Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
"Jartsasta tulee Amandan kokki!" - Näin Aino Sirje kertoo Salkkareiden valloituksestaan
Mikä näiden uutisten idea on? Muukin kuin spämmiä sivukaupalla? En saa itse niistä mitään irti joten vähän vaikea suhtautua niihin. Jotenkin alkaa vain ärsyttämään kun A en tunne kaikkia nimiä niissä B en osaa kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Mikä näiden uutisten idea on? Muukin kuin spämmiä sivukaupalla? En saa itse niistä mitään irti joten vähän vaikea suhtautua niihin. Jotenkin alkaa vain ärsyttämään kun A en tunne kaikkia nimiä niissä B en osaa kommentoida.
Kertoa miten sarjasta saisi paremman.
Hannele Kainulainen palaa Eeva Harakan rooliin 23 vuoden jälkeen: "Saapuu etsimään kadonnutta Petriä!"
Sanna-June Hyde: "Teresa eksyy vahingossa Vaasaan!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoa miten sarjasta saisi paremman.
Eipä tuotanto sitä täältä lue. Ehkä noistakin voisi pitää oikeat nimet poissa. Joskus menee vähän yli.
Vanhojen hahmojen paluita ei kannata edes toivoa koska puoletkaan niistä ei ole samanlaisia. Moni käsikirjoittaja ei ole edes ollut vuonna yksi ja kaksi tekemässä sarjaa jotta osaisi asettua vanhaan juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut muut taas tuntevat ja osaavat kommentoida.
Pressin mukaan päätösjakso on S ja sisältää seksiä.
Oliko Sievisen Katrilla laatuperse? Juulia Aution perse oli kyllä ihan 👎
Camilla ja Ken palaavat valkoisella helikopterilla - Aleksi Sariola: "Vanhat jutut on unohdettu!"
Gunnar menee katsomaan asuntoaan ja käväisee viskikerhossa! - Raimo Grönberg: "Kalapuikot on historiaa!"
"Aamu Korhonen tekee Dahlian kartanon pintakäsittelyä!" - Henna Tanskanen kertoo hahmonsa paluusta suosikkisarjaan
Saila Laakkonen palaa Salkkareihin 15 vuoden jälkeen: "Emma on edistynyt urallaan!"
Gogi Mavro Sailan paluusta: "Emma on nasta hahmo!"
Kaija Laitela ilmestyy Salkkareihin: "Kalervo oli Ismon unta!"
Maire palaa Salkkareihin! - Sirpa Helin: "Hanne ei sulata äitinsä paluuta"
Vierailija kirjoitti:
Pressin mukaan päätösjakso on S ja sisältää seksiä.
Aika jännä miten suuri ero, koska C Morella on K12, mutta tollasia merkintöjä on oikeastikin. Periaatteessa päätösjaksossa ei välttämättä tapahdu mitään ahdistavaa. Paitsi ehkä jos Lasse tippuu rappuset alas?
Jos Elina ei ole tehnyt mitään väärää niin miksi karkaisi? Vai käykö lopulta niin että Elina karkaa Toivon kanssa, mutta palauttaa sen sittenkin jotain kautta ja katoaa samalla itse. Susu tulee kertomaan D:lle totuuden?
"Kellariin tulee suuri remontti!" - Näin Pihlajakatu 23 B:n taloyhtiön hallitus päättää