ja mä näen kun uunissa rapsakkaa on.
Kolme isoa makkaraleipää edessäni näin
Alkoi tehdä mieli kutvanaa
Koska makkaraleipää teki mieli niin
Kutvanat saa nyt odottaa.
Menesty, menesty Delismo, muuten Ismo saa rahat palauttaa
Maksupäätteisiin en koske en, Pupu sen saa tehdäkin.
Menesty, menesty Delismo, niin hyvä sijoituskin olis jo.
Karahvini on korvaamaton, Ulla sen rikkoi ja uutta saanut en, pian vielä löysin jo uudenkin, nyt uusi karahvi on.
Ismo ja Kalle voisivat käydä joskus useamminkin kalassa. Sentään Kalle oli kiinnostunut. Uusinnoissa siis oli.
Oon huono arvioimaan ikää, mutta mun mielestä uudessa kansikuvassa Kristian on kaikista nuorimman näköinen, vaikka sarjassa kuulemma Kristian on näyttelijänsä ikäinen. Eva ei pätkääkään näytä Nellan mutsilta mutta voisi olla oikeasti äiti jos olisi saanut lapsen nuorena. Nellan ja Evan näyttelijöillä 14 vuotta ikäeroa.
Olisiko liian raju käänne, jos joku kuolisi AIDSiin? Siis kaikesta huolimatta ihan oikeasti vielä nykyäänkin Suomessakin kuolee joka vuosi joku epäonninen tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Oon huono arvioimaan ikää, mutta mun mielestä uudessa kansikuvassa Kristian on kaikista nuorimman näköinen, vaikka sarjassa kuulemma Kristian on näyttelijänsä ikäinen. Eva ei pätkääkään näytä Nellan mutsilta mutta voisi olla oikeasti äiti jos olisi saanut lapsen nuorena. Nellan ja Evan näyttelijöillä 14 vuotta ikäeroa.
Tuossa kuvassa Nella jopa näyttää Evaa vanhemmalta.
Ja muuten monesti ollaan puhuttu, että Eva olisi yli 40-vuotias mutta eikö Evakin saanut Nellan nuorena? En kuitenkaan muista oliko alaikäinen. Jos Nella olisi Miran kanssa syntynyt 2002 niin Evan näyttelijän iän huomioiden Eva olisi saanut tyttärensä 16 vuotiaana. Eli ei mitenkään ihmeellistä eikä Evan tarvitse olla vanha.
Mulle tuli Nellan asusta mieleen, että pyyhkii äidin ja Kristianin pois elämästään ja alkaa elämään Eetun kanssa. Sitä kautta pääsee Happy Homesiin töihin. Näyttää ihan jotain välittäjä-Tammiselta. Aikuisuus alkaa ja Eva jatkaa pienen tauon jälkeen Kristianin kanssa, mutta eivät ole onnellisia. Nella antaa joskus anteeksi heille.
Hyvä, jos Nella menee töihin, vaikka kyseessä olisikin sitten suojatyöpaikka kun Nellahan ei ole koskaan ollutkaan palkkatöissä. Tuskin TE-toimistossaan pakottaisi Nellaa lähihoitajan koulutukseen kun Nellalla on kuitenkin sydänsairaus ja vankilatuomio avunannosta väkivaltarikokseen.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko liian raju käänne, jos joku kuolisi AIDSiin? Siis kaikesta huolimatta ihan oikeasti vielä nykyäänkin Suomessakin kuolee joka vuosi joku epäonninen tuohon.
Tero Puustinen kuolee vankilassa aidsiin.
Evan tuet jäädytetään, sillä hän on syyllistynyt haureuteen tyttärensä poikaystävän kanssa.
Kareja, Gunnareita, Tuomoja, Ismoja
Leevejä, Jarkkoja, pikkuisi hanipöitä
Mä lupaan että on hauskempaa meil jotka löytää synnytysten pöytään