Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vieläkin inhottaa kohtaus, jossa laiska ja tyhmä Matias ei osaa pestä pyykkiä ja tunkee pyykit treenikassissa pesuun ja peseekin sitten ihan kirjaimellisesti rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kalle Laitela kirjoitti:
Mä voisin kanssa ottaa makkaraperunat.
Hot dog tähän tyyliin ;)
https://media.thisvid.com/contents/videos_screenshots/5427000/5427633/p…
Tässä mä olen!!
Jiri Viitamäki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle Laitela kirjoitti:
Mä voisin kanssa ottaa makkaraperunat.
Hot dog tähän tyyliin ;)
https://media.thisvid.com/contents/videos_screenshots/5427000/5427633/p…Tässä mä olen!!
Mä haluun, että sä teet mulle hodarin!!
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin inhottaa kohtaus, jossa laiska ja tyhmä Matias ei osaa pestä pyykkiä ja tunkee pyykit treenikassissa pesuun ja peseekin sitten ihan kirjaimellisesti rahaa.
Kari ja Seppo eivät kehdanneet pyytää sähkömiestä pesukoneen korjaamiseen.
Jaaniin Seppo virittämässä pesukonetta xD vanhoja hyviä aikoja.
Aika jännä että Eerikäinen saa aina puhua kuvauksista. Periaatteessa hahmo on poistunut ja harva varmaan olisi sitä kauppakeskuksessa kuvattuakaan kohtausta osannut odottaa ellei sitä olisi täällä erikseen mainittu.
Leena Huovanainen on Salkkareiden uusi suosikkihahmo - Lenita Airisto: "Olen iloinen että saan paljon positiivista palautetta leimaavaan saippuasarjaan ryhtymisestä!"
Tamara ja Angela ovat Leenan jälkikasvua: "Tummat ja tuliset voimanaiset kolmessa sukupolvessa!"
Päivi Räsänen on uusi Salkkarit-tähti: "Tuotanto takavarikoi minun raamatun!"
Tuure Boelius esittää Henrikin pikkuveljeä: "Olen haaveillut Salkkareissa näyttelemisestä!"
Syksyllä Sampo muuttaa Laiteloille ja Aino muuttaa kimppakämppään. Voisin lyödä tästä jopa vetoa.
Lena Meriläinen esittää Anneli Vuorelaa: "Hahmoni ei ole osa Kuulan mafiaperhettä!"
Varmaan puoletkaan uutisten esittämistä oikeista henkilöistä EI haluaisi tulla mukaan Salkkareihin.
Mark Levengood on Kallen salarakkaan roolissa: "Ismo on onnellinen!"
Ootteko huomannut, että sarjassa ollaan menty enemmän oikean elämän aikataulujen mukaisesti. Salla oli sängyssä Gunnarin kanssa syyskuussa ja siitä oli oikeasti 9kk kesäkuussa. Vauva syntyi hieman etuajassa. Hani on asunut Ismolla puoli vuotta. Luulisi ensi syksynä olevan maininta asiasta vaikka Hani tuskin mihinkään Pihlajakadulta lähtee. Tietysti on nämä naurettavat lääkisasiat, mutta siinä ei sentään olekaan yritetty luoda illuusiota ajan nopeudesta vaan typerästi tehty, että Elina mukamas nopeasti onkin kandivaiheessa.
Minna Kivelä esittää Sallan isoserkkua: "Edessä on kahden hölöttäjän vaarallinen kissatappelu!"
Vappu Pimiä on Sallan pikkuserkku: "Ei ole hiljainen täti ollenkaan!"
Yksi keinotekoinen makeutusaine, Coca Cola light, munariisipasteija eiku lihariisi!
Sampo rakastuu hetkessä baarissa tapaamaansa Lariin, mutta Lari tartuttaa Sampolle HIVin kun ei tiedä omasta tartunnastaan.