Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä suuret määrät mausteita kaapissa ja tarkistatteko ne väliajoin että päiväys on vielä voimassa?

Vierailija
01.01.2023 |

Mun vanhalla äidillä on valtavat määrät mausteita keittiön laatikossa ja tekis mieli tarkistaa että on vielä syömiskunnossa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä asuu suolavammainen, niin muita mausteita käytetään paljon. Eivät juuri ehdi vanhentua, mutta joka kerran yleensä kaappien siivouksessa löytyy jotain piileskellyttä päiväys parasta ennen tavaraa. Jauhotuotteet on sellaisia, missä on yllättävän lyhyt säilyvyysaika.

Ostetaan yleensä suurissa purkeissa niitä mausteita, mutta jotain harvinaiempaa on tilattu nettikaupoista.

Helsingissä on onneksi jos jonkinlaista etnokauppaa ja maustepuotia, niin tulee kokeiltua kaikenlaista mielenkiintoista ja maistuvaa.

Olen itse huomannut, että Aasia-kauppojen pippurit, muskotit yms. ovat aromaattisempia kuin esim ne litran mausteputeleiden tuotteet.

Vierailija
22/23 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

marinista tulis aika kitkerä mauste jos sen kuivattaisi ja jauhaisi maustepulloon.päiväys meni jo kesällä :D

Tännekin iski palstan vakiolatvalaho, Marin-hullu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon mausteita, mutta myös käytän niitä runsaasti. Vanhentuneita voi käyttää aivan hyvin, mm käki ne eivät ole missään vaiheessa kostuneet. Noin kerran vuodessa käyn kaapit läpi ja pistän pois vanhentuneet.