Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Sabrina Mustavaara kirjoitti:
Sehän on vaan hyvä jos näillä kommentoijilla on jotain puuhaa.
Ulla on se sun parjaamasi skandaaliuutisten tehtailija, joka kaappasi koko ketjun meidän nenän edestä!
Mä teille vielä skandaaliuutiset näytän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo pitää tehdä Jasminit kun kiusaaminen ja valittaminen alkoi taas. Harmi, oli niin pitkään rauhaisaa ketjussa.
Sinäkö näitä roolipelejä pelaat? Ihan mielenkiinnosta. En vain tajua miten muiden keskustelut vaikuttaa sinuun. Mene hyvä ihminen täältä pois jos sinulla on paha olla. Älä hemmetissä kiusaa itteesi koko ajan.
Sieltähän se kiusaaja palasi taas olettamaan kuka kirjoittaa mitäkin. Jos et jätä mua tai ketään muutakaan rauhaan, niin turha valittaa.
Kunnon syrjijä ku pyytää lähtemään pois ja siirtää oman vastuun kiusatun niskaan. Näinhän ne heikkojen mielenterveydet romutetaan.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Sabrina Mustavaara kirjoitti:
Sehän on vaan hyvä jos näillä kommentoijilla on jotain puuhaa.
Ulla on se sun parjaamasi skandaaliuutisten tehtailija, joka kaappasi koko ketjun meidän nenän edestä!
Mä teille vielä skandaaliuutiset näytän
Tämä on pelkkä ketjuliike, mä yritin suostutella teitä yhteistyöhön, mutta haukuit mut valehtelijaks.
Skandaaliuutisii! Dahlia tappo Valtterin ku ei saanu niitä pikkuhousujaan takas! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Salattujen elämien ulkolavaste kaatuu hahmojen päälle päätösjaksossa - Tuotannolla huvittava syy: "Siitä on niin vitsailtu, että pakkohan sitä oli hyödyntää tuolla tavalla".
Skandaaliuutisii! Dahlia tappo Valtterin ku ei saanu niitä pikkuhousujaan takas! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Häpeäisit, tuo on pelkkää soopaa!
Vierailija kirjoitti:
Salattujen elämien ulkolavaste kaatuu hahmojen päälle päätösjaksossa - Tuotannolla huvittava syy: "Siitä on niin vitsailtu, että pakkohan sitä oli hyödyntää tuolla tavalla".
Mitä ihmettä, täähän on Karin korjaamo?
Hahmoja on pidetty hypnoosissa ulkolavasteella - Sarjan kulissit murtuu!
Häpeäisit, tuo on pelkkää soopaa!
Kyllä on kuule silminnäkijöiden havaintoja miten sä tarjoitit niitä sun märkiä alusvaatteita sille pervolle. Sinuna en sanoisi muita sairaiksi!
Tää ketju on vulgaarien valtaama! Pelastakaa spekuloinnit ja Rantabaari!
Vuoden lavastuspalkinto menee:
https://pbs.twimg.com/media/DcvYhXkWAAAWoJr?format=jpg&name=900x900
Ainahan tämä keskustelu menee tätä samaa kierrosta ympäri. Ensin on hiljaista, sitten tulee roolipelit, haukkumiset ja keskusteluun puuttumiset. Sitten aletaan puhumaan kuinka tehdään sama kuin Jasmin. Seuraavaksi syytellään vuoronperään muita, että kuka tässä nyt on olevinaan huono ja kuka ei. Mikään ei koskaan muutu vaikka miten paljon ollaan aina sovittu, että yritetään tulla toimeen täällä. Aina on olemassa yksi jota ei oikeasti kiinnosta tippaakaan ja hän latelee siitä huolimatta kaikkea ikävää jokaisen viesteihin.
Tuollainen riehuminen on paitsi vulgääriä myös erittäin kiusallista, häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Ainahan tämä keskustelu menee tätä samaa kierrosta ympäri. Ensin on hiljaista, sitten tulee roolipelit, haukkumiset ja keskusteluun puuttumiset. Sitten aletaan puhumaan kuinka tehdään sama kuin Jasmin. Seuraavaksi syytellään vuoronperään muita, että kuka tässä nyt on olevinaan huono ja kuka ei. Mikään ei koskaan muutu vaikka miten paljon ollaan aina sovittu, että yritetään tulla toimeen täällä. Aina on olemassa yksi jota ei oikeasti kiinnosta tippaakaan ja hän latelee siitä huolimatta kaikkea ikävää jokaisen viesteihin.
Johtuisikohan siitä että joku teistä tulee aina loukkaamaan tai valittamaan? Lopettakaa nyt ihmeessä jos haluatte rauhan.
Voin mä suoraan sanoa, että minua ärsyttää nämä uutiset ja roolipelit. En mä niitä kiellä tai peukuttele alas, mutta omalla tavallaan tuntuu että pohdintaviestit hukkuu niiden joukkoon. Aina tulee tänne silleen "jes 10 uutta viestiä" ja sitten ne onkin näitä uutisia tai sitten jotain hahmojen keskusteluita. Kun niille on oikeasti ketjuja joskus ihmiset kommentoi siellä ihan muna huurussa viestejä. Et miksi sinne ei voi mennä leikkimään? Mä itse käytän Rantabaari ketjua. Ennen kuin joku ehtii syyllistämään mua sarjan puimisesta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisikohan siitä että joku teistä tulee aina loukkaamaan tai valittamaan? Lopettakaa nyt ihmeessä jos haluatte rauhan.
Eli myönnät sen olevan tahallista provokaatiota? Jos kerta rauha on mahdollinen. Tässähän oli juuri 2-3 päivää rauhaa. Joka rikkoutui aamulla sillä että joku käski tunkemaan Rantabaarin hanuriin ja alkoi haukkumaan muita. Pitäisikö tuon olla rauhaa? Ei sitä vain ole mahdollista saada kun aina joku ulisee.
Mun puolesta Salatut elämät sais upota vaikka suohon ketjuineen!
Gunnar Mustavaara kirjoitti:
Mun puolesta Salatut elämät sais upota vaikka suohon ketjuineen!
Hyvä Gunnar, kerrankin mä olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä!
Gunnar yrittää vaan kostaa, mutta siinä sä et onnistu et ikinä!