Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se, että väestö sekoittuu olisi jotenkin huono asia?

Vierailija
28.07.2026 |

Ymmärrän, jos ei elätetä itse itseään, mutta silloin pitäisi puhua köyhyydestä. Humanitaarisesta muutosta olen aivan samaa mielt, että sitä ei tarvita. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuja nudvessivien persujen mielestä ei ja tulokset huomaa. Ei oo kromosomit persuilla kohdillaan.

Vierailija
2/17 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se olekaan, ellei tietysti ole näitä geeninsäilyttäjiä jotka avioituvat mieluiten lähisukulaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkuja nudvessivien persujen mielestä ei ja tulokset huomaa. Ei oo kromosomit persuilla kohdillaan.

Joo kuulostat kyllä sellaselta älyköltä että sua meidän pitäs kuunnella.

Vierailija
4/17 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomeen käytännössä tule muuta kuin humanitaarista muuttoa, koska se työperäinenkin on pääosin sellaista laatua et sen voi ihan hyvin laskea humanitaariseksi. 

Vierailija
5/17 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seuraa Suomessa Caruna- ja datakeskuskeskusteluja, joissa siis päätökset on syntyneet ihan supisuomalaisten aivojen pohdinnan tuloksena, niin joutuu kysymään itseltään, olisko sittenkin fiksua jos tänne muuttaa väkeä jolla on hitusen erilainen geeniperimä? 

Vierailija
6/17 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestön sekoittuminen on ainoa ratkaisu geneettisistä sairauksista eroon pääsemiseksi. Siksi minun lapsistani tuli kauniita ja lahjakkaita, eikä heidän tarvitse murehtia joutuvansa parisuhteeseen kelpaamattomiksi inceleiksi.

Vierailija
7/17 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni on tummaihoinen. Jonkun etnonationalistin mielestä olevan varmaan petturi ja paha ihminen, minua ei kiinnosta. 

Vierailija
8/17 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoittuminen on hyväksi jos sekoittumalla saa kehitysloikan. Sekoittumisesta ei ole hyväksi jos sekoittuminen johtaa kehityksen tason alenemiseen.

Vierailija
9/17 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väestön sekoittuminen on ainoa ratkaisu geneettisistä sairauksista eroon pääsemiseksi. Siksi minun lapsistani tuli kauniita ja lahjakkaita, eikä heidän tarvitse murehtia joutuvansa parisuhteeseen kelpaamattomiksi inceleiksi.

Muun maan mustilaisilla on muita sairauksia, joita suomalaisessa geeniperimässä on vähemmän.

Vierailija
10/17 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän siinä on kun ne ei sekoitu. Elävät molemmat omissa klikeissään ja siitä seuraa ongelmia.

Vierailija
11/17 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rikkautta se

Vierailija
12/17 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Se on varmasti helpottavaa, kun on miehen suvun puolelta joku serkkulikka varattuna. 

Vierailija
13/17 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätään tyhmyyttä. Luuleeko joku, että Pakistanista tai Somaliasta tulisi tietelijöitä?

Paitsi tietysti vihreät, Vasemmistoliitto ja Krista Kosonen, Paula Vesala ja Maija Vilkkumaa. 

Aivan. Se, että Suomi ei pysty houkuttelemaan ketään 70:stä Pakistanin maailmanluokan tieteentekijöistä, on jotenkin pakistanilaisten vika. Persun logiikka. Sille ei voi väittää vastaan.

Vierailija
14/17 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun seuraa Suomessa Caruna- ja datakeskuskeskusteluja, joissa siis päätökset on syntyneet ihan supisuomalaisten aivojen pohdinnan tuloksena, niin joutuu kysymään itseltään, olisko sittenkin fiksua jos tänne muuttaa väkeä jolla on hitusen erilainen geeniperimä? 

Itse lienet niitä toivomiasi "suuria älyköitä", jotka lutkuttaa esimerkiksi Muskin hanuria kuin kyseessä olisi joku suuri nero ja maailman pelastaja? 

Vierailija
15/17 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahahaaaaaaaaaa.......................

Vierailija
16/17 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole, varsinkin jos persuilta kysytään. Niiden puolisot on hyvinkin ulkomailta tulleita.

Vierailija
17/17 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

He voivat sekoittua keskenään omalla hiekkalaatikolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme