Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
+Noelin rikokset, rikolliskuvio.
Sarjasta on tullut sen arvoista jätettä, miksikä sitä on pahimmat arvostelijatkin haukkuneet. Jos ei olla oltu jo pitkään, niin nyt ainakin ollaan menossa niin turhanpäiväisissä juonikuvioissa. Omaan huonouteensa tämä paska hukkuu ja hyvätkään näyttelijät eivät voi enää loistaa tällä tasolla.
Ei sinne Pihlajakadulle kannata enää palata, kun se kerrostalokin on vuorattu jollain muovisilla koristekivillä. Pilaavat hienoa arkkitehtuuria.
Helena Kuula kirjoitti:
Ei sinne Pihlajakadulle kannata enää palata, kun se kerrostalokin on vuorattu jollain muovisilla koristekivillä. Pilaavat hienoa arkkitehtuuria.
Se sun poikas entinen asunto on kirottu, kun meiän Lellukin joutu siellä Noelin uhriks. Luomasen ukkokin oli kuollut sinne.
Seuraava mies aamuseksillee. Pitää puksuttaa paljon että syntyy lisää pikkuisia, pikkuisia.
Mä oon siementänyt Evaa niin paljon, että ihme jos ei meillekin tuu yhteinen lapsi.
Kristian Harju kirjoitti:
Mä oon siementänyt Evaa niin paljon, että ihme jos ei meillekin tuu yhteinen lapsi.
Mä oon just sellanen sähäkkä mutsi jonka tytär kalpenee. Mä teen lapsenlapsetkin Nellan puolesta.
Eva Tamminen kirjoitti:
Mä oon just sellanen sähäkkä mutsi jonka tytär kalpenee. Mä teen lapsenlapsetkin Nellan puolesta.
Sä et oo mikään mutsi edes, vaan täys m u n a n k i p e e ä m m ä, joka vokottelee tyttärensä poikaystävänkin!!
Nella Tamminen kirjoitti:
Eva Tamminen kirjoitti:
Sä et oo mikään mutsi edes, vaan täys m u n a n k i p e e ä m m ä, joka vokottelee tyttärensä poikaystävänkin!!
Mä oon aina ollut oikeessa tästä sun niin sanotusta äidistäs. Nyt se sit viimeistään paljastu, kuinka helppo nakki se on.
Jiri Viitamäki kirjoitti:
Nella Tamminen kirjoitti:
Eva Tamminen kirjoitti:
Mä oon aina ollut oikeessa tästä sun niin sanotusta äidistäs. Nyt se sit viimeistään paljastu, kuinka helppo nakki se on.
Hirvikiväärille ois nyt käyttöä ihan muussakin kuin sananmukaisessa tarkoituksessa.
Mä en voi mennä takas Siuntioon ja autoon nukkumaan!!
Eva Tamminen kirjoitti:
Mä en voi mennä takas Siuntioon ja autoon nukkumaan!!
Kyllä sä voit ja se on sulle ihan oikein.
https://im.mtvuutiset.fi/image/8742588/landscape16_9/1600/900/17a024382…
Maikkarin uutisessa ollut kansikuva nimenomaan vahvistaa sen, että Ismo paljastaa pöydän mutta ei huijausta. Maljatkin kädessä eli naimisiin päästy.
Vierailija kirjoitti:
Maikkarin uutisessa ollut kansikuva nimenomaan vahvistaa sen, että Ismo paljastaa pöydän mutta ei huijausta. Maljatkin kädessä eli naimisiin päästy.
Pöydän??? Mitä vtua sönkötät????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöydän??? Mitä vtua sönkötät????
Niin sen veikkauspöytänsä.
Veikkaan, Kristian poistuu sarjasta. Rooli jossain brittiläisessä sarjassa/elokuvassa varmaan pakottaa.
Antaakohan Nella viikossa äidilleen anteeksi? Mutta kuinkas Lasse, Miki?
Kristian voisi poistuessaan ottaa Evan mukaansa. Sieviset ja Kajanderit vaan pois sarjasta. Katariina takas!
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, Kristian poistuu sarjasta. Rooli jossain brittiläisessä sarjassa/elokuvassa varmaan pakottaa.
Antaakohan Nella viikossa äidilleen anteeksi? Mutta kuinkas Lasse, Miki?
Kuulemma aikoo asua Lontoossa kuvauksien ajan ja lentää Helsinkiin välillä kuvaamaan Salkkareita. Ajattelin itse että Tiia poistuisi hetkeksi, mutta ei ollutkaan uudella TTK kaudella mukana. Kummallakin taitaa olla ainoana päätyönä enää Salkkarit. Siksi en rehellisesti sanottuna usko että lähtevät mihinkään sarjasta.
Omasta tahdosta tarkoitin. Käsikirjoittajat ja tuotanto voi aina halutessaan poistaa kenet tahansa hahmoista.
En kestä jos tätäkin vielä pitkitetään. Ruutuajan tuhlausta. Saisivat nyt vetäistä nämä nopeasti pois alta (isyys, pettäminen, Sampon salaisuudet, Miran adoptio) ja uudet kuviot kehiin.