Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olla aina huolitellut näköinen?

Vierailija
31.12.2022 |

En tajua, miten jotkut aina onnistuvat olemaan tyylikkäitä ja huolitellun näköisiä!

Parhaat vinkkisi pliis!

-tyylikkäänä uuteen vuoteen

Kommentit (183)

Vierailija
41/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä ei tarvitse tekokynsiä, ei tekoripsiä eikä meikkiä. Ole rohkeasti sellainen kuin luonnollisesti olet, pukeudu niin kuin mukavalta tuntuu.

Vierailija
42/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset sileät ettei lennä.  Vaatteet puhtaat ja silitetyt.  Yhteen sopivat, ei mustaa ja ruskeaa saman aikaisesti.  Hillitty käytös, ei draamaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta kun on huono iho ja huonot hiukset.

Tästä syystä en poistu kotoa kuin kauppaan tai muille pakollisille asioille.

Vierailija
44/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään rennoista vaatteista, en meikkaa tai laita hiuksia. Jos minut laittaisi jakkupukuun, olisin kuin tönkkösuolattu muikku.

Tykkään kuitenkin valita asuni huolella, ja mietin miten värit sopii yhteen jne. En juokse trendien perässä, valitsen ihan sellaiset vaatteet joista tykkään.

Vierailija
45/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ovat huonot?

Vierailija
46/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin hoidettu iho ja puhtaat hiukset. Se on aina hyvä perusta huolitellulle ulkonäölle.

Entä jos on jokin ihosairaus jota ei saa oireettomaksi vaikka kuinka hyvin hoitaisi? Tai kärsii vaikka vakavasta unettomuudesta?

Vastaus hoopoon kysymykseesi on, että silloin ei ole yhtä hyvää perustaa.

Vierailija
47/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miten olla huoliteltu jos on pisamia? Millainen pohjameikki ym?

Vierailija
48/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ovat huonot?

No ihoni on ollut aina huono.

Hiukset myös, hiuslaatu ohut joka sitten hamppuuntuu, rasvoittuu, liiskaantuu pitkin päätä jne.

Vierailija
49/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ovat huonot?

Hiukset myös, hiuslaatu ohut joka sitten hamppuuntuu, rasvoittuu, liiskaantuu pitkin päätä jne.

Väärät tuotteet.

Vierailija
50/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ovat huonot?

Väärät tuotteet.

Vaikka olisi mitkä tuotteet niin ei ne muuta hiuslaatua tai ihoa.

Vierailija
51/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko maailmankaikkeuden ainut jonka mielestä tässä lainatussa vastauksessa ei ole mitään järkeä?:

"Minulla on kestotaivutukset ja väri omissa ripsissä koska olen pienten lasten äiti"

Mulle tämä on sama kuin sanoisi "Minulla on permanentti koska olen koiranpennun omistaja" tai "Osatan leivinpaperiarkkeja rullan sijaan koska olen pienten lasten äiti"...tosin tuossakin on enemmän sisältöä.

Ymmärrän kyllä että tässä tarkoitetaan sitä että pienten lasten äidillä ei ole aikaa, mutta vastaus on silti jotenkin älytön ja kertoo nykyajasta. Ripsien taivutukseen ja mascaran laittamiseen menee  ehkä pari sekuntia...kestotaivutuksien laittaminen ja uusiminen huomattavasti ajallisesti enemmän

Vierailija
52/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus ensin, sitten ryhti kuntoon kans, ja hampaat.

Vierailija
53/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei miten olla huoliteltu jos on pisamia? Millainen pohjameikki ym?

Älä ainakaan peitä niitä pisamia, ehkä voit yrittää luoda harmonisen kokonaisuuden kasvoille pitämällä yhtenäistä värimaailmaa meikin ja hiusten suhteen, niin ei tule tarvetta edes piilottaa niitä (pisamia), koska ne kuuluvat siihen sun lookiin :)

Vierailija
54/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia hyviä vinkkejä tuli jo, mutta laitan silti muutaman lisää. 

Hyvä hiusmalli on todella tärkeä ja hiuslaadulle sopivat oikeat tuotteet. Monet käyttävät liikaa silottavia tuotteita, jolloin hiukset lässähtävät helposti. Kokeilemalla löytää tuotteet, joilla kampaus pysyy. 

Vaatteiden tulisi olla hieman paksumpaa materiaalia ja istua hyvin. Omalle vartalon mallille sopivat vaatteet ja ihonvärille sopivat värit pitäisi yrittää löytää. Itse käytän vain mustia vaatteita, useimmat vartalonmyötäisiä, sitä piristän värikkäämmällä huivilla, jonka solmin vaikkapa lentoemäntätyyliin.

Laadukkaat kengät ja takit saa vaikka kirppikseltä, jos oma budjetti on tiukka, muita laadukkaita vaatteita saa halvalla alesta.

Ihonhoitoon tarvitaan useimmilla eniten kosteutta. Kosmetologilla kannattaa käydä, että löytää omalle iholle parhaat tuotteet. Jos siihen ei ole varaa, niin kysyy vaikka kosmetiikkaliikkeen myyjältä neuvoa. Hän voi katsoa ihoa ja auttaa, koska monet myyjistä ovat ammatiltaan kosmetologeja.

Tyylikkyyden näkee peilistä eli kannattaa ostaa kokovartalopeili ja katsoa myös sivusta ja takaa miltä hiukset, vartalo ja olemus näyttävät. Todella monet pukeutuvat hyvin epäedullisiin vaatteisiin, jotka korostavat vartalon huonoja puolia. Ei siinä mitään, jos ei itsestä tunnu tärkeältä, mutta jos tyylikkyyttä haluaa, niin peili on must. Epäsopivat vaatteet voi viedä kierrätykseen, niin kaappikin siistiytyy.

Asukokonaisuuksia ei tarvita hirveän monta, jos kaikki sopii yhteen. Itse ostan usein kaksi samanlaista vaatetta, jopa useammankin, jos löytyy oikein sopiva. Näin vältyn shoppailulta.

Vierailija
55/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se lähtee hiuksista. Aina puhtaat, malliin leikatut ja joko muotoillut tai nutturalla. Ei shokkivärejä, platinablondia eikä mustaa

Kynnet mieluummin vaikka ihan lyhyeksi hiotut ja lakkaamattomat kuin rumat pitkät rakennekynnet. Ei kammottavia laattaripsiä eikä överipidennyksiä. Hillitty meikki.

Ei ylipainoa ja hoikemmallakin hyvä ryhti tärkeä.

Vaatteet on sen jälkeen helppo juttu. Kengissä mulla on aina ollut n 5-6cm korko, juhlissa korkeammat

Vierailija
56/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteissa kannattaa suosia luonnonkuituja: puuvilla, villa, kashmir, pellava, nahka yms. Vaatehuolto myös kuntoon. Vaatehöyrystin on loistava investointi!

Jos omat vaatteet ei istu täydellisesti, kannattaa viedä ompelijalle fiksattavaksi (olettaen että ne on muuten mieluisat). Ihmiskehot on niin monimuotoiset, että kaupasta voi olla vaikea löytää itselle sopivia vaatteita.

Vierailija
57/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin hoidettu iho ja puhtaat hiukset. Se on aina hyvä perusta huolitellulle ulkonäölle.

Tämä. Mitään meikkiä ei tarvitse.

Aknearvet ja isot ihohuokoset saavat naaman näyttämään ilman meikkiä suttuiselta. Ainakin omalla kohdalla on hyvä olla kevyt meikki kasvoilla.

Vierailija
58/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiin hiuksiin sopiva leikkausmalli.

Puhtaat hiukset, iho puhdas ja vaatteet.

Klassisen malliset vaatteet kestää aikaa.

Joku kiva yksityiskohta pukeutumiseen joka voi olla esim koru tai huivi.

Omaan kropan malliin istuvat vaatteet. Kokeilemalla erilaisia löytää itselleen sopivat.

Vierailija
59/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää edes yritä. Kun on kenttäbiologi, joka juoksee 9 kuukautta vuodesta pitkin soita ja metsiköitä metrin mittainen hiuspehko täynnä pihkaa ja oksanpätkiä, kynnenaluset täynnä kuraa näytteenottojen seurauksena, niin ei siinä hirveästi huulipuna enää ulkonäköön auta :)

Mutta silloin kun hetkellisesti tarvitsee näyttää ihmiseltä, niin pikastailauksessa paras konsti on meikkivoide, jolla saa ihon sävyn tasaiseksi sekä laadukkaasta materiaalista valmistetut vaatteet, joissa on itselle sopiva leikkaus. Ne on kaksi suurinta tekijää. Jos on lyhyemmät hiukset, niin leikkauksen pitäminen mallissa (sekä mahdollinen värin ylläpito) auttaa huolitellun yleiskuvan luomisessa.

Täällä toinen biologi 😀 Myös aina risut ja männynkävyt hiuksissa.

Huoliteltuun ulkonäköön riittää kun iho on hyvä, hiukset harjattu ja väri ei ole ylikasvanut. Jos vaatteet on laadukkaat ja puhtaat niin hyvä.

Vierailija
60/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kestotaivutukset ja väri omissa ripsissä koska olen pienten lasten äiti. Kevyen meikkivoiteen ja huulipunan ehtii aina laittaa hiusten lomassa, ei vie kuin 10min aikaa. Ja hiukset ovat pitkät = nopea saada siistille nutturalle.

Vaatteina käytän mekkoja lähes aina. Kevyet ja helposti puettavat vaatteet on myös helppo pitää puhtaana ja saada pesun jälkeen siisteiksi henkarilla, ei tarvetta silittää.

Kynnet pidän aina naisellisen mallisina, mutta lyhyenä. Ovat siistit mutta vievät vain vähän aikaa.

Kyllä niistä vaatteista näkee että niitä ei ole silitetty. T. Silittäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän