Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
23481/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan tämä keskustelu menee tätä samaa kierrosta ympäri. Ensin on hiljaista, sitten tulee roolipelit, haukkumiset ja keskusteluun puuttumiset. Sitten aletaan puhumaan kuinka tehdään sama kuin Jasmin. Seuraavaksi syytellään vuoronperään muita, että kuka tässä nyt on olevinaan huono ja kuka ei. Mikään ei koskaan muutu vaikka miten paljon ollaan aina sovittu, että yritetään tulla toimeen täällä. Aina on olemassa yksi jota ei oikeasti kiinnosta tippaakaan ja hän latelee siitä huolimatta kaikkea ikävää jokaisen viesteihin.

Johtuisikohan siitä että joku teistä tulee aina loukkaamaan tai valittamaan? Lopettakaa nyt ihmeessä jos haluatte rauhan.

Eli myönnät sen olevan tahallista provokaatiota? Jos kerta rauha on mahdollinen. Tässähän oli juuri 2-3 päivää rauhaa. Joka rikkoutui aamulla sillä että joku käski tunkemaan Rantabaarin hanuriin ja alkoi haukkumaan muita. Pitäisikö tuon olla rauhaa? Ei sitä vain ole mahdollista saada kun aina joku ulisee.

No mä en ole vastuussa muiden kirjoitteluista. Että turha mua syyllistää.

Vierailija
23482/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Taalasmaa kirjoitti:

Gunnar yrittää vaan kostaa, mutta siinä sä et onnistu et ikinä!

Noita Mustavaaroja ei kannata nyt ärsyttää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23483/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Laitela kirjoitti:

Teidän pääoma on muutama kolikko taskunpohjalla!

Vierailija
23484/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin mä suoraan sanoa, että minua ärsyttää nämä uutiset ja roolipelit. En mä niitä kiellä tai peukuttele alas, mutta omalla tavallaan tuntuu että pohdintaviestit hukkuu niiden joukkoon. Aina tulee tänne silleen "jes 10 uutta viestiä" ja sitten ne onkin näitä uutisia tai sitten jotain hahmojen keskusteluita. Kun niille on oikeasti ketjuja joskus ihmiset kommentoi siellä ihan muna huurussa viestejä. Et miksi sinne ei voi mennä leikkimään? Mä itse käytän Rantabaari ketjua. Ennen kuin joku ehtii syyllistämään mua sarjan puimisesta täällä.

No tänne vois suoraan kirjoittaa kaikesta sarjaan liittyvästä. Turhaa valittaa muiden kirjoittelusta. En mäkään kaikkien kommenttien sisällöstä ole kiinnostunut.

Vierailija
23485/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se aamuinne valitus oli vaan kannanotto kun Rantabaari nähdään hyväksyttävämpänä vaikka se on epäreilua.

Vierailija
23486/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Kalle ja Sampo eivät pääse naimisiin kun Kalle ansaitsee paljon parempaa. Nuo häätkin olivat oudot kun oli eräänlainen cocktail-tilaisuus ennen vihkimistä ja hääparikin hengaili paikalla ties kuinka pitkään etukäteen, eikä saapunut vihittäväksi vieraiden nähden. Lisäksi koko suhde, hempeily ja häät ovat olleet niin kiusallista katsottavaa, eikä vakuuta. Kallen näyttelijä osaa kyllä näytellä rakastunutta ja rakkauden sokaisemana ja on näytellyt sellaista paremmin aikaisemmin, mutta Sampon näyttelijän taidot näyttelijänä eivät taida ylipäätään riittää tällaiseen.

Mun mielestä nimenomaan hyvin näytelty ja vedetty ihan liian sokerikseksi ja siirappiseksi joita molempia termejä käytettiin jaksoissakin. Eivät selvästikään halunneet perinteisiä häitä ja ns. miesparin tyyppiset juhlat. Olisi varmaan ollut paljon kiinnostavampi päätösjakso, jos Kalle ja Sampo olisivatkin paljastaneet menneensä jo naimisiin maistraatissa ja Ismo olisi saanut jonkun kohtauksen järkytyksestä ettei voi enää estää.

Vierailija
23487/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se aamuinne valitus oli vaan kannanotto kun Rantabaari nähdään hyväksyttävämpänä vaikka se on epäreilua.

Ei ole epäreilua, kun Salkkarit on paljon huonompi sarja.

Vierailija
23488/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Ismo Laitela kirjoitti:

Mutta meillä on Salatut elämät ja sekös sinua ärsyttää! Saat kumota aika monta taskumattia että se pääsee unohtumaan!

Vierailija
23489/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Laitela kirjoitti:

Mutta meillä on Salatut elämät ja sekös sinua ärsyttää! Saat kumota aika monta taskumattia että se pääsee unohtumaan!

Mä vienkin Dahlian ryyppäämään! Hyvä, nyt ruvetaan parjaamaan sarjaa yhdessä!

Vierailija
23490/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatut elämät vs Rantabaari on enemmänkin mielipidekysymys jos seuraajista puhutaan. Osa ei katso ollenkaan tai ole pitänyt Rantabaarin aiheista ja joku taas mielummin katsoo sitä. Sen takia ei ole olemassa mitään faktuaalista totuutta kumpi on parempi. Ei ehkä kannata senkään takia kiistellä kuka on oikeassa.

Vierailija
23491/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Kalle ja Sampo eivät pääse naimisiin kun Kalle ansaitsee paljon parempaa. Nuo häätkin olivat oudot kun oli eräänlainen cocktail-tilaisuus ennen vihkimistä ja hääparikin hengaili paikalla ties kuinka pitkään etukäteen, eikä saapunut vihittäväksi vieraiden nähden. Lisäksi koko suhde, hempeily ja häät ovat olleet niin kiusallista katsottavaa, eikä vakuuta. Kallen näyttelijä osaa kyllä näytellä rakastunutta ja rakkauden sokaisemana ja on näytellyt sellaista paremmin aikaisemmin, mutta Sampon näyttelijän taidot näyttelijänä eivät taida ylipäätään riittää tällaiseen.

Mun mielestä nimenomaan hyvin näytelty ja vedetty ihan liian sokerikseksi ja siirappiseksi joita molempia termejä käytettiin jaksoissakin. Eivät selvästikään halunneet perinteisiä häitä ja ns. miesparin tyyppiset juhlat. Olisi varmaan ollut paljon kiinnostavampi päätösjakso, jos Kalle ja Sampo olisivatkin paljastaneet menneensä jo naimisiin maistraatissa ja Ismo olisi saanut jonkun kohtauksen järkytyksestä ettei voi enää estää.

Kumiseva hotelli oli häiden laatu.

Vierailija
23492/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salatut elämät vs Rantabaari on enemmänkin mielipidekysymys jos seuraajista puhutaan. Osa ei katso ollenkaan tai ole pitänyt Rantabaarin aiheista ja joku taas mielummin katsoo sitä. Sen takia ei ole olemassa mitään faktuaalista totuutta kumpi on parempi. Ei ehkä kannata senkään takia kiistellä kuka on oikeassa.

Rantabaarin haukkujat eivät ole vain perehtyneet koko sarjaan paremmin.

Vierailija
23493/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Salin kirjoitti:

Ismo Laitela kirjoitti:

Mä vienkin Dahlian ryyppäämään! Hyvä, nyt ruvetaan parjaamaan sarjaa yhdessä!

Missäs sitä sherryä on?

Vierailija
23494/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut kaikki kaudet. En ole haukkunut, mutta mielummin Salkkarit valitsisin jos jompi kumpi pitäisi valita. Laatu Rantabaarissa on parempi mutta omalla tavalla pidän silti enemmän laajemmasta verkosta. Rantabaari loppujen lopuksi on vain ikuista kesää ja kaikki on lähes alle 40v. Muutamia vanhempia hahmoja ja kaikki tietyllä tavalla aina kauniita, komeita ja laihoja. Salkkareissa ihmiset on enemmän tavallisempia. Ja kuvaahan se kuitenkin elämää vauvasta vaariin vuoden ympäri. Kaikista lavasteista huolimatta ja käsiksistä.

Vierailija
23495/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut kaikki kaudet. En ole haukkunut, mutta mielummin Salkkarit valitsisin jos jompi kumpi pitäisi valita. Laatu Rantabaarissa on parempi mutta omalla tavalla pidän silti enemmän laajemmasta verkosta. Rantabaari loppujen lopuksi on vain ikuista kesää ja kaikki on lähes alle 40v. Muutamia vanhempia hahmoja ja kaikki tietyllä tavalla aina kauniita, komeita ja laihoja. Salkkareissa ihmiset on enemmän tavallisempia. Ja kuvaahan se kuitenkin elämää vauvasta vaariin vuoden ympäri. Kaikista lavasteista huolimatta ja käsiksistä.

Itse valitsen Rantabaarin jos nykyisiin jaksoihin vertaa. Salkkarit voisi olla parempi jos ne vaan yrittäis paljon enemmän.

Vierailija
23496/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skandaaliuutisii! Aamu käveli kun zombi Amandan lähettyvillä! Tulin heti kertoo kun kuulin! Hyhhyh!

Vierailija
23497/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skandaaliuutisii! Aamu käveli kun zombi Amandan lähettyvillä! Tulin heti kertoo kun kuulin! Hyhhyh!

Eiks Onnilla ollut paha flunssa?

Vierailija
23498/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tuota Miran äiti kysymystä pitkitetään? Onko Mira ja Viola poistumassa? Sitähän on pitkään heitelty ilmoille ihan huhujen muodossa. Senhän näkee sitten syksyllä palaavatko kesälomilta kuvauksiin.

Vierailija
23499/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida Mustonen kirjoitti:

Eiks Onnilla ollut paha flunssa?

Olihan sillä! Voi meiän Tale!

Vierailija
23500/59931 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämääni sä et pilaa!

Ketju on lukittu.