50+, kuinka usein seksiä?
Parisuhteessa olevat, kuinka usein paneskelette? Meillä vain kerta kk, koska vaihdevuodet kuulemma vei halut, eikä hormoonihoitokaan lisää haluja
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Kummalla hiipuneet? Jos miehellä, olisiko test.arvot alhaiset?
Testosteronin puute on harvinaista. Aniharvoin syynä haluttomuuteen. Uskokaa lääkäreitänne, ei TV mainoksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummalla hiipuneet? Jos miehellä, olisiko test.arvot alhaiset?
Testosteronin puute on harvinaista. Aniharvoin syynä haluttomuuteen. Uskokaa lääkäreitänne, ei TV mainoksia
Juuri niin. Liikkumaan ja kuntoilemaan, terveellinen ruokavalio ja hyvät unet. Jos ei sen avullakaan himot nouse niin sitten vasta lääkäriin ja hänkin saattaa sanoa että pillerit ei auta jos puolisen pylly ei enää houkuta
Aika ajoin kuulee +50v naisista jotka valittaa huonoa seksielämää. Mies ei jaksa eikä ole kiinnostunut. Missä nämä naiset oikeasti on? Ikinä ole moisiin törmännyt. Tai sitten on niin tiukka moraali että kärsivät eivätkä lipsahda edes vahingossa muiden miesten hoidettaviksi. Lienekö se seksinpuute silloin mikään oikea ongelma saati millään muotoa tärkeä asia
Taisi olla syksyllä 1943, kun lomilla käydessä nusasin naapurin emäntää kun oma akka ei tälläiselle sotasankarille pillua antanut.
Vaimolta saan pari-kolme kertaa vuodessa, Reissuhommissa olevan kaverin 42v vaimo on onneksi anteliaampi, keskimäärin kerran viikossa ja aina paljaalla. Sanoo olevansa kortsuilla allerginen, tiedä häntä, mutta kivaa on.
Kerran kuussa velvoiteseksi.
Ja tämä ihan siksi että minua kiihota liki kuuskymppinen vaimoni jolla perse hävinnyt ja siirtynyt vatsaksi. Samoin nahka roikkuu siellä ja täällä.
Käyn viikoittain maksullisissa sekä runkkaan päivittäin
t: miekkonen
Mies ei jaksa kuin kerran viikossa lauantaisin aamulla. Itse mielellään useamminkin, mut kai sitä täytyy alkaa ettei nuorempaa miestä.
Eilen siis oli mutta oliko edes tyydyttävää ?
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuussa velvoiteseksi.
Ja tämä ihan siksi että minua kiihota liki kuuskymppinen vaimoni jolla perse hävinnyt ja siirtynyt vatsaksi. Samoin nahka roikkuu siellä ja täällä.
Käyn viikoittain maksullisissa sekä runkkaan päivittäin
t: miekkonen
Onpas kurjaa luettavaa! Vaimoasi suren, kun puoliso tuohon tyyliin kirjoittaa... Toivon, että hänelläkin on joku toinen tapa harrastaa seksiä kuin sinun kanssasi!
T. Nainen
Saispa mieheltä edes kerran kuussa. Puoliso on 51v, itse 47. Sopiva määrä olisi 2-3 kertaa/vko, mutta siitä voi vain unelmoida. Alkavien vaihdevuosien myötä himot tuntuvat vain kasvavan entisestään. Oispa vaan mieluummin hiipuneet.
No joo sen verran just saa, että hinku säilyy korkeana . Eli kerran viikossa . Sitten vielä kun pitää Tadalafiniä otta ,että kykenee sen kerran, niin kyllä on koukussa !
Vastasin pari kertaa viikossa kun ei ollut oikeaa vaihtoehtoa eli 3-5 kertaa viikossa. Ihan ei päivittäin ole seksiä mutta riittävän usein. Vaimoni on kaunis ja halukas sekä kokeilunhaluinen.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei jaksa kuin kerran viikossa lauantaisin aamulla. Itse mielellään useamminkin, mut kai sitä täytyy alkaa ettei nuorempaa miestä.
Mä jaksan päivittäin, mutta puuttuu vain se kumppani. Viimeksi sain pildeä joskun vapun tienoilla ja päivittäin on runkattava. Taas tuli äsken luettua kaksplussan seksinovelleja ja spermat lensi vatsalle...
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jaksan päivittäin, mutta puuttuu vain se kumppani. Viimeksi sain pildeä joskun vapun tienoilla ja päivittäin on runkattava. Taas tuli äsken luettua kaksplussan seksinovelleja ja spermat lensi vatsalle...
M52
Halutti vieläkin, joten runkkasin uudestaan. Toivottavasti löydän pian uuden kumppanin itselleni.
M52
Suhde kestänyt kolmisen vuotta ja seksi vähentynyt 2-3 kertaan kuussa. Olen vähän pettynyt ja mietin onko se vuoden päästä kerran kuussa ja muutaman vuoden sisällä pari kertaa vuodessa.
N57
No heh heh