Mihin muuttaisit asumaan Helsingissä?
Kommentit (27)
Eiraan. Siellä ei ole rahvasta tuulipukukansaa tai muuta sellaista väkeä jota en halua katsella.
Useammassa paikassa Helsingissä olen asunut, mutta Pohjois-Haaga on ollut paras. Erinomaiset liikenneyhteydet mm. stadiin ja pikaratikalla, Kaari ja sen 24h prisma lähellä, keskuspuisto melkein vieressä ja tosi rauhallista.
Mahdollisimman kauas. Vaikka Utsjoelle.
Merenranta lähelle jos haluaa nähdä aaltoja, mutta ei liikaa tuulta. Ja lentokentälle pääsy. Toisaalta jos Venäjä iskee, pitää olla joku hyvä bunkkeri. Kävelyteitä, kaupat, pysäkit, muu.
Raha ei ollut este muuttaa pois sieltä. Junantuomien Helsinkifanitus on aika söpöä.
Asun nyt Oulunkylässä, mutta myös Käpylä, Ruskeasuo tai Munkkiniemi olisivat kivoja.
En muuttaisi Helsinkiin mistään hinnasta.
Olen jo asunut kaikissa haluamissani kaupunginosissa: Ullanlinnassa, Kaartinkaupungissa, Kruununhaassa, Kampissa, Etu- ja Taka-Töölössä, Punavuoressa. Tällä hetkellä Ruoholahdessa/Jätkäsaaressa enkä jaksa enää muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
En muuttaisi Helsinkiin mistään hinnasta.
Hyvä. Ei täällä sinua tarvitakaan.
Asun nyt Siltasaaressa, tänne halusin ja täällä pysyn. Asuin muuten täällä opiskeluaikana alivuokralaisena, sitten vuosia maailmalla. Lapsiperheaika meni Laurinlahdessa, ja nyt taas ollaan Siltasaaressa, minä, mies ja paatti.
Vierailija kirjoitti:
Useammassa paikassa Helsingissä olen asunut, mutta Pohjois-Haaga on ollut paras. Erinomaiset liikenneyhteydet mm. stadiin ja pikaratikalla, Kaari ja sen 24h prisma lähellä, keskuspuisto melkein vieressä ja tosi rauhallista.
Ogelissa ja Alppilassa olen asunut, nyt Pohjois-Haagassa ja täytyy sanoa että tämä on paras ja tänne aion ankkuroitua. Olen asunut myös Tampereen Amurissa ja Pyynikillä, mutta tämä Helsingin Pohjois-Haaga on paras.
Kantakaupunkiin varmaan mieluiten, vaihtoehtoisesti vaikka Itään johonkin rauhalliseen lähiöön, jossa metro - Puotila on ihan ok. Tai vaikka Villinkiin saareen. Tietty joki kiva omakotialue kävisi myös, tai joku Kumpula.
Rientola on mielestäni hieno alue. Sinne muuttaisin.