Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Gunnar yrittää vaan kostaa, mutta siinä sä et onnistu et ikinä!
Noita Mustavaaroja ei kannata nyt ärsyttää!
Ismo Laitela kirjoitti:
Teidän pääoma on muutama kolikko taskunpohjalla!
Vierailija kirjoitti:
Voin mä suoraan sanoa, että minua ärsyttää nämä uutiset ja roolipelit. En mä niitä kiellä tai peukuttele alas, mutta omalla tavallaan tuntuu että pohdintaviestit hukkuu niiden joukkoon. Aina tulee tänne silleen "jes 10 uutta viestiä" ja sitten ne onkin näitä uutisia tai sitten jotain hahmojen keskusteluita. Kun niille on oikeasti ketjuja joskus ihmiset kommentoi siellä ihan muna huurussa viestejä. Et miksi sinne ei voi mennä leikkimään? Mä itse käytän Rantabaari ketjua. Ennen kuin joku ehtii syyllistämään mua sarjan puimisesta täällä.
No tänne vois suoraan kirjoittaa kaikesta sarjaan liittyvästä. Turhaa valittaa muiden kirjoittelusta. En mäkään kaikkien kommenttien sisällöstä ole kiinnostunut.
Ehkä se aamuinne valitus oli vaan kannanotto kun Rantabaari nähdään hyväksyttävämpänä vaikka se on epäreilua.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Kalle ja Sampo eivät pääse naimisiin kun Kalle ansaitsee paljon parempaa. Nuo häätkin olivat oudot kun oli eräänlainen cocktail-tilaisuus ennen vihkimistä ja hääparikin hengaili paikalla ties kuinka pitkään etukäteen, eikä saapunut vihittäväksi vieraiden nähden. Lisäksi koko suhde, hempeily ja häät ovat olleet niin kiusallista katsottavaa, eikä vakuuta. Kallen näyttelijä osaa kyllä näytellä rakastunutta ja rakkauden sokaisemana ja on näytellyt sellaista paremmin aikaisemmin, mutta Sampon näyttelijän taidot näyttelijänä eivät taida ylipäätään riittää tällaiseen.
Mun mielestä nimenomaan hyvin näytelty ja vedetty ihan liian sokerikseksi ja siirappiseksi joita molempia termejä käytettiin jaksoissakin. Eivät selvästikään halunneet perinteisiä häitä ja ns. miesparin tyyppiset juhlat. Olisi varmaan ollut paljon kiinnostavampi päätösjakso, jos Kalle ja Sampo olisivatkin paljastaneet menneensä jo naimisiin maistraatissa ja Ismo olisi saanut jonkun kohtauksen järkytyksestä ettei voi enää estää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se aamuinne valitus oli vaan kannanotto kun Rantabaari nähdään hyväksyttävämpänä vaikka se on epäreilua.
Ei ole epäreilua, kun Salkkarit on paljon huonompi sarja.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Ismo Laitela kirjoitti:
Mutta meillä on Salatut elämät ja sekös sinua ärsyttää! Saat kumota aika monta taskumattia että se pääsee unohtumaan!
Ismo Laitela kirjoitti:
Mutta meillä on Salatut elämät ja sekös sinua ärsyttää! Saat kumota aika monta taskumattia että se pääsee unohtumaan!
Mä vienkin Dahlian ryyppäämään! Hyvä, nyt ruvetaan parjaamaan sarjaa yhdessä!
Salatut elämät vs Rantabaari on enemmänkin mielipidekysymys jos seuraajista puhutaan. Osa ei katso ollenkaan tai ole pitänyt Rantabaarin aiheista ja joku taas mielummin katsoo sitä. Sen takia ei ole olemassa mitään faktuaalista totuutta kumpi on parempi. Ei ehkä kannata senkään takia kiistellä kuka on oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Kalle ja Sampo eivät pääse naimisiin kun Kalle ansaitsee paljon parempaa. Nuo häätkin olivat oudot kun oli eräänlainen cocktail-tilaisuus ennen vihkimistä ja hääparikin hengaili paikalla ties kuinka pitkään etukäteen, eikä saapunut vihittäväksi vieraiden nähden. Lisäksi koko suhde, hempeily ja häät ovat olleet niin kiusallista katsottavaa, eikä vakuuta. Kallen näyttelijä osaa kyllä näytellä rakastunutta ja rakkauden sokaisemana ja on näytellyt sellaista paremmin aikaisemmin, mutta Sampon näyttelijän taidot näyttelijänä eivät taida ylipäätään riittää tällaiseen.
Mun mielestä nimenomaan hyvin näytelty ja vedetty ihan liian sokerikseksi ja siirappiseksi joita molempia termejä käytettiin jaksoissakin. Eivät selvästikään halunneet perinteisiä häitä ja ns. miesparin tyyppiset juhlat. Olisi varmaan ollut paljon kiinnostavampi päätösjakso, jos Kalle ja Sampo olisivatkin paljastaneet menneensä jo naimisiin maistraatissa ja Ismo olisi saanut jonkun kohtauksen järkytyksestä ettei voi enää estää.
Kumiseva hotelli oli häiden laatu.
Vierailija kirjoitti:
Salatut elämät vs Rantabaari on enemmänkin mielipidekysymys jos seuraajista puhutaan. Osa ei katso ollenkaan tai ole pitänyt Rantabaarin aiheista ja joku taas mielummin katsoo sitä. Sen takia ei ole olemassa mitään faktuaalista totuutta kumpi on parempi. Ei ehkä kannata senkään takia kiistellä kuka on oikeassa.
Rantabaarin haukkujat eivät ole vain perehtyneet koko sarjaan paremmin.
Maarit Salin kirjoitti:
Ismo Laitela kirjoitti:
Mä vienkin Dahlian ryyppäämään! Hyvä, nyt ruvetaan parjaamaan sarjaa yhdessä!
Missäs sitä sherryä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut kaikki kaudet. En ole haukkunut, mutta mielummin Salkkarit valitsisin jos jompi kumpi pitäisi valita. Laatu Rantabaarissa on parempi mutta omalla tavalla pidän silti enemmän laajemmasta verkosta. Rantabaari loppujen lopuksi on vain ikuista kesää ja kaikki on lähes alle 40v. Muutamia vanhempia hahmoja ja kaikki tietyllä tavalla aina kauniita, komeita ja laihoja. Salkkareissa ihmiset on enemmän tavallisempia. Ja kuvaahan se kuitenkin elämää vauvasta vaariin vuoden ympäri. Kaikista lavasteista huolimatta ja käsiksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut kaikki kaudet. En ole haukkunut, mutta mielummin Salkkarit valitsisin jos jompi kumpi pitäisi valita. Laatu Rantabaarissa on parempi mutta omalla tavalla pidän silti enemmän laajemmasta verkosta. Rantabaari loppujen lopuksi on vain ikuista kesää ja kaikki on lähes alle 40v. Muutamia vanhempia hahmoja ja kaikki tietyllä tavalla aina kauniita, komeita ja laihoja. Salkkareissa ihmiset on enemmän tavallisempia. Ja kuvaahan se kuitenkin elämää vauvasta vaariin vuoden ympäri. Kaikista lavasteista huolimatta ja käsiksistä.
Itse valitsen Rantabaarin jos nykyisiin jaksoihin vertaa. Salkkarit voisi olla parempi jos ne vaan yrittäis paljon enemmän.
Skandaaliuutisii! Aamu käveli kun zombi Amandan lähettyvillä! Tulin heti kertoo kun kuulin! Hyhhyh!
Skandaaliuutisii! Aamu käveli kun zombi Amandan lähettyvillä! Tulin heti kertoo kun kuulin! Hyhhyh!
Eiks Onnilla ollut paha flunssa?
Miksiköhän tuota Miran äiti kysymystä pitkitetään? Onko Mira ja Viola poistumassa? Sitähän on pitkään heitelty ilmoille ihan huhujen muodossa. Senhän näkee sitten syksyllä palaavatko kesälomilta kuvauksiin.
Iida Mustonen kirjoitti:
Eiks Onnilla ollut paha flunssa?
Olihan sillä! Voi meiän Tale!
No mä en ole vastuussa muiden kirjoitteluista. Että turha mua syyllistää.