Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+, kuinka usein seksiä?

Vierailija
01.01.2023 |

Parisuhteessa olevat, kuinka usein paneskelette? Meillä vain kerta kk, koska vaihdevuodet kuulemma vei halut, eikä hormoonihoitokaan lisää haluja

50+, kuinka usein seksiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (176)

Vierailija
161/176 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löysit?

TINDER

No heh heh

Vierailija
162/176 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummalla hiipuneet? Jos miehellä, olisiko test.arvot alhaiset? 

Testosteronin puute on harvinaista. Aniharvoin syynä haluttomuuteen. Uskokaa lääkäreitänne, ei TV mainoksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/176 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummalla hiipuneet? Jos miehellä, olisiko test.arvot alhaiset? 

Testosteronin puute on harvinaista. Aniharvoin syynä haluttomuuteen. Uskokaa lääkäreitänne, ei TV mainoksia

Juuri niin. Liikkumaan ja kuntoilemaan, terveellinen ruokavalio ja hyvät unet. Jos ei sen avullakaan himot nouse niin sitten vasta lääkäriin ja hänkin saattaa sanoa että pillerit ei auta jos puolisen pylly ei enää houkuta

Vierailija
164/176 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ajoin kuulee +50v naisista jotka valittaa huonoa seksielämää. Mies ei jaksa eikä ole kiinnostunut. Missä nämä naiset oikeasti on? Ikinä ole moisiin törmännyt. Tai sitten on niin tiukka moraali että kärsivät eivätkä lipsahda edes vahingossa muiden miesten hoidettaviksi. Lienekö se seksinpuute silloin mikään oikea ongelma saati millään muotoa tärkeä asia

Vierailija
165/176 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla syksyllä 1943, kun lomilla käydessä nusasin naapurin emäntää kun oma akka ei tälläiselle sotasankarille pillua antanut.

Vierailija
166/176 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolta saan pari-kolme kertaa vuodessa, Reissuhommissa olevan kaverin 42v vaimo on onneksi anteliaampi, keskimäärin kerran viikossa ja aina paljaalla. Sanoo olevansa kortsuilla allerginen, tiedä häntä, mutta kivaa on. 

Vierailija
167/176 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa velvoiteseksi. 

Ja tämä ihan siksi että minua kiihota liki kuuskymppinen vaimoni jolla perse hävinnyt ja siirtynyt vatsaksi. Samoin nahka roikkuu siellä ja täällä.

Käyn viikoittain maksullisissa sekä runkkaan päivittäin

t: miekkonen

Vierailija
168/176 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei jaksa kuin kerran viikossa lauantaisin aamulla. Itse mielellään useamminkin, mut kai sitä täytyy alkaa ettei nuorempaa miestä.

Vierailija
169/176 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen siis oli mutta oliko edes tyydyttävää ?

Vierailija
170/176 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kuussa velvoiteseksi. 

Ja tämä ihan siksi että minua kiihota liki kuuskymppinen vaimoni jolla perse hävinnyt ja siirtynyt vatsaksi. Samoin nahka roikkuu siellä ja täällä.

Käyn viikoittain maksullisissa sekä runkkaan päivittäin

t: miekkonen

Onpas kurjaa luettavaa! Vaimoasi suren, kun puoliso tuohon tyyliin kirjoittaa... Toivon, että hänelläkin on joku toinen tapa harrastaa seksiä kuin sinun kanssasi! 

T. Nainen

Vierailija
171/176 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa mieheltä edes kerran kuussa. Puoliso on 51v, itse 47. Sopiva määrä olisi 2-3 kertaa/vko, mutta siitä voi vain unelmoida. Alkavien vaihdevuosien myötä himot tuntuvat vain kasvavan entisestään. Oispa vaan mieluummin hiipuneet.

Vierailija
172/176 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo sen verran just saa, että hinku säilyy korkeana . Eli kerran viikossa . Sitten vielä kun pitää Tadalafiniä otta ,että kykenee sen kerran, niin kyllä on koukussa !

Vierailija
173/176 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin pari kertaa viikossa kun ei ollut oikeaa vaihtoehtoa eli 3-5 kertaa viikossa. Ihan ei päivittäin ole seksiä mutta riittävän usein. Vaimoni on kaunis ja halukas sekä kokeilunhaluinen.

Vierailija
174/176 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei jaksa kuin kerran viikossa lauantaisin aamulla. Itse mielellään useamminkin, mut kai sitä täytyy alkaa ettei nuorempaa miestä.

Mä jaksan päivittäin, mutta puuttuu vain se kumppani. Viimeksi sain pildeä joskun vapun tienoilla ja päivittäin on runkattava. Taas tuli äsken luettua kaksplussan seksinovelleja ja spermat lensi vatsalle...

M52

Vierailija
175/176 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jaksan päivittäin, mutta puuttuu vain se kumppani. Viimeksi sain pildeä joskun vapun tienoilla ja päivittäin on runkattava. Taas tuli äsken luettua kaksplussan seksinovelleja ja spermat lensi vatsalle...

M52

Halutti vieläkin, joten runkkasin uudestaan. Toivottavasti löydän pian uuden kumppanin itselleni.

M52

Vierailija
176/176 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde kestänyt kolmisen vuotta ja seksi vähentynyt 2-3 kertaan kuussa. Olen vähän pettynyt ja mietin onko se vuoden päästä kerran kuussa ja muutaman vuoden sisällä pari kertaa vuodessa.

N57

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi