Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maikkari kerrankin kuunnellut meitä katsojia ja julkaissut trailerin samaan aikaan verkkoon ja televisioon. Cmoressakin on suora linkki traileriin. Kerrankin pisteet sinne päin vaikka ei mitenkään kummallinen traileri ollutkaan. Kuten todettu varmasti kattaa vain ensimmäisen viikon. Ikään kuin jonkinlainen viikon kurkistus.
Seuraakohan joku oikeasti tätä ketjua vai onko joku suoraan linjoja pitkin pistänyt palautetta.
Jos olisin tv-sarjan tai elokuvan tuotannossa mukana niin varmasti haluaisin käydä katsomassa mitä puhutaan. Näyttelijänä en, eikä kenenkään kannattaisikaan mutta tuotannon muuna työntekijänä kyllä.
Budjetti paukahti!! Pakko lopetus edessä!!!
Mikä Ingvarilla oli? Ei kerrottu että mitä sairastaa tai mikä johtaa kuolemaan. Sveitsiin oli menossa saamaan parempaa hoitoa. Oli pyörätuolissa, eli olisiko joku ms-tauti tai vastaava?
Vierailija kirjoitti:
Budjetti paukahti!! Pakko lopetus edessä!!!
Kannattaa lopettaa Panetut elämät tähän syksyyn.
Ulkolavasteen poltto syksyllä!!
Ukoilla joku kiima-aika vai mitä täällä mourutaan munan perään? Oletan ettei naiset kirjoittele noin.
Trailer ei valehtele, surkea syyskausi tulossa.
Se on sarjan loppu. Sen huomasi trailerista.
Marraskuussa RIP 1999-2023.
Kartanon pihaan käveltiin, Pihlajakatu poistuu vaan.
Dahlia lumoissa on, remontti valmis on, bravo, bravo, bra.
Joka kerta kun tulee traileri tai jotain uutta niin alkaa sama. No ainakin tietää että kausi on alkamassa kun vanhat tutut kaverit palaa kesälomilta muistuttamaan kuinka paska sarja on ja pitäisi heittää jorpakkoon.
Pupu nousee renkailleen, se pääsee ulos vapauteen. Hakemaan minut kartanolle taas, taas.
Limusiini tuore on, Laurin rikkoma romutuksessa on, uusi alku tämä kaikkien on.
Vierailija kirjoitti:
Olen minä hirmuinen rölli, naiseni petti ja kölli, pihalla tappelen ja Krisunkin tappaisin.
Krisukrisukrisukrisu, krisukrisukrisukrisu, krisukrisukrisu pane ah.
Miki Kajander kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minä hirmuinen rölli, naiseni petti ja kölli, pihalla tappelen ja Krisunkin tappaisin.
XD
Kesäuusinnoissa oli toi Nellan soijalasagne, jota Lasse kauhisteli ja Nella vakuutteli ettei makueroa huomaa ollenkaan. Oispa hauskaa jos Nella joskus kokkaisi eikä Lasse huomaisi eroa. Kuulemma näin on käynytkin tosielämässä että kovasti vakuutellaan mutta tietämättään ollaan syöty jonkun ruuan seassa lihan korviketta. :D
Kuka haluaa tulla katsomaan mun jättimäistä bulgea?