Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Ensin Nella oli Violan kiusaama. He ystävystyivät. Sitten Viola oli Miran kiusaama. He menivät yhteen. Sitten Mira oli Anskun kiusaama. Heille tuli säätö. Sitten Ansku oli... höh, ketju katkesi.
Sonja vaan muistuttaa ulkonäöllisesti paremmin roolivanhempiaan, Emmassa en näe niin paljon samaa.
Sonja ja Emma, Emma ja Sonja, Sonja ja Emma, Emma ja Sonja, ihan miten vaan. Terve!
Mua ärsyttää, kun sarjaan tullessa Eva kutsui itseään aina Evaksi. Sittemmin Eevaksi puhelikielessä. Mielestäni tuossa on niin iso ero, kun Eevasta tulee mieleen vanhempi nainen ja Eva sellainen kuin Eva on. Harvemmin ihminen itse muuttaa oman nimensä lausimista. Muiden hahmojen kesken Monica oli osalle Monica ja osalle Moonica. Sergei oli aina Monica ja Kalle aina Moonica. En muista miten muuten itse sanoi?
Dahlian kartanon remontti sitten valmistuu syksyllä! Muuten tuotanto pettää meidät.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää, kun sarjaan tullessa Eva kutsui itseään aina Evaksi. Sittemmin Eevaksi puhelikielessä. Mielestäni tuossa on niin iso ero, kun Eevasta tulee mieleen vanhempi nainen ja Eva sellainen kuin Eva on. Harvemmin ihminen itse muuttaa oman nimensä lausimista. Muiden hahmojen kesken Monica oli osalle Monica ja osalle Moonica. Sergei oli aina Monica ja Kalle aina Moonica. En muista miten muuten itse sanoi?
Gunnar, Dahlia ja Camillakin sanonut ihan Moonica.
Tosiaan nuo nimet tuntuu olevan katsojillekin aina vähän vaikeita. Evaa kirjoitetaan täällä/jodelissa todella usein Eevaksi. Sitten on nämä vanhant Marianna on Marianne tai Marjaana. Valtter sai myös useampia versiota kuten Valter, Valtteri, Waltter ja Walter. Eihän se haittaa mutta ei kauheasti seurata esim. lopputekstejä.
Joo muuten tuo Dahlia unohtui listasta. Siitäkin on näkynyt Dalia ja Daalia versiota :D
Dahliaakaan kaikkia eivät osaa kirjoittaa oikein, on Daliaa ja Daaliaa :D
Samaan aikaa kaiksi eri nyymiä kirjoittaa Dahliasta melko saman viestin 😂
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan nuo nimet tuntuu olevan katsojillekin aina vähän vaikeita. Evaa kirjoitetaan täällä/jodelissa todella usein Eevaksi. Sitten on nämä vanhant Marianna on Marianne tai Marjaana. Valtter sai myös useampia versiota kuten Valter, Valtteri, Waltter ja Walter. Eihän se haittaa mutta ei kauheasti seurata esim. lopputekstejä.
Ennakoiva korjaa usein Evan Eevaksi, eikä sitä aina muista tarkastaa kirjoittamaansa tekstiä.
Moni tuntui ennen luulevan Nadjaa Nadiaksi. Myös Tiia on kirjoittanut somessa noin.
Ulla-kullan aamupalalle! Täällä ois pitopalvelun sämpylöitäkin!!
Mitä ihmettä, minun silkkilakanoistani löytyi kukka!?? Se on nyt tämän vulgäärien juhlasta huolimatta aamusamppanjan paikka!
Juhan nussimaa pullaa aamupalaksi!
Kunnon makkaraleivät tekee eetvarttia pitkän juhannuksen jälkeen!
Kamalaa taikauskohömpötystä tämä keskikesän proseduuri!
Se Juha Viljanen ois tästä Juhannuksesta vielä puuttunut!
Nadjasta lasu välittömästi. Eva psykiatriseen hoitoon, ylikehittynyt libido. Ihan holtiton amma.