Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+, kuinka usein seksiä?

Vierailija
01.01.2023 |

Parisuhteessa olevat, kuinka usein paneskelette? Meillä vain kerta kk, koska vaihdevuodet kuulemma vei halut, eikä hormoonihoitokaan lisää haluja

50+, kuinka usein seksiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (176)

Vierailija
121/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan liikaa kaikkea? Keskittyminen menee. Paineet kasvaa? Mutta väärään paikkaan, päähän...

N55

Vierailija
122/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei vaan halua juuri ratsastaa. Ja minä en kai juuri koskaan ole saanut selälläni orgasmia :) Hän ei ota suuhun kuin harvoin vähän aikaa. Aina vaan lähärissä ollaan siis tyyny pepun alla.

Kuulostat siltä että on tylsää! Haluaisitko saada selälläsi siis orgasmin, pystyisitkö? Kaikilta ei onnistu... Aina vaan lähärissä... Kokeile jotain toista naista!

En ole muistaakseni nuorempanakaan koskaan pystynyt selälläni saamaan.Nyt en ainakaan. No onhan seksi vähän tylsää ollut jo kauan , ei sitä voi kieltää. Tuohon toisten naisten kokeilemiseen en vastaa täällä tarkemmin ...:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan mun mieheni?

Vierailija
124/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vastaa toisten naisten kokeilemiseen? Ootko jo kokeillut?

Vierailija
125/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viimeksi seksiä vuosi sitten

M51

Vierailija
126/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan mun mieheni?

No, et! Mun mies vasta 49 😅

Vierailija
127/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä virkistyin kun kokeilin!

Vierailija
128/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit?

Vierailija
129/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa viikossa. Avokki ehkä haluaisi enemmän. 3 vuotta kestänyt suhde, molemmat 50+.

Vierailija
130/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä tulee helposti tapa🙄 Vaimon kanssa pari kertaa kuussa

Vierailija
131/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
132/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus kuinka harvoin monella on aktija.

Meillä noin 1.5 krt/päivä . Olemme yli 50 kumpikin. Tosin mikä lasketaan kerraksi, miehen laukeaminen , naisen laukeaminen vai peuhaaminen alkamisesta loppumiseen, riippumatta laukeamisten kerroista?

Vierailija
133/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut tai ajatellut kokeilla? Vastaat niin ovelasti😌

Vierailija
134/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei vaan halua juuri ratsastaa. Ja minä en kai juuri koskaan ole saanut selälläni orgasmia :) Hän ei ota suuhun kuin harvoin vähän aikaa. Aina vaan lähärissä ollaan siis tyyny pepun alla.

Kuulostat siltä että on tylsää! Haluaisitko saada selälläsi siis orgasmin, pystyisitkö? Kaikilta ei onnistu... Aina vaan lähärissä... Kokeile jotain toista naista!

En ole muistaakseni nuorempanakaan koskaan pystynyt selälläni saamaan.Nyt en ainakaan. No onhan seksi vähän tylsää ollut jo kauan , ei sitä voi kieltää. Tuohon toisten naisten kokeilemiseen en vastaa täällä tarkemmin ...:)

Olet siis kokeillut! Minulla ja miehelläni on tosi harvoin seksiä, ehkä kerran kuukaudessa ja se on hyvin perinteistä. Tarvitsen jotain enemmän. Kaksi kertaa olen ollut toisen miehen kanssa, enkä kadu yhtään. Silti rakastan miestäni.

N62

Vierailija
135/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä

M59, N60

Vierailija
136/176 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna kuusi kertaa. Sitä ennen ei nähty puoleentoista viikkoon.

M52

Vierailija
137/176 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis kokeillut! Minulla ja miehelläni on tosi harvoin seksiä, ehkä kerran kuukaudessa ja se on hyvin perinteistä

Mäkin kokeilin ja niin kävi että ero tuli.  Mutta nyt oon sen kans jota lähdin kokeilemaan! Niinkin voi käydä! Että mies: kokeile vaan jollet vielä ole. Nyt mielekästä seksiä lähes joka päivä

M60

Vierailija
138/176 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle!

Vierailija
139/176 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin päivittäin, mutta se ei ihan pidä paikkaansa. Saisin päivittäin, mutta ei ihan joka päivä haluta. Meillä seksiä saa aina jos haluaa ja nykyään 11v. nuorempi vaimoni haluaa useammin kuin minä. Juuri viime viikolla uhkaili, että jos ei saa aina kun haluaa, niin hän hankkii "rakastajan". Tosin on me sovittu että pari kertaa vuodessa voi vähän käydä testaamassa onko se nainti vieraan kanssa niin paljon parempaa kuin kotona. Oma kokemukseni on että jännempää on, mutta lopputulos (orgasmi) tuntuu ihan samalta.

Vierailija
140/176 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet kokeillut. Mulla vähän samanlainen tilanne, seksi muuttunut tylsäksi, yritän mitä tahansa... Mistä löysit naisen, jonka kanssa kokeilit? Pelottaa että tulee huijatuksi ja pelottaa että vaimo saa tietää. Kuitenkin haluaisi kokeilla onko muunlaista seksiä.

M63

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi