Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Petri palaa ensi syksynä takaisin. Länsiväylässä mainittiin että radiotöiden ohalla Salatut elämät kuvaukset jatkuvat syksyllä kesälomien jälkeen. Ei tosin mikään suuri yllätys, kun jaksoissa on vihjaistu siihen suuntaan.
Luultavasti tämä menee juuri niin kuten minä ja muutamat muut ovat pohtineet. Kalle ja Sampo pääsevät naimisiin asti ja ovat vajaa pari kuukautta avioparina. Kunnes totuus paukahtaa kasvoille ja samalla välit menee katki ja viina alkaa maistumaan. Sormukset nähty toukokuussa ja ilmeisesti Kalle terassilla viinillä. Seuraavaksi Kalle törmää tai ottaa yhteyttä Petriin ja sitä kautta pääsee kiinni elämään. Toivottavasti Ismo muistaa Sampon teot ja tällä kertaa hyväksyy paremmin Petrin. Ismohan tavallaan hyväksyi jo viimeksi, mutta retkahtamisen jälkeen alkoi uudelleen vihaamaan ja nythän Ismo on saanut kuulla sen Sampon teoksi.
Vierailija kirjoitti:
Petri palaa ensi syksynä takaisin. Länsiväylässä mainittiin että radiotöiden ohalla Salatut elämät kuvaukset jatkuvat syksyllä kesälomien jälkeen. Ei tosin mikään suuri yllätys, kun jaksoissa on vihjaistu siihen suuntaan.
Mainitaan myös tässä. Liekö sama juttu, mutta eri lehti.
https://www.ess.fi/teemat/6065482
"Syksyllä Eerikäisellä jatkuvat Radio Novan juontojen ohessa Salatut elämät -tv-sarjan kuvaukset. Tulossa saattaa olla myös muita tv-töitä, mutta niistä Eerikäinen ei voi vielä puhua."
Honkaset ja Kajanderit voisivat jopa lähteä, mutta eiköhän Susu tule ottamaan koppia jos Miki poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Honkaset ja Kajanderit voisivat jopa lähteä, mutta eiköhän Susu tule ottamaan koppia jos Miki poistuu.
Toivottavasti lähtee, eivät tuoneet mitään lisäarvoa. Daniela siedettävin tästä porukasta.
Seppo Taalasmaa kirjoitti:
Ismo Laitela kirjoitti:
Mä en enää itskeään tiedä kuka mun äiti oli ja millon se kuoli! Voi helvetTI!
Ismo lopeta!
Saanko mä nyt ottaa edes tavarani!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lähtee, eivät tuoneet mitään lisäarvoa. Daniela siedettävin tästä porukasta.
Musta Daniela on just kaikista raivostuttavin.
Kakka ohjelma!! Isii!! Vaihda kanava!!!
Danielan hahmo on parantunut alkuajoista.
Se on ihan tyhmä kakka Aaro!!!
Mä en haluu jäädä kakka Aaron kanssa!!
Vierailija kirjoitti:
Danielan hahmo on parantunut alkuajoista.
Dahlia vain huonontunut käsikirjoituksen takia. Inkeri on taitava näyttelijä, josta olisi moneksi vielä kun pystyy tekemään töitä. Pitkä teatterikokemus on suuri etu.
Minna Laurikainen on mun paras ystävä.
Toivo Axelsson kirjoitti:
Tyhmä kakka Dahlia!!
Sinulla ei ole sitten mitään käytöstapoja!! Ei ole mikään ihme, kun sinua on kasvattanut se kiero Axelsson.
Tyhmä kakka Dahlia!!
Noh noh. Ei kaikkea tarvitse ääneen sanoa vaikka ihan oikeassa oletkin.
Noel Axelsson kirjoitti:
Tyhmä kakka Dahlia!!
Noh noh. Ei kaikkea tarvitse ääneen sanoa vaikka ihan oikeassa oletkin.
Sinä olet todistetusti pelkkä siipeilevä pyrkyri, joka kaappaa toisten firmoja.
Mitä paskaa!? Tää on mennyt ihan pilalle sen jälkeen kun mä lähin.
Silja Salin kirjoitti:
Mitä paskaa!? Tää on mennyt ihan pilalle sen jälkeen kun mä lähin.
Nakkilassa on turvallista.
Valkoroskaisempaa sarjaa saa hakea.
Paska ohjelma.