50+, kuinka usein seksiä?
Parisuhteessa olevat, kuinka usein paneskelette? Meillä vain kerta kk, koska vaihdevuodet kuulemma vei halut, eikä hormoonihoitokaan lisää haluja
Kommentit (176)
Viimeksi kerran vuonna 2018, sen jälkeen on ollut vähän hiljaisempaa, ja olen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kerran vuonna 2018, sen jälkeen on ollut vähän hiljaisempaa, ja olen naimisissa.
Oletteko miettineet syitä tähän seitsemän vuoden selibaattiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 2-3 kertaa viikossa me rakastellaan. Yleensä aamuisin, kuten tänäänkin.. Ollaan vaimon kanssa oltu eläkkeellä vuoden verran. Kumpikin saa aina oikeastaan orgasmin ja pidän huolta, että vaimo saa aina ensin.Kiihotan häntä hellästi siihen asti kun pyytää minut sisään. Ihan mukavaa....
Miksi yleensä aamuisin? Teillähän on aikaa muulloinkin! Miten kiihotat häntä ja hän sinua? Ikäähän teillä on varmastikin yli 60, oletteko silti kekseliäitä seksin suhteen? Aika usein rakastelette kyllä🤩
Olemme jo normi eläkeiässä kumpikin.
Ihan tavallista kiihottamista öljyn tai liukkarin kanssa meillä on käsin, minä nuolen välillä ja sitten....meillä on ollut kevyt pehmeä naruvitsa käytössä aika kauan jolla kiihotan vaimoa pepulle ja hän hieroo itseään kovaa kaluani vasten samalla kyljittäin. Hän kiihottuu siitä vitsasta kyllä oikeasti ja avaa jalkojaan sille. Ei siis missään nimessä mitään ruoskintaa meillä ikinä, vaan sellaista kiihottava , "tuhmaa" ,sopivaa virpomista joka osuu vähän hänellä "sinnekin" asti.Sen jälkeen sitten sisään lähäriin kun pyydetään.Jos vaimo on joskus harvoin alkuun vähän päällä, virvon pepulle vielä.
Se alkoi jo kauan sitten pikku kokeilusta koivun vitsalla kotona saunan jälkeen. Saan itsekin joskus sitä vitsaa vähän pepulle sitten kun olen päällä ja sisällä lähärissä ja kyllä se muuten kiihottaa, voin kertoa, kun se osuu jalkoväliinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 2-3 kertaa viikossa me rakastellaan. Yleensä aamuisin, kuten tänäänkin.. Ollaan vaimon kanssa oltu eläkkeellä vuoden verran. Kumpikin saa aina oikeastaan orgasmin ja pidän huolta, että vaimo saa aina ensin.Kiihotan häntä hellästi siihen asti kun pyytää minut sisään. Ihan mukavaa....
Miksi yleensä aamuisin? Teillähän on aikaa muulloinkin! Miten kiihotat häntä ja hän sinua? Ikäähän teillä on varmastikin yli 60, oletteko silti kekseliäitä seksin suhteen? Aika usein rakastelette kyllä🤩
Olemme jo normi eläkeiässä kumpikin.
Ihan tavallista kiihottamista öljyn tai liukkarin kanssa meillä on käsin, minä nuolen välillä ja sitten....meillä on ollut kevyt pehmeä naruvitsa käytössä aika kauan jolla kiihotan vaimoa pepulle ja hän hieroo itseään kovaa kaluani vasten samalla kyl
Vaimo on harvoin päällä? Miksi harvoin? Nuoleeko hän sinua? Kyselen, kun tunnut niin vaimosi huomioonottavalta... Saatko sinä häneltä tarpeeksi mitä haluat? Minun mieheni ei paljon huomioi. Seksiä meillä noin kerran viikossa.
N64M67
Teilläpä hyvää seksiä ja usein! Meillä saa kerran kuukaudessa. Joten haen muualta
M65
En ole lähtenyt muualta seuraa hakemaan, netistä katselen kaikkea kiihottavaa, jota sitten ajattelen kun itse itselleni teen ja silloin kun vaimo armosta joskus harvoin antaa. Eli harvoin meillä seksiä
M67
Minulla on jäänyt 2010 ja 2020 luku väliin. Vaimon mielestä täysin turhaa touhua.
M 66 v
Teidän seksinne tuntuu kyllä ihan mukavalta.. Onko ikinä mitään kohokohtia, yllätyksiä? Mulla seksiä epäsäännöllisestu, sinkku olen. Joskus olen myös naisen kanssa, se on kiihottavaa
N59
Vaimo ei vaan halua juuri ratsastaa. Ja minä en kai juuri koskaan ole saanut selälläni orgasmia :) Hän ei ota suuhun kuin harvoin vähän aikaa. Aina vaan lähärissä ollaan siis tyyny pepun alla.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei vaan halua juuri ratsastaa. Ja minä en kai juuri koskaan ole saanut selälläni orgasmia :) Hän ei ota suuhun kuin harvoin vähän aikaa. Aina vaan lähärissä ollaan siis tyyny pepun alla.
Kuulostat siltä että on tylsää! Haluaisitko saada selälläsi siis orgasmin, pystyisitkö? Kaikilta ei onnistu... Aina vaan lähärissä... Kokeile jotain toista naista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat siltä että on tylsää! Haluaisitko saada selälläsi siis orgasmin, pystyisitkö? Kaikilta ei onnistu... Aina vaan lähärissä... Kokeile jotain toista naista!
Koska viimeksi pyytänyt ottamaan suuhun? Haluaisitko sitten sitä? Jos sanot hänelle että mikset koskaan.. Ja et ikinä... Jne. ei paljon kannusta, positiivisuutta kehiin! Yksi vaihtoehto on tosiaan kattells kokeeksi joku muu!!!
N60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska viimeksi pyytänyt ottamaan suuhun? Haluaisitko sitten sitä? Jos sanot hänelle että mikset koskaan.. Ja et ikinä... Jne. ei paljon kannusta, positiivisuutta kehiin! Yksi vaihtoehto on tosiaan kattells kokeeksi joku muu!!!
N60
Samoilla linjoilla, omat halut kunniaan! Mulla seksiä pari kertaa viikossa vaimon kanssa, aika perinteistä, se on meidän juttu. Ja siitä tykätään ja vaimoni on super!
M68
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N60
Minusta tuntuu että tuo, jonku mielestä valitusviesti, on kirjoitettu aika nopsaan😅 Siitä saa ehkä vähän väärän käsityksen asioista. Mutta sanon kuitenkin, että voisit kyllä kokeilla jotain muutakin seksikumppania, jos olet kovin tyytymätön
Ollaan molemmat 51 vuotiaita.
Ehkä viimeksi oli seksiksi miellettävää toimintaa alle nelikymppisenä.
Olen päättänyt, että en vonkaa, mutta en kieltäydy jos vaimo sitä ehdottaa... ei taida kiinnostaa koko homma.
Samapa tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N60
En kannusta kokeilemaan vierasta. Tuttavani teki näin,sai kuulemma vähän parempaa seksiä, josta jännitys vei osansa, mutta menetti puolison, suhteet lapsiin ja lapsenlapsiin kärsivät mm. Itse nautin meidän seksistä kerran viikossa, tavallista kai mutta hellää ja mukavaa.
M64
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä ääniä vähän toista sataa.
Menevät likipitäen tasan, päivittäin tai ainakin pari kertaa viikossa sekstaavat, ja sitten taas muutaman kerran kuukaudessa/ vuodessa / ei ollenkaan sekstaavien välillä.
Mielenkiintoista, että noinkin paljon seksiä. Vastanneitten määrä kuitenkin varsin pieni, ja voisi myös olettaa että tätä palstaa seuraavat ihmiset joita seksi kiinnostaa ainakin periaatteessa, jolloin antaa yllättävän positiivisia tuloksia seksiaktiivisuuden suhteen.
Täällä varmaan pyörii paljon minun kaltaisia, jotka haluaisi panna useasti mutta itsestä riippumattomista syistä ei vaan saa ja sit ettii vertaistukea... Tai jotain... N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N60
Mistähän melkein seittemänkymppinen mies löytäis jonku?
Seksiä harvoin. Mies haluaa kaikenlaista, suuseksiä, olla alla, takaapäin, hierontaa... Mutta kun näitä on, orgasmiin ei riitä paukkuja. Hetken seisoo, ei loppuun asti tule. Harvoin on pari kertaa kuussa
Hän on varmasti epävarma kehostaan ja sen toimivuudesta. Kun miehelle tulee erektiovaikeuksia, nainen usein ajattelee että syy on hänen ulkomuodossaan tai fysiikassaan, vaikka ei pitäisi näin ajatella. Tämähän vain tuplaa ongelmat.