Onko turn off jos mies ei halua mennä kahvilaan, jossa kahvi maksaa 6€?
Ja ehdottaa naiselle, että kävellään eteenpäin kunnes tulee vastaan kahvila, jossa kahvi maksaa korkeintaan 2€.
Kommentit (259)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt vaan on niin elämässä että jotain on pakko panostaa että jotain saavuttaa. Vaikka sitten se kuusi euroa omasta kahvikupista treffeillä, jos ei ole kyennyt ehdottamaan toista kahvilaa. Täällä kirjoittelevilla miehillä on koko elämän mittaisena teemana miksi en saa mitään vaikka en panosta mitään.
Jos pitää mennä kahvilaan treffeille naisen vaatimuksesta, silloin täytyy etukäteen selvittää edullinen kahvila ja ehdottaa sinne treffejä :)
Vaatimuksesta, really? Jos ehdotus mennä järkevimpään ja edullisimpaan mahdolliseen syömäpaikkaan treffeille on sun mielestä "vaatimus", niin parisuhteet on sulle liian vaikea laji.
Pitää muistaa, että ensitreffeillä tapaa kaksi täysin toisilleen tuntematonta ihmistä ja se jää usein viimeiseksi tapaamiseksi. Siksi on syytä pitää ensitreffit mahdollisimman halpoina.
Niin? Ja kun nainen ehdottaa kustannustehokkainta mahdollista vaihtoehtoa jossa on kuitenkin fyysisesti mukavat olosuhteet, sinä koet että sulle on esitetty vaatimuksia. Tuolla asenteella ei synny parisuhdetta, niin kuin olet jo huomannutkin.
Ei nainen sitä huomaa, että minusta ei ole mukavaa viettää aikaa kahvilassa.
Mutta nainen huomaa kyllä ennen pitkää asenteesi elämään joka on se että sinulle tehdään vääryyttä ihan tavallisilla asioilla jos et itse pidä niistä. Nainen yrittää tehdä sinulle asiat mahdollisimman helpoiksi mutta uhriudut silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iAp on hyvä, ja maksaa miehenkin kahvin. Se on sitä itkemäänne tasa-arvoa. Sama muille ketjun naisille
Tasa-arvo itkettää vain tietyntyyppisiä miehiä. Naisena voin hyvinkin tarjota mielenkiintoiselle ja kivalle miehelle kahvit, mutta pihiluontoinen mies ei kiinnosta. Itse kun arvostan myös elämän pieniä ylellisyyksiä, kuten hyvä kahvi hyvässä seurassa hyvässä viihtyisässä kahvilassa.
Näin. Olen itse vienyt miehen useamman kerran kolmen ruokalajin samppanjaillalliselle. Mutta en kitisijää tai elämäntapasaituria, vaan itselleni tärkeän, elämänmyönteisen henkilön 💕
N
Vierailija kirjoitti:
Tunnen naisia joiden kahvihetkestä maksaisin mielelläni 6€ ja naisia joille en varmasti kustantaisi 6€ kahvia.
Miksi ylipäätään menisit semmoisen naisen kanssa treffeille, josta et pidä? Pilluako luulet saavasi,kun tarjoat 6€ kahvin ,ja alennut tapaamaan?
On turn off. Hyvässä kahvilassa maksan mielelläni kahvista 6 euroa.
Jännästi ukot vinkuu kahvista. Matkustaessaan Itä-Eurooppaan pistetään satasia ilmaan. Panos-tulos? Alan vahvasti epäilemään kahvi vikisijöiden kertovan naiselle päin näköä ettei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt vaan on niin elämässä että jotain on pakko panostaa että jotain saavuttaa. Vaikka sitten se kuusi euroa omasta kahvikupista treffeillä, jos ei ole kyennyt ehdottamaan toista kahvilaa. Täällä kirjoittelevilla miehillä on koko elämän mittaisena teemana miksi en saa mitään vaikka en panosta mitään.
Jos pitää mennä kahvilaan treffeille naisen vaatimuksesta, silloin täytyy etukäteen selvittää edullinen kahvila ja ehdottaa sinne treffejä :)
Vaatimuksesta, really? Jos ehdotus mennä järkevimpään ja edullisimpaan mahdolliseen syömäpaikkaan treffeille on sun mielestä "vaatimus", niin parisuhteet on sulle liian vaikea laji.
Pitää muistaa, että ensitreffeillä tapaa kaksi täysin toisilleen tuntematonta ihmistä ja se jää usein viimeiseksi tapaamiseksi. Siksi on syytä pitää ensitreffit mahdollisimman halpoina.
Niin? Ja kun nainen ehdottaa kustannustehokkainta mahdollista vaihtoehtoa jossa on kuitenkin fyysisesti mukavat olosuhteet, sinä koet että sulle on esitetty vaatimuksia. Tuolla asenteella ei synny parisuhdetta, niin kuin olet jo huomannutkin.
Tänhän takia ette saa sitä hulmutukkaista edustusrouvaa. Tapaaminen tyssää ensitreffeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan älytöntä maksaa kuutta euroa kahvista. Kahvilat ovat muutenkin usein meluisia ja hälyisiä paikkoja, joten ei niissä istuksemisesta juuri nautintoa saa.
Niin? Eli jos treffeillä käy ilmi, että toinen viihtyy kahviloissa ja toinen ei, niin eikö ole vain hyvä juttu jo siinä vaiheessa miettiä, onko paljon muitakin sellaisia asioita, joissa ollaan eriiaisia.
Totta kai kannattaa miettiä. Nainen voi alkaa sitten etsiä uutta miestä, joka suostuu maksamaan kummankin ylihintaiset sumpit trendikahvilassa.
Mä maksan ihan itse ylihintaiset sumppini kahviloissa, nyt ja jatkossakin. Hyväpalkkaiseen työhön opiskeleminen kannatti, suosittelen ihan kaikille naisille. Ja eipä sen työn tarvitse olla edes hyvin palkattua niin että riittää siihen, että maksaa kahvinsa ja muutkin menonsa itse.
Tässäkin ketjussa VALTAOSA naisista on todennut maksavansa kahvinsa itse, ja sekös näitä tietyn tyyppisiä miehiä harmittaakin. Kun eivät oikeasti saa seuraa edes rahalla saati sitten jollain naurettavalla kuuden euron kahvikupposella.
Mutta onkos sitä tietoa välitetty treffikumppanille?
Lähtökohtainen kaava on se, että miehet tarjoutuu maksamaan. Ei tietysti kaikki ajattele tällein, mutta kohteliaat kummiskin.Vai että pikein kohteliaat maksavat toisenkin puolesta?
Sä sitten varmaan ensimmäiset olet tarjoamassa sille miehelle kahvit? Vai etkö ole kohtelias 😄
Itse olen mies. Tämä ketju on täynnä vihaa vaan.
Kun mä laitan viestiä, että oletus on että mies tarjoaa kahvit niin kaikki osoittaa siitä päinvastaista mieltä.Okei, en sitten enää ikinä tarjoa yhtään mitään.
Itaruus on rumaa Suomessa sekä Turkissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan älytöntä maksaa kuutta euroa kahvista. Kahvilat ovat muutenkin usein meluisia ja hälyisiä paikkoja, joten ei niissä istuksemisesta juuri nautintoa saa.
Niin? Eli jos treffeillä käy ilmi, että toinen viihtyy kahviloissa ja toinen ei, niin eikö ole vain hyvä juttu jo siinä vaiheessa miettiä, onko paljon muitakin sellaisia asioita, joissa ollaan eriiaisia.
Totta kai kannattaa miettiä. Nainen voi alkaa sitten etsiä uutta miestä, joka suostuu maksamaan kummankin ylihintaiset sumpit trendikahvilassa.
Mä maksan ihan itse ylihintaiset sumppini kahviloissa, nyt ja jatkossakin. Hyväpalkkaiseen työhön opiskeleminen kannatti, suosittelen ihan kaikille naisille. Ja eipä sen työn tarvitse olla edes hyvin palkattua niin että riittää siihen, että maksaa kahvinsa ja muutkin menonsa itse.
Tässäkin ketjussa VALTAOSA naisista on todennut maksavansa kahvinsa itse, ja sekös näitä tietyn tyyppisiä miehiä harmittaakin. Kun eivät oikeasti saa seuraa edes rahalla saati sitten jollain naurettavalla kuuden euron kahvikupposella.
VALTAOSA ehkä näin sanoo. Mutta osa kuitenkaan ei? Ja jos nainen valitsee paikan, pitäisi hänen maksaa molempien kahvit, ei vain omaansa.
Reaalimaailmassa nainen melkein aina ehdottaa miehelle kahvilakäyntiä ja odottaa miehen myös maksavan koko laskun.
Mikä on miehen ehdotus ensitreffeille?
Paras paikka olisi jomman kumman kotona. Toiseksi paras kävely jossain mukavassa paikassa.
Se toisen kotiin matkustava joutuu siis maksamaan vähintään yli 7 euroa bussimatkoista, että pääsee perille ja takaisin keskustaan. Onko siellä toisen kotona sitten vaihtoehtona teetä tai kahviin laktoositonta kermaa tai kauramaitoa?
Suurimmalla osalla ihmisistä on pääkaupunkiseudulla bussikortti töiden tai opiskelun takia, jolloin voi matkustaa julkisessa liikenteessä niin paljon kuin haluaa. Tottakai laktoositon kerma tai kauramaito järjestyy.
En asu pääkaupunkiseudulla, joten en lähde sinne treffeillekään. Mitäs, jos minulla tekeekin mieli teetä?
Ei ole. Jos taas itse haluaisin kyseiseen kahvilaan idyllin takia ja tiedän lähistöjen 2 euron kahviloiden olevan epäkelpoja tilanteeseen. Sanoa täräyttäisin et mää maksan. Mut jos se halpa kahvila on kivalla paikalla. Menee vaik pahvikiposta, ennemmin kui 6 euroa kupista maksan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesjuntti voi mennä yksikseen kahvittelemaan peräkylän huoltoasemalle ja juoda kotonaan Lidlin kuraa.
Päinvastoin. Kotona sitä juodaankin laadukasta kahvia paljon edullisemmin kuin jossain mölykahvilassa. Siksi siitä kupillisesta ei viitsikään maksaa moninkertaista hintaa kun kotona saa jopa parempaa.
Minusta on pelkkää typeryyttä maksaa 2€ seisseestä suodatinkahvista. Mielummin otan jos jonkun kalliimman jos lähden maksamaan kahvista. Joten meilläkin on selvästi eri rahankäyttötavat. Tulisko suhteesta mitään?
Pidän kahvilassa käyntiä järjettömänä rahankäyttönä. Mielummin vaikka syömään ravintolaan, käymään tiedekeskuksessa tai mökille saunomaan, grillaamaan ja juomaan siideriä/lonkeroa/olutta. Käytännössä on kuitenkin pakko käydä kahviloissa, koska melkein kaikki naiset hinkuavat niihin.
Eri
En kyllä keksi mitään syytä, että ensitreffit pitäisi järjestää jossain mökillä, saunoa ja ryypätä. Ne treffit on tosi kalliit vaikka kumpikin ostaisi omat eväät. Ihan hullua edes ehdottaa moisia.
Jos 6 € on liikaa niin miten tuollaisen kanssa voi suunnitella mitään vakavampaa?
Vierailija kirjoitti:
No on se kyllä vähän. Noissa paikoissa missä on erikoiskahveja, saa kyllä ihan tavallista suodatinkahviakin. Ja se maksaa korkeintaan kolme euroa. Mä maksan mielelläni 6-10 euroa kahvista, kun se on hyvää niin se on nautinto.
Jotkut polttaa tupakkaa tai juo alkoholia, minä käyn pari kertaa viikossa kahvilla. :D
Ääliö.
Kuuden euron kahvi on liian kallis. Mutta myös "kävellään että löytyy alle 2 eur kahvi" on törppö ehdotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on järkevä raha-asioissaan ja sinulla ei ole raha-asiat hallinnassa kun olet maksamassa kahvista älytöntä ylihintaa vai etkai ollut maksattamassa sitä miehelle?
Tämä oli paras vastaus.
Sivusta
Täysin samaa mieltä. On aivan järjettömän typerää maksaa tuollaisia hintoja pelkästään kahvista.
Uskon, että kyseinen aloittaja ei itse maksa elämisen kulujaan, vaan asuu vielä kotona.
Olen nainen enkä itsekään menisi kahvilaan jossa kupillinen maksaa 6 €.
Yleensä täällä valitellaan, ettei rahat riitä mihinkään ja nyt lähes kaikki on sitä mieltä, että kyllä sen 6 euron kahvi pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nainen huomaa kyllä ennen pitkää asenteesi elämään joka on se että sinulle tehdään vääryyttä ihan tavallisilla asioilla jos et itse pidä niistä. Nainen yrittää tehdä sinulle asiat mahdollisimman helpoiksi mutta uhriudut silti.
Mielestäni ei ole normaalia jos yli 30-vuotias nainen viettää aikaansa kahviloissa. Reilu parikymppisen naisen pyörimisen kahviloissa vielä ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä täällä valitellaan, ettei rahat riitä mihinkään ja nyt lähes kaikki on sitä mieltä, että kyllä sen 6 euron kahvi pitää olla.
Kuuden euron kertaostos, luulisi siihen rahaa löytyvän. Jos ei halua sellaista rahamäärää käyttää, voi vallan vapaasti ehdottaa jotain muuta paikkaa. Hölmöimmät neuvot ovat olleet, että pitää lähteä etsimään halvempaa kahvilaa. Se se vasta noloa on, käydä ovelta kuikkimassa kahvilan hintataso ja jatkaa matkaa seuraavaan. Jos et osaa heti kertoa toista kahvilaa, niin tyydy siihen, mitä toinen ehdottaa. Eikä sitten sellaista, jonne on matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei ole normaalia jos yli 30-vuotias nainen viettää aikaansa kahviloissa. Reilu parikymppisen naisen pyörimisen kahviloissa vielä ymmärtää.
Missä yli kolmekymppisten naisten on soveliasta käydä?