Missä töissä voisin tienata nettona vähintään 2500e/kk? Olen pohtinut että pienemmällä ei vain kannata
Elinkustannukset nousseet paljon.
Asun pks, vantaalla.
Olen käynyt lukion ja kirjoittanut, ammatillista koulutusta ei ole.
Viimeiset 10v mennyt työttömänä.
Mihin töihin joista vähintään 2500e netto?
Olen vahva ja hyväkuntoinen mies, 35v
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit nainen, niin pankin haarakonttori auki ja "ainoastaan panot sallittu".
Tätä voi tehdä mieskin, eli onneksi teillä on tasavertainen mahdollisuus tulla jonkun hikisen keski-ikäisen miehen jyystämäksi! Ai ei sovi? Älä sitten ehdota sitä naisillekaan
Miehet tienaa vielä naisia enemmän, tälläkin alalla, koska tarjontaa on vähemmän. En tajua miksei miehet hyödynnä markkinarakoaan. Kuten sinäkin sanoit, sehän on ihan sama juttu miehelle kuin naisellekin, ihan yhtä miellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit nainen, niin pankin haarakonttori auki ja "ainoastaan panot sallittu".
Tätä voi tehdä mieskin, eli onneksi teillä on tasavertainen mahdollisuus tulla jonkun hikisen keski-ikäisen miehen jyystämäksi! Ai ei sovi? Älä sitten ehdota sitä naisillekaan
Heteronaisen myymä vaginaaliyhdyntä ei ole millään tasolla verrattavissa heteromiehen toiselle miehelle myyvä anaaliyhdyntä.
Voithan sä myydä pelkkää suihinottoakin. Ei se sukupuoli siinä mitään merkitse, se heteronainen haluaa sitä miesasiakasta ihan yhtä paljon kuin heteromieskin.
Hae lennonjohtajaksi. Lyhyt koulutus ja hyvä palkka.
Roskakuski, veturinkuljettaja, rakennusmies. Se romukeinänen haki kanssa työntekijöitä ja palkka oli hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteronaisen myymä vaginaaliyhdyntä ei ole millään tasolla verrattavissa heteromiehen toiselle miehelle myyvä anaaliyhdyntä.
Siis miten niin? Voitko selventää kerran sulla on kokemusta?
Kivimies ja asfalttityöntekijä. En usko tarinaasi. Kukaan ei voi olla 10 vuotta työttömänä. Kyllä Te-toimisto ja Kela alkaa piinaa aika nopeasti työtöntä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veturinkuljettaja.
Juuri meinasin tulla ehdottamaan veturinkuljettajaa!
Ihan lapsena jo kerroin kaikille että aion veturinkuljettajaksi, vähänpä tiesin maailmasta!
Olen nykyään työssä jossa ohjaan isojen malmikaivosten raideliikennettä, ohjailen tietokoneella yksittäisiä vaunuja ja jopa 16 kilometriä pitkiä malmijunia.
Eilisessä työvuorossa (16h) selvitin ja ohjasi yhtä yksittäistä väärille raiteille ajautunutta malmivaunuparkaa läppi ruotsalaisen kaivos- ja rautatieviidkon, huomenna saatan tehdä saman eksyneelle vaunulampaalle Australiassa tai USAssa!
Työni sijaitsee tietokoneessani joten teen työtä halpojen konttoritilojen maailmassa, tällä hetkellä maltalla- konttoreitamme on kaikille aikavyöhykkeillä etteivät raka-ainevirrat katkeaisi.
Työni kivaa mutta joskus näen painajaisia joissa vaunut jumittuneet tunneleihin!
Palkka?
Hyvähkö, työvuoroista riippuen 10 000- 18 000 kuukaudessa🤗
Miksi et tee etänä? Mitä järkeä istua jossain konttorissa? Aika vähän jos pitää huoratafirmalle 16 tuntia päivässä. Ei sulla ole mitään muuta elämää enää kuin työ. Tiedän kyllä kun olen itse tehnyt sitä
Raksatöistäkin sai vaan 2200 euroa joten lopetin raksahommat koska kaikki kallistui. Bensaan meni 300 euroa kk. Ei vaan kannata työnteko koska monet yritykset palkkaa halpatyöläisiä joten suomalaisille ei voi maksaa ammattimiehen palkkaa.
Ethän sä pelkällä peruskouluksella sellaista liksaa saa. Oisit jättänyt sen tarpeettoman lukion väliin ja opiskellut ammatin.
En ymmärrä miksi AP vaivautuu tehtailemaan näitä aloituksia vuodesta toiseen. Ei hänellä tunnu olevan mitään kiinnostusta itsensä kehittämiseen. On taantunut lapsen tasolle, suu auki odottaa että joku laittaa lusikalla banaanimössöä suoraan suuhun.
Sellainen osaaminen, mistä työelämässä maksetaan hyvin, ei ikävä kyllä siellä työttömyyskortistossa makoilemalla kartu. Mutta sen sijaan, että alkaisi työskennellä paremman elämän eteen, AP on valinnut ikuisen sivustakatsojan roolin. Toisilla menee elämä eteenpäin, ura kehittyy hiljalleen ja varallisuus karttuu. Puolison kanssa rakennetaan elämää yhessä ja kasvatataan lapset ja iloitaan siitä, mitä ollaan saavutettu. AP katsoo tätä kaikkea sivusta ja laskee, että ei, ei hänen edelleenkään kannata mennä töihin.
Kouluttaudu putkiasentajaksi.