Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Salla Mattila kirjoitti:
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Sallalla oli vielä se kolmas mieskin tän uuden vauvan alulle panijana! Ulos minun talostani Salla Mattila!
Kuunelkaa, ettehän te voi heittää mua ulos!
Ulos meidän talosta! Eikö sana kuulu vai eikö se tehoa! ULOS!!
Pipsa ja Anneli on paljon parempia hahmoja kuin yksikään nykyisistä. Olisipa Pipsa Miran äiti ja Anneli Sirkan pomo niin saisi molemmat takaisin. Ainakin Pipsan pitäis palata 2024.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo pitää tehdä Jasminit kun kiusaaminen ja valittaminen alkoi taas. Harmi, oli niin pitkään rauhaisaa ketjussa.
Sinäkö näitä roolipelejä pelaat? Ihan mielenkiinnosta. En vain tajua miten muiden keskustelut vaikuttaa sinuun. Mene hyvä ihminen täältä pois jos sinulla on paha olla. Älä hemmetissä kiusaa itteesi koko ajan.
Sieltähän se kiusaaja palasi taas olettamaan kuka kirjoittaa mitäkin. Jos et jätä mua tai ketään muutakaan rauhaan, niin turha valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Pipsa ja Anneli on paljon parempia hahmoja kuin yksikään nykyisistä. Olisipa Pipsa Miran äiti ja Anneli Sirkan pomo niin saisi molemmat takaisin. Ainakin Pipsan pitäis palata 2024.
Dahliaa ei voita kukaan. Hieno kartano ja palvelijat vaan puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo pitää tehdä Jasminit kun kiusaaminen ja valittaminen alkoi taas. Harmi, oli niin pitkään rauhaisaa ketjussa.
Sinäkö näitä roolipelejä pelaat? Ihan mielenkiinnosta. En vain tajua miten muiden keskustelut vaikuttaa sinuun. Mene hyvä ihminen täältä pois jos sinulla on paha olla. Älä hemmetissä kiusaa itteesi koko ajan.
Miks sä sitten valitat, jos suhun ei vaikuta mikään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran oletat että roolipelaajia on vain yksi niin sinäkin sitten voit olla tämän ketjun ainoa yksinäinen spekuloija.
Lopettakaa, mä saan tästä päänsäryn! Tuota valitusta ei kestä kukaan!
No tää yks jaksaa jankuttaa Rantabaarista vaikka sille on oma ketju. Miks se ketju on sitten luotu jos sitä ei tarvita?
Vierailija kirjoitti:
No tää yks jaksaa jankuttaa Rantabaarista vaikka sille on oma ketju. Miks se ketju on sitten luotu jos sitä ei tarvita?
Sivutolkulla täällä on Rantabaaria :D
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Saisiko rouvalle olla samppanjaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivutolkulla vitunmoista valitusta siitä kuka kirjoittaa mitä. Antakaa jo olla.
Pupu NRO. I kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Saisiko rouvalle olla samppanjaa?
Kyllä kiitos, näitä tappelupukareita ei jaksa kukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että tänne ei ole ollenkaan kommentoitu rantabaaria? Asia selvä. Ilmiannan ne sitten kun ei niitä kerran oikeasti koskaan ollutkaan.
Köyhien itku on mun lempimusiikkia!
Miksi täällä valitetaan jopa viikonloppuna, kun ei sarjasta muutenkaan juuri mitään spekulointeja laiteta tähän aikaan?
Sivari Seivinen kirjoitti:
Köyhien itku on mun lempimusiikkia!
Aa ha ha ha ha haa!
Kannattais lopettaa se kiusaaminen ja loukkaaminen niin kaikilla ois hyvä olla.
Sehän on vaan hyvä jos näillä kommentoijilla on jotain puuhaa.