Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+, kuinka usein seksiä?

Vierailija
01.01.2023 |

Parisuhteessa olevat, kuinka usein paneskelette? Meillä vain kerta kk, koska vaihdevuodet kuulemma vei halut, eikä hormoonihoitokaan lisää haluja

50+, kuinka usein seksiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (176)

Vierailija
101/176 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä apuvälineitä käytössä? Olemme samaan ongelmaan miettineet tekovaginaa. Olisikohan hyvä? Voisiko nainen olla liian väljä? Jollain lailla meillä seksiä n.pari kertaa kuukaudessa. Mieli tekisi enemmän mutta on vähän vaikeuksia. Vaikuttaa sitte muutenkin elämään

Lauri67

Nainen ei voi olla liian väljä, jollei ole juuri synnäriltä kotiutunut. Voi olla ettei nainen ole kiihottunut, jolloin vagina ei ole pidentynyt ja kaventunut. Sormella tunnustelemallakin tietää, ettei siellä juuri väljyyttä ole. Gheissakuulista voi olla apua treeniin, mutta paras treenihän olisi tiheämmät rakastelukerrat.

Niinpä kun vaimo vaan suostuis useammin. En saa häntä oikein innostumaan, itte hän sitä tekovärkkiäkin ehdotti

Hän on varmasti epävarma kehostaan ja sen toimivuudesta. Kun miehelle tulee erektiovaikeuksia, nainen usein ajattelee että syy on hänen ulkomuodossaan tai fysiikassaan, vaikka ei pitäisi näin ajatella. Tämähän vain tuplaa ongelmat. 

Vierailija
102/176 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kerran vuonna 2018, sen jälkeen on ollut vähän hiljaisempaa, ja olen naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/176 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kerran vuonna 2018, sen jälkeen on ollut vähän hiljaisempaa, ja olen naimisissa.

Oletteko miettineet syitä tähän seitsemän vuoden selibaattiin?

Vierailija
104/176 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 2-3 kertaa viikossa me rakastellaan. Yleensä aamuisin, kuten tänäänkin.. Ollaan vaimon kanssa oltu eläkkeellä vuoden verran. Kumpikin saa aina oikeastaan orgasmin ja pidän huolta, että vaimo saa aina ensin.Kiihotan häntä hellästi siihen asti kun pyytää minut sisään. Ihan mukavaa....

Miksi yleensä aamuisin? Teillähän on aikaa muulloinkin! Miten kiihotat häntä ja hän sinua? Ikäähän teillä on varmastikin yli 60, oletteko silti kekseliäitä seksin suhteen? Aika usein rakastelette kyllä🤩

Olemme jo normi eläkeiässä kumpikin. 

Ihan tavallista kiihottamista öljyn tai liukkarin kanssa meillä on käsin, minä nuolen välillä ja sitten....meillä on ollut kevyt pehmeä naruvitsa käytössä aika kauan jolla kiihotan vaimoa pepulle ja hän hieroo itseään kovaa kaluani vasten samalla kyljittäin. Hän kiihottuu siitä vitsasta kyllä oikeasti ja avaa jalkojaan sille. Ei siis missään nimessä mitään ruoskintaa meillä ikinä, vaan sellaista kiihottava , "tuhmaa" ,sopivaa virpomista joka osuu vähän hänellä "sinnekin" asti.Sen jälkeen sitten sisään lähäriin kun pyydetään.Jos vaimo on joskus harvoin alkuun vähän päällä, virvon pepulle vielä. 

Se alkoi jo kauan sitten pikku kokeilusta koivun vitsalla kotona saunan jälkeen. Saan itsekin joskus sitä vitsaa vähän pepulle sitten kun olen päällä ja sisällä lähärissä ja kyllä se muuten kiihottaa, voin kertoa, kun se osuu jalkoväliinkin.

Vierailija
105/176 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 2-3 kertaa viikossa me rakastellaan. Yleensä aamuisin, kuten tänäänkin.. Ollaan vaimon kanssa oltu eläkkeellä vuoden verran. Kumpikin saa aina oikeastaan orgasmin ja pidän huolta, että vaimo saa aina ensin.Kiihotan häntä hellästi siihen asti kun pyytää minut sisään. Ihan mukavaa....

Miksi yleensä aamuisin? Teillähän on aikaa muulloinkin! Miten kiihotat häntä ja hän sinua? Ikäähän teillä on varmastikin yli 60, oletteko silti kekseliäitä seksin suhteen? Aika usein rakastelette kyllä🤩

Olemme jo normi eläkeiässä kumpikin. 

Ihan tavallista kiihottamista öljyn tai liukkarin kanssa meillä on käsin, minä nuolen välillä ja sitten....meillä on ollut kevyt pehmeä naruvitsa käytössä aika kauan jolla kiihotan vaimoa pepulle ja hän hieroo itseään kovaa kaluani vasten samalla kyl

Vaimo on  harvoin päällä? Miksi harvoin? Nuoleeko hän sinua? Kyselen, kun tunnut niin vaimosi huomioonottavalta... Saatko sinä häneltä tarpeeksi mitä haluat? Minun mieheni ei paljon huomioi. Seksiä meillä noin kerran viikossa.

N64M67

Vierailija
106/176 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teilläpä hyvää seksiä ja usein! Meillä saa kerran kuukaudessa. Joten haen muualta

M65

Vierailija
107/176 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähtenyt muualta seuraa hakemaan, netistä katselen kaikkea kiihottavaa, jota sitten ajattelen kun itse itselleni teen ja silloin kun vaimo armosta joskus harvoin antaa. Eli harvoin meillä seksiä

M67

Vierailija
108/176 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jäänyt 2010 ja 2020 luku väliin. Vaimon mielestä täysin turhaa touhua.

M 66 v

Vierailija
109/176 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän seksinne tuntuu kyllä ihan mukavalta.. Onko ikinä mitään kohokohtia, yllätyksiä? Mulla seksiä epäsäännöllisestu, sinkku olen. Joskus olen myös naisen kanssa, se on kiihottavaa 

N59

Vierailija
110/176 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei vaan halua juuri ratsastaa. Ja minä en kai juuri koskaan ole saanut selälläni orgasmia :) Hän ei ota suuhun kuin harvoin vähän aikaa. Aina vaan lähärissä ollaan siis tyyny pepun alla.

Vierailija
111/176 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäivä tietysti!

Vierailija
112/176 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei vaan halua juuri ratsastaa. Ja minä en kai juuri koskaan ole saanut selälläni orgasmia :) Hän ei ota suuhun kuin harvoin vähän aikaa. Aina vaan lähärissä ollaan siis tyyny pepun alla.

Kuulostat siltä että on tylsää! Haluaisitko saada selälläsi siis orgasmin, pystyisitkö? Kaikilta ei onnistu... Aina vaan lähärissä... Kokeile jotain toista naista!

Vierailija
113/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat siltä että on tylsää! Haluaisitko saada selälläsi siis orgasmin, pystyisitkö? Kaikilta ei onnistu... Aina vaan lähärissä... Kokeile jotain toista naista!

Koska viimeksi pyytänyt ottamaan suuhun? Haluaisitko sitten sitä? Jos sanot hänelle että mikset koskaan.. Ja et ikinä... Jne.  ei paljon kannusta, positiivisuutta kehiin!  Yksi vaihtoehto on tosiaan kattells kokeeksi joku muu!!! 

N60

Vierailija
114/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska viimeksi pyytänyt ottamaan suuhun? Haluaisitko sitten sitä? Jos sanot hänelle että mikset koskaan.. Ja et ikinä... Jne.  ei paljon kannusta, positiivisuutta kehiin!  Yksi vaihtoehto on tosiaan kattells kokeeksi joku muu!!! 

N60

Samoilla linjoilla, omat halut kunniaan! Mulla seksiä pari kertaa viikossa vaimon kanssa, aika perinteistä, se on meidän juttu. Ja siitä tykätään ja vaimoni on super!

M68

Vierailija
115/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N60

Minusta tuntuu että tuo, jonku mielestä valitusviesti, on kirjoitettu aika nopsaan😅 Siitä saa ehkä vähän väärän käsityksen asioista. Mutta sanon kuitenkin, että voisit kyllä kokeilla jotain muutakin seksikumppania, jos olet kovin tyytymätön 

Vierailija
116/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat 51 vuotiaita. 

Ehkä viimeksi oli seksiksi miellettävää toimintaa alle nelikymppisenä. 

Olen päättänyt, että en vonkaa, mutta en kieltäydy jos vaimo sitä ehdottaa... ei taida kiinnostaa koko homma.

Samapa tuo.

Vierailija
117/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N60

En kannusta kokeilemaan vierasta. Tuttavani teki näin,sai kuulemma vähän parempaa seksiä, josta jännitys vei osansa, mutta menetti puolison, suhteet lapsiin ja lapsenlapsiin kärsivät mm. Itse nautin meidän seksistä kerran viikossa, tavallista kai mutta hellää ja mukavaa.

M64

Vierailija
118/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä ääniä vähän toista sataa.

Menevät likipitäen tasan, päivittäin tai ainakin pari kertaa viikossa sekstaavat, ja sitten taas muutaman kerran kuukaudessa/ vuodessa / ei ollenkaan sekstaavien välillä.

Mielenkiintoista, että noinkin paljon seksiä. Vastanneitten määrä kuitenkin varsin pieni, ja voisi myös olettaa että tätä palstaa seuraavat ihmiset joita seksi kiinnostaa ainakin periaatteessa, jolloin antaa yllättävän positiivisia tuloksia seksiaktiivisuuden suhteen.

Täällä varmaan pyörii paljon minun kaltaisia, jotka haluaisi panna useasti mutta itsestä riippumattomista syistä ei vaan saa ja sit ettii vertaistukea... Tai jotain... N51

Vierailija
119/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N60

Mistähän melkein seittemänkymppinen mies löytäis jonku?

Vierailija
120/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä harvoin. Mies haluaa kaikenlaista, suuseksiä, olla alla, takaapäin, hierontaa... Mutta kun näitä on, orgasmiin ei riitä paukkuja. Hetken seisoo, ei loppuun asti tule. Harvoin on pari kertaa kuussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi