Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Ihmisii ne on homotkin, on niilläkin halunsa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri palaa ensi syksynä takaisin. Länsiväylässä mainittiin että radiotöiden ohalla Salatut elämät kuvaukset jatkuvat syksyllä kesälomien jälkeen. Ei tosin mikään suuri yllätys, kun jaksoissa on vihjaistu siihen suuntaan.
Varmaan Susu palaa myös. Täällähän jo aikaisemmin puhuttiin näiden kahden hahmon paluista.
En pidä Petrin paluusta ja siitä jos kaiken tapahtuneen jälkeen Petri nyt on se Kallen loppuelämän mies, jonka kanssa tosiaan elää onnelliseksi vanhaksi saakka. Jos näin on olen oikeasti todella pettynyt. Larin olisi pitänyt olla tämä mies. Lari olisi ollut oikea mies Kallelle.
Tuskinpa mitään loppuelämän miestä tulee. Eri asia jos Kalle olisi lähdössä sarjasta. Mun mielestä olisi ollut parempi vaan rauhoittaa tilanne Samposta eron jälkeen ja unohtaa hetkeksi kaikki miehiin liittyvät kuviot. Kun se on kuitenkin selvää, että vähintään paneskeluksi se menee aika pian vaikka ei yhteen mentäisi.
Sai olla viimeinen kerta kun minä esiinnyn sellaisissa kuvissa puolialasti. Menitin kunniani ja dekolteeni.
Valitettavasti uskon myös Sampon heittäytyvän hankalaksi. Kaikessa kiireessä Sampolla ja Kallella ei ole tullut mieleen hankkia avioehtoa. Sampo kiukustuu Petristä ja alkaa vaatimaan omaisuuden jakoa. Sampo kuitenkin on vain tarjoilija ja Kallella huomattavasti enemmän rahallista omaisuutta monessa muodossa. Pelkästään Sampolle suurta hyötyä saada rahaa. Tuskin Sampo mitenkään yhtäkkiä kivaksi on muuttunut.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Ihmisii ne on homotkin, on niilläkin halunsa!!
Sillä Karilla on hirveä halu kommentoida mun homoutta.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti uskon myös Sampon heittäytyvän hankalaksi. Kaikessa kiireessä Sampolla ja Kallella ei ole tullut mieleen hankkia avioehtoa. Sampo kiukustuu Petristä ja alkaa vaatimaan omaisuuden jakoa. Sampo kuitenkin on vain tarjoilija ja Kallella huomattavasti enemmän rahallista omaisuutta monessa muodossa. Pelkästään Sampolle suurta hyötyä saada rahaa. Tuskin Sampo mitenkään yhtäkkiä kivaksi on muuttunut.
Sampo on pelkkä huijari!! Se yritti viedä mun tyttären rahat! Oikein mikä lie Viljami.
Irina Saari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sampo on pelkkä huijari!! Se yritti viedä mun tyttären rahat! Oikein mikä lie Viljami.
Kiven sisään se pitäis laittaa!!
Samuli Palokoski kirjoitti:
Irina Saari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se luki mun päiväkirjoja ja hankki mun ex-poikaystävän huoneeseen maksullisen naisen, jotta sais mut itelleen. Oksettava tyyppi!!
Katsomoon tulee yöllä Maija-Liisan Tähdet vs. Google jakso. Puhutaan kuvauksen perusteella aika paljon Ullasta. Kerttu Rissasesta julkaistaan myös jakso, mutta aihepiiri luonnollisesti ihan muuta kuin Salkkarit.
Peppi Kuula kirjoitti:
Irina Saari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se luki mun päiväkirjoja ja hankki mun ex-poikaystävän huoneeseen maksullisen naisen, jotta sais mut itelleen. Oksettava tyyppi!!
Huomionkipee pyrkyri, huijas sairaalan tilauksessa rahan takia ja kaato Petrin lasiin viinaa!!
Kalle Laitela kirjoitti:
Peppi Kuula kirjoitti:
Irina Saari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomionkipee pyrkyri, huijas sairaalan tilauksessa rahan takia ja kaato Petrin lasiin viinaa!!
Ei mullakaan oo hyvää sanottavaa. Vainos mua ja mä otin sen iljetyksen vielä henkivartijaks. Pahin oli se että olin suhteessa sen kanssa ja muutin johonkin kimppakämppään!?
Lopettakaa jo se Sampon haukkuminen!!! Se ei ole tehnyt teille mitään pahaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jo ensi viikolla ilmestyy jakson nimiä ja ehkä jopa traileri?
Traileri ja traileri. Työnnä nyt jo se traileri p.
Miksi täällä ollaan aina vihaisia traileria kohtaan? Ihan normaalia odottaa uuden kauden tiisausta.
Mä alan kohta ryyppäämään. Ei vaan pää kestä tätä hullutusta.
Sykkeen toissajaksossa Dahlia-laama synnyttää 😂 Onko ihan tiedostamaton sattuma vai onko Sykkeen käsikirjoittajat ajatelleet Salkkareiden rouvaa nimessä? Raija Heikkilän näyttelijä on tämä uusi Kikka-hoitaja joka selosti Dahlian synnytystä :D
Kikkis on mun lempi hahmo. Ollu tosi kauan kuvioissa. Kunpa paljastuisi että hän olisi Lilja tai se mikä lie Aure.
Vierailija kirjoitti:
Kikkis on mun lempi hahmo. Ollu tosi kauan kuvioissa. Kunpa paljastuisi että hän olisi Lilja tai se mikä lie Aure.
Olisi kiva, mutta tuskin näistä tuotannon työntekijöistä koskaan tulee mitään rooleja sarjaan. Joskin Kikkistä näytettiin yllättävän paljon esimerkiksi siinä isyyskysymys kohdassa. Kikkiksen näyttelijä oli Rabassaki s-hoitaja.
Olikos tämä ärsyttävä mieslääkäri Siponen se joka oli Brasiliassa ennen Kallen paluuta? Nämäkin jaksot olivat keväältä 2012. Kallella oli tuttuja johtokunnassa. Siponen ei pitänyt ollenkaan Katariinasta ja jatkuvasti vähätteli ja tytötteli. Juhani Rajalin toki hyvä näyttelijä ja äänikin varmasti monelle tuttu. Vaikea vaan kuvitella, että tollanen Siponen osaisi olla oikeasti jotenkin mukava kun tuntuu olevan v-mäinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Johannes Brotherus on ihan Kimmon näköinen ja voisi olla joku Aure tai Lilja. Asukkaiden lapsi tai lapsenlapsi. Uudessa päivässä esiintynyt, mutta tuskin oma kunnia antaa periksi että ihan Salkkareihin suostuisi. Kikkis on tavallinen hoitaja ja vaikea uskoa että liittyisi näihin näkymättömiin asukkaisiin. Luulisi että asunnon omistajat ovat jotain parempaa keskiluokkaa vähintään.
Hyvä että sä katsot äitis perään, sillä on omat heikkoutensa.