Oletko jo päättänyt perheesi kanssa mitä herkkuruokaa syötte huomenna viikonlopun alkamisen kunniaksi?
Oletteko jo hankkineet tarvikkeet? Teettekö ruoan yhdessä vai skippaatteko tämän hienon tavan viettää yhdessä laatuaikaa?
Kommentit (15)
Katson olympialaisia ja syön sipsejä ja dippiä.
Savustan kalaa. Puoliso tekee salaatit.
Lidl muushia ja nakkikastiketta. Parasta.
Olen jo päättänyt ja ostin tänään aineksetkin. Teen huomenna herkkupizzaa, johon laitan pannulla kuullotettua paprikaa ja punasipulia, lisäksi mustia oliiveja, tuoreita herkkusieniä, edamamepapuja, valkosipulia ja runsaasti mozzarellaraastetta. Tiedän jo että tällä täyteyhdistelmällä saan oman makuni mukaisen pizzan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Pyttipannua pakasteesta. Meillä eläkeläisillä on laatuaikaa joka päivä.
Joo! Hampurilaisia. Ostin tänään jo tarvikkeet.
Teen myös sitruunaisen rahkapiirakan mutta se saattaa mennä vasta lauantaille.
Mennään ravintolaan syömään loman kunniaksi.
Huomenna teen porsaankyljyksiä, höyrytettyjä perunoita ja juureslisäke.
Kaljaa ja kiekkoa + sauna ja baariin
Ostin fetapinaattipastaan ainekset tänään, teen huomenna niistä hyvää ruokaa töiden jälkeen. Täällä pohjoisessa tosin hiihtoloma alkaa vasta viikon päästä.
Savustan lohen ja itse tehdyt bataattiranskikset lisäksi. Vkl minä teen ruuat M43v
En ole päättänyt. Huomenna syön kevyemmin koska illalla pitää kipata kaljaa. Lauantaina sitten brasilialainen naudanpihvi ja vuori lohkoperunoita.
Nyt on arkiviikonloppu, kun paiskitaan töitä. Viikon päästä on vapaata ja juhlitaan UMKta.
Huomenna nuudeleita, paistettuja kasviksia, kaalisalaattia, ituja ja kanamunia.
Lauantaina keitettyjä perunoita, punajuuria, miljoonakastiketta (jauhelihakastike).
Sunnuntaina paistettua kalaa, perunamuusia, paahdettuja kasviksia.
Kanakorman teen riisin ja naan-leivän kera.
M59