Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä töissä voisin tienata nettona vähintään 2500e/kk? Olen pohtinut että pienemmällä ei vain kannata

Vierailija
01.01.2023 |

Elinkustannukset nousseet paljon.

Asun pks, vantaalla.

Olen käynyt lukion ja kirjoittanut, ammatillista koulutusta ei ole.
Viimeiset 10v mennyt työttömänä.

Mihin töihin joista vähintään 2500e netto?

Olen vahva ja hyväkuntoinen mies, 35v

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko tämä.jankuttaja?

MENE LUKEMAAN NE 100 AIEMPAA KETJUA!!!

Ei ole tuollaisia ketjuja

Vierailija
22/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae johonkin tehtaaseen. Aloituspalkka ei välttämättä päätä huimaa ja joudut mahdollisesti aloittamaan tekemällä määräaikaista pätkää, mutta on mahdollista edetä hyviin ansioihin ilman koulutusta.

T. Tehdastyöläinen bruttopalkalla 4 000 e/kk

Kuinka nopeasti voin saada 4000e/kk brutto?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtaista en mitään tiedä mutta heitän hatusta, että 15 vuotta kun olet ollut hihnalla niin sitten.

Vierailija
24/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä luukuttajia tarvitaan aina. Vähän pitää tietysti alkupääomaa olla ja tuntea oikeat tyypit.

Vierailija
25/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuudelien pussittajana tienaa hyvin tai jonkin kennelin s-terapeuttina.

Vierailija
26/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinulle siis jää käteen kun olet maksanut vuokran ja sähkön? Mitä muita laskuja sinulla on? Puhelin, netti, vakuutus?

Vierailija
27/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaatii sen 3500e bruttona. Vaikea on sitä saada ns. peruskoulupohjalta normaalitunneilla. Saa sen esimerkiksi pääsemällä keskusliikkeen varastolle ja tekemällä siellä sitten överiä, yötä ja viikonloppuja. Mutta mitään sellaista ns. helppoa ratkaisua tuohon tulotasoon ei ole. Ehkä sitten koulutuksen kautta. Haet yliopistoon, luet materiaatekniikan DI:ksi ja sulla jo pelkkä alkupalkka on heti tuon jossain Nesteen jalostamolla.

Vierailija
28/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sinulle siis jää käteen kun olet maksanut vuokran ja sähkön? Mitä muita laskuja sinulla on? Puhelin, netti, vakuutus?

555e jää käteen kun olen maksanut vuokran.

Sähkölaskun kela maksaa suoraan kun lähetän sen sinne.

Myös kotivakuutuslaskun lähetän kelaan, mutta se on vain jotain 10-15e/kk.

Minulla on myös maksusitoumus apteekkiin, ja kunnallisesta terveydenhuollosta määrätyt reseptilääkkeet menevät kelan piikkiin.

Samoin kunnallisen puolen lääkäri -ja hammaslääkärilaskut lähetän kelaan.

Vuokra hieman alle 900.

Ap

Vierailija
29/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täysin irti realiteeteista, laiska kuin mikä ja tyhmä kuin saapas. Loistava tulevaisuus tiedossa.

Kannattaa myös laskea, mitä saat eläkkeellä ollessasi jos elät vain pimeillä tuloillasi ja takuueläkkeellä sen sijaan, että tienaisit työeläkettä.

Vierailija
30/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan taas heti vuoden ensimmäisenä päivänä aktivoitui tämä jankkaaja. Olet saanut satoja vastauksia, lopeta jo ja pysy työttömänä. Ei kukaan palkkaa tuollaista jankuttajaa edes satasella, saati sitten monella tonnilla.

Vierailija
31/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt saan tukia nettona noin 1550e/kk kun lasketaan kelan maksama vuokra, sähkölasku ja käteen jäävä PTTT 555e.

Ap

Et muuten saa, trolli. Teillä se ei edes alkeellinen matikka pelaa.

Vierailija
32/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelunlaskun maksan itse 555e käteen jäävästä summasta, samoin nettilaskun.

Ap

Vierailija
33/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt saan tukia nettona noin 1550e/kk kun lasketaan kelan maksama vuokra, sähkölasku ja käteen jäävä PTTT 555e.

Ap

Et muuten saa, trolli. Teillä se ei edes alkeellinen matikka pelaa.

Mitä siis mielestäsi en saa? Kaikki olivat ihan paikkansa pitäviä.

Ap

Vierailija
34/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös maksusitoumus apteekkiin, ja kunnallisesta terveydenhuollosta määrätyt reseptilääkkeet menevät kelan piikkiin.

Vuokra hieman alle 900.

Ap

Hetkinen. Vahva ja hyväkuntoinen mies, ikää 35v ja selität useamman rivin sitä, mitä kaikkia sairaanhoidon kustannuksia yhteiskunta sinulle korvaa.... eiköhän se selitä sen, miksi et ole töissä.

Vierailija
35/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli täysin irti realiteeteista, laiska kuin mikä ja tyhmä kuin saapas. Loistava tulevaisuus tiedossa.

Kannattaa myös laskea, mitä saat eläkkeellä ollessasi jos elät vain pimeillä tuloillasi ja takuueläkkeellä sen sijaan, että tienaisit työeläkettä.

Olen laskenut, ja esim 11e/h bruttotyöstä summa jää alle takuueläkkeen...jos siis olisin töissä tästä päivästä katkeamatta eläkeikään asti. Eli ei kannata edes eläkkeen takia.

Ap

Vierailija
36/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla vahva ja hyväkuntoinen fyysisesti, mutta henkisesti olet jälkeenjäänyt ja typerä trolli. 

Vierailija
37/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokra hieman alle 900.

Ap

Hetkinen. Vahva ja hyväkuntoinen mies, ikää 35v ja selität useamman rivin sitä, mitä kaikkia sairaanhoidon kustannuksia yhteiskunta sinulle korvaa.... eiköhän se selitä sen, miksi et ole töissä.

Jos kerran selitin niin hyvin, niin kerropa sitten mitä se minulle korvaa?

Omasta mielestäni nimittäin en maininnut ainuttakaan lääkettä, vaan kerroin yleisellä tasolla mitä tilanteessani korvataan tarpeen vaatiessa.

Seuraavaksi tässä kuussa korvataan se, kun menen tarkastuskäynnille hammaslääkäriin.

Ap

Vierailija
38/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae johonkin tehtaaseen. Aloituspalkka ei välttämättä päätä huimaa ja joudut mahdollisesti aloittamaan tekemällä määräaikaista pätkää, mutta on mahdollista edetä hyviin ansioihin ilman koulutusta.

T. Tehdastyöläinen bruttopalkalla 4 000 e/kk

Kuinka nopeasti voin saada 4000e/kk brutto?

Ap

Parin-kolmen vuoden kuluttua.

Vierailija
39/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koulutusta mihinkään ammattiin ja ikäänkin jo 35 v. Suurille tienesteille pitäisi kuitenkin päästä!? Koulutus ei enää kannata; ehkä et ole kovin kiinnostunutkaan...Ehkä joku lyhyempi kurssi tms.

Vierailija
40/111 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veturinkuljettaja.

Juuri meinasin tulla ehdottamaan veturinkuljettajaa!

Ihan lapsena jo kerroin kaikille että aion veturinkuljettajaksi, vähänpä tiesin maailmasta!

Olen nykyään työssä jossa ohjaan isojen malmikaivosten raideliikennettä, ohjailen tietokoneella yksittäisiä vaunuja ja jopa 16 kilometriä pitkiä malmijunia.

Eilisessä työvuorossa (16h) selvitin ja ohjasi yhtä yksittäistä väärille raiteille ajautunutta malmivaunuparkaa läppi ruotsalaisen kaivos- ja rautatieviidkon, huomenna saatan tehdä saman eksyneelle vaunulampaalle Australiassa tai USAssa!

Työni sijaitsee tietokoneessani joten teen työtä halpojen konttoritilojen maailmassa, tällä hetkellä maltalla- konttoreitamme on kaikille aikavyöhykkeillä etteivät raka-ainevirrat katkeaisi.

Työni kivaa mutta joskus näen painajaisia joissa vaunut jumittuneet tunneleihin!

Palkka?

Hyvähkö, työvuoroista riippuen 10 000- 18 000 kuukaudessa🤗

Tämä olisi niin ihana työ ja myös tuo toisen kommentoijan konttien etsintä. Kehtaako kysyä miten päädyit nykyiseen hommaan ja onko sulla millainen koulutus. Kuulostaisi niin mun jutulta.

Itse teen tiedon elinkaaren hallintaa, tiedon tunnistamista, luokittelua, säilömistä, siirtämistä ja hävittämistä eri järjestemissä ja niiden välillä. Periaatteessa tykkään työstäni, siinä on omat plussansa, mutta palkka Suomessa vain reilu viisi tuhatta kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän