Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olla aina huolitellut näköinen?

Vierailija
31.12.2022 |

En tajua, miten jotkut aina onnistuvat olemaan tyylikkäitä ja huolitellun näköisiä!

Parhaat vinkkisi pliis!

-tyylikkäänä uuteen vuoteen

Kommentit (183)

Vierailija
21/183 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä itsellesi sellainen tyyli, joka sopii luonteeseesi ja elämäntapaasi. Minusta huoliteltu ei välttämättä tarkoita meikkiä ja korkokenkioä yms. vaan sitä voi toisellakin tapaa toteuttaa. Rentokin tyyli voi olla toimiva.

Vierailija
22/183 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ryhti ja omien mittojen mukaan valitut, hyvin istuvat vaatteet. Siihen ei meikkejä tai muita tarvita sen enempää kuin miehetkään. Perushygienian oletan olevan kunnossa. Netistä etsi videoita ryhdin parantamiseen, sillä pääsee alkuun heti, eikä maksa kuin vaivaa ja aikaa. Ryhdin tultua kuntoon on helpompi löytää niitä sopivia vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/183 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajalla leikatut hiukset, puhtaus ja puhtaat vaatteet on perus siisti.

tyylikkyyttä saa ostamalla vaatekokonaisuuksia värin mukaan esim.tumman sinisiä tai mustia vaatteita ja takkeja. ja niihin sopivat kengät ja laukut.myös sporttityyli voi olla siisti eli ulkoilupuku ja lenkkarit sopii väriltäään yhteen.

yritän aina kovasti olla huoliteltu ,mun ongelma on hiukset ,jotka lakasta ja hoitoaineesta huolimatta sojottaa ja harottaa eri suuntiin.kampaajakin sanoi että ne ei tottele edes suoristus rautaa.

Vierailija
24/183 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös katsoa, että kaikki vaatteet suurinpiirtein sopii yhteen toistensa kanssa. Silloin voi heittää päälle melkein mitä vaan, miettimättä sen enempää, ja näyttää hyvältä.

Nyt kun mietin, niin tämä on olennaisinta, että on yhteensopivat vaatteet ja asusteet. Musta tuntuu, että tämmöinen tyyli näyttäisi mulla hyvältä, koska rentous tekee siitä vielä aidomman. Jos ei ole jakkupukuihminen, niin ei kannata teeskennellä sellaista. Mistäköhän tuollaisia vaatteita voi ostaa? Kaupoissa harvoin on, täytynee etsiä netistä.

https://40plusstyle.com/a-capsule-wardrobe-for-the-bohemian-style-perso…

Vierailija
25/183 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös katsoa, että kaikki vaatteet suurinpiirtein sopii yhteen toistensa kanssa. Silloin voi heittää päälle melkein mitä vaan, miettimättä sen enempää, ja näyttää hyvältä.

Nyt kun mietin, niin tämä on olennaisinta, että on yhteensopivat vaatteet ja asusteet. Musta tuntuu, että tämmöinen tyyli näyttäisi mulla hyvältä, koska rentous tekee siitä vielä aidomman. Jos ei ole jakkupukuihminen, niin ei kannata teeskennellä sellaista. Mistäköhän tuollaisia vaatteita voi ostaa? Kaupoissa harvoin on, täytynee etsiä netistä.

Miksi tolla naisella on niin outo nenä? kuin kärsä?

Vierailija
26/183 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala värjätä hiuksia, ellet pysty huolehtimaan juurikasvusta. Älä lakkaa kynsiä, ellet jaksa huolehtia lakkauksen pysymisestä ehjänä. Älä käytä meikkejä, jotka eivät pysy. Älä valitse hiustyyliä, joka edellyttää jatkuvaa laittamista, ellet pysty sitoutumaan siihen.

Löydä oma tyylisi ja pukeudu vartalollesi sopivalla tavalla hyvin istuviin vaatteisiin. Pukeudu ikätasoisesti ja tilanteen mukaan.

Kiinnitä huomiota siihen, että korut ja asusteet sopivat kokonaisuuteen.

Vaikka värit ovat kivoja, usein käytännössä on helpompi yhdistellä vaatteita ja näyttää tyylikkäältä, kun suosii klassikkoja kuten musta, valkoinen, harmaa, beige ja laivastonsininen.

Vierailija
27/183 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta laadukkaisiin perusvaatteisiin (ei tarvitse olla merkkivaatteita). Koruilla ja asusteilla saa "tylsästäkin" asusta näyttävämmän ja persoonallisen. Kannattaa valita esim 1-2 asiaa joita korostaa asussa (esim värikäs laukku), ja pitää loput hillittynä.

Vierailija
28/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan onnistunut näyttämään huolitellulta, joten ajattelin luovuttaa yrittämästäkin. Ehkä pitää hyväksyä, entä mun tyyli on boheemi ja epämuodollinen. Vaikka kuinka yrittäisi näyttää tip top, niin jotain yllättävää käy kuitenkin. Pusero ei pysy vyötärön alla siististi, vaan pussittaa oudosti, vyörätrö valuu lanteille, puseron nappi on auki, kampaus ei pysy, meikki on tuhraantunut, kynsilakka lohjennut, paksujen mustien sukkahousujen kantapäähän on tullut reikä, tai jotenkin vaan yleisvaikutelma ei ole muusta syystä huoliteltu. Tai jos muuten on töydellistä, niin hame on jäänyt vessakäynnin jälkeen takaa sukkahousuihin.

Jotenkin tosi sympaattinen kuvaus. Tykkäsin! Ihan oikeasti.

Vierailija
29/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitä itsellesi sellainen tyyli, joka sopii luonteeseesi ja elämäntapaasi. Minusta huoliteltu ei välttämättä tarkoita meikkiä ja korkokenkioä yms. vaan sitä voi toisellakin tapaa toteuttaa. Rentokin tyyli voi olla toimiva.

Tämä. Itse en edes pyri huoliteltuun tyyliin, koska se ei tuntuisi omalta. Olen mieluummin sopivasti resuinen, sellainen boheemi.

Vierailija
30/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin käydä suihkussa ja kammata tukka 👍

Vierailija
31/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ala värjätä hiuksia, ellet pysty huolehtimaan juurikasvusta. Älä lakkaa kynsiä, ellet jaksa huolehtia lakkauksen pysymisestä ehjänä. Älä käytä meikkejä, jotka eivät pysy. Älä valitse hiustyyliä, joka edellyttää jatkuvaa laittamista, ellet pysty sitoutumaan siihen.

Löydä oma tyylisi ja pukeudu vartalollesi sopivalla tavalla hyvin istuviin vaatteisiin. Pukeudu ikätasoisesti ja tilanteen mukaan.

Kiinnitä huomiota siihen, että korut ja asusteet sopivat kokonaisuuteen.

Vaikka värit ovat kivoja, usein käytännössä on helpompi yhdistellä vaatteita ja näyttää tyylikkäältä, kun suosii klassikkoja kuten musta, valkoinen, harmaa, beige ja laivastonsininen.

Eli ei kannata käyttää niitä itselle sopivia värejä jos haluaa näyttää tyylikkäältä?

Vierailija
32/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko suomalainen?.....unohda koko juttu.

Vierailija
33/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että kaikenmaailman "tyylisääntöjä" ei kannata ottaa liian tosissaan. Niistä voi toki olla hyötyä, jos ei ehtään tiedä mistä lähtee liikkeelle. Tärkeintä on, että tuntee itsensä hyväksi, se myös säteilee ulospäin.

Vierailija
34/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähänkin vaikuttaa ikä, siis se että välität miltä näytät muiden silmissä. Nuorempana tietty huomionhaku kuuluu asiaan. Vähän vanhempana kun on riittävän monta vuotta nyppinyt, trimmannut ja piirrellyt itseään, saattaa ruveta arvostamaan vähän helppohoitoisempaa kokonaisuutta :) Eikä se tarkoita homssuista vain tosiaankin perusasiat kuntoon, puhdas tukka, iho niin kunnossa kun omilla spekseillä mahdollista( onnistuu ihan edullisilla perustuotteillakin ilman kymmeniä seerumeita), puhtaat omalle kropalle sopivat vaatteet. Meikkinä riittää hyvin kosteutetulle iholle ihan bb tai cc-voide ja joku sävytetty huulirasva/huulipuna, kumpi tuntuu omimmalta + ripsari.

Kengissäkin omaan jalkaan hyvät kengät, myös korottomia kenkiä on hyvännäköisiä, ne ei vain löydy cittarista. Ulkoiseen habitukseen saa tiettyä ryhtiä, kun on hyvin istuva takki, laadukas laukku( ei tarvi maksaa satasia sekään) ja hyvät kengät. Muu vaatetus voi olla edullisemmasta päästä. Edellä mainitut laadukkaammat setit kestää vuosia, ellei paino heittelehdi rajusti.

Vierailija
35/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäin käydä suihkussa ja kammata tukka 👍

Joskus voi olla parempi jättää kampaamatta/harjaamatta. Mulla on pitkät suorat hiukset, mutta pintakerros räjähtää pörröiseksi, jos kosken hiuksiin harjalla. Ovat siistimmät ilman harjausta siis eivätkä edes takkuunnu niin harja on mulle turha.

Vierailija
36/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu ikätasoisesti?! 🤣🤣 Niin suomalaista taas, eiköhän se riipu ihan kropasta ja kokonaisuudesta. Mistä tyylistä ylipäätään tykkää. Etenkin keski-ikäisillä naisilla on ihan käsittämättömiä sääntöjä mitä voi käyttää ja mitä ei.

T. Alalla oleva

Vierailija
37/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on myös minun tyylini. Teen aika paljon vaatteita itse ja jonkin verran olen tilannut soolinen.com-verkkokaupasta.

Vierailija
38/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyylikkyyttä saa ostamalla vaatekokonaisuuksia värin mukaan esim.tumman sinisiä tai mustia vaatteita ja takkeja. ja niihin sopivat kengät ja laukut.myös sporttityyli voi olla siisti eli ulkoilupuku ja lenkkarit sopii väriltäään yhteen.

yritän aina kovasti olla huoliteltu ,mun ongelma on hiukset ,jotka lakasta ja hoitoaineesta huolimatta sojottaa ja harottaa eri suuntiin.kampaajakin sanoi että ne ei tottele edes suoristus rautaa.

Tähän sun haasteeseen on olemassa ratkaisu. Se on niin yksinkertainen, että multakin meni lähes 30 vuotta sen tajuamiseen: jos sun hiukset sojottaa joka tapauksessa, valitse sellainen kampaustyyli, jossa ne saavat ja niiden kuuluukin sojottaa milloin mihinkin suuntiin. Älä taistele sitä vastaan, vaan käytä sitä hyväksesi.

Sama, jos sulla on kiharat hiukset, valitse kihara tyyli. Jos taas on lasimaisen suorat ja valuvat hiukset, valitse suora ja sileä tyyli.

Ja sama pätee muuhunkin. Älä taistele kehoasi vastaaan, vaan valitse sen mukainen ja sille luontainen tyyli. hyväksy itsesi ja ole paras versio siitä - älä yritä olla joku muu, kska se tulee epäonnistumaan kuitenkin.

Vierailija
39/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän sun haasteeseen on olemassa ratkaisu. Se on niin yksinkertainen, että multakin meni lähes 30 vuotta sen tajuamiseen: jos sun hiukset sojottaa joka tapauksessa, valitse sellainen kampaustyyli, jossa ne saavat ja niiden kuuluukin sojottaa milloin mihinkin suuntiin. Älä taistele sitä vastaan, vaan käytä sitä hyväksesi.

Sama, jos sulla on kiharat hiukset, valitse kihara tyyli. Jos taas on lasimaisen suorat ja valuvat hiukset, valitse suora ja sileä tyyli.

Ja sama pätee muuhunkin. Älä taistele kehoasi vastaaan, vaan valitse sen mukainen ja sille luontainen tyyli. hyväksy itsesi ja ole paras versio siitä - älä yritä olla joku muu, kska se tulee epäonnistumaan kuitenkin.

Hyvin sanottu!! Kannattaa perehtyä omiin 'ominaisuuksiin' ja miten niitä voisi parhaiten hyödyntää.

Vierailija
40/183 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Itse en edes pyri huoliteltuun tyyliin, koska se ei tuntuisi omalta. Olen mieluummin sopivasti resuinen, sellainen boheemi.

Sama täällä. Olen mielummin se oma itseni, eli sellainen mukava hymyilevä touhottava itseni kuin joku tyylilyyli, jonka pitäisi aina huolehtia tässäkin ketjussa toitotettuihin asioihin.

Minulla ei ole kuin harvoin oikeasti siistit vaatteet, hiukseni ovat luonnonkiharat, niistä löytyy paksuja harmaita jouhia ja ne ovat hyvin vallattomat, käteni taas ovat fyysistä työtä tekevän ihmisen kädet ja kävelytyylini on sellainen tyypillinen lyhytjalkaisen ihmisen töpötystä. Samanlaisia ovat ystävänikin ja olemme onnellisia nauravaisia ihmisiä, jotka eivät säikähdä pienestä ja joiden maailma ei mene sekaisin tuulesta, tuiskusta tai edes 20 kilometrin tunturivaelluksesta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän