Onko turn off jos mies ei halua mennä kahvilaan, jossa kahvi maksaa 6€?
Ja ehdottaa naiselle, että kävellään eteenpäin kunnes tulee vastaan kahvila, jossa kahvi maksaa korkeintaan 2€.
Kommentit (259)
Ei ole . On vähän turhan kallista kahvia .
Pihi mies. Pihit ihmiset on lokkeja, jotka pyrkii aina hyötymään toisista ihmisistä.
Sanoisin miehelle, että ei mennä mihinkään tai minä tilaan itselleni kahvi, ota sinä vesilasi.
Ei missään kahvi maksa kuutta euroa. Muuten hyvä yritys.
Vierailija kirjoitti:
Pihi mies. Pihit ihmiset on lokkeja, jotka pyrkii aina hyötymään toisista ihmisistä.
Sanoisin miehelle, että ei mennä mihinkään tai minä tilaan itselleni kahvi, ota sinä vesilasi.
Näin on.
Kuuden euron kahvi kupponen on tyyris.
Olen nainen, enkä myöskään ostele tuon hintaista kahvia kahviloista, vaikka käyn työssä normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään kahvi maksa kuutta euroa. Muuten hyvä yritys.
Helsingin keskustassa on kahviloita, jossa kahvi maksaa 6€.
Säästeliäs mies. Ei maksa turhasta. Mutta missä on noin kallista? Kämpissä vai?
Vierailija kirjoitti:
Ai että pihi, jos ei halua maksaa
12 euroa pelkästä kahvin ryystämisestä jossain paikassa.
Tuo 12 € ja vähän päälle, on jo yhden lounaan hinta, lounas buffetissa.
Kai sitä nyt mieluummin syö molemmat sellaisen, silloinhan ei koko päivänä tarvitse laittaa ruokaa kotona.
Ja molemmat syövät lounaansa, sen itse maksamalla.
Tyhmä mies, jos pitää nuukailla niin tekisi sen kunnolla. Kahvia termariin!
Kyllä. Koska nainen on hermostunut yleensä kadulla kulkiessa ja haluaa mennä suoraan paikkaan X. Jos on kesäistä ja kiva tuuli, silloin kuin huomaamatta kävely sujuu.
Ei varmaan kannata ehdottaa kahvilaa ollenkaan, jos ei pysty 10€ tarjoo treffeillä mis oletan et mies on viel pyytäny treffeille. Käykää kävelyllä tms. Onnea sen 2€ arvoisen naisen metskaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Säästeliäs mies. Ei maksa turhasta. Mutta missä on noin kallista? Kämpissä vai?
Unioninkadulla maksoi kahvi 6€.
Mies on järkevä raha-asioissaan ja sinulla ei ole raha-asiat hallinnassa kun olet maksamassa kahvista älytöntä ylihintaa vai etkai ollut maksattamassa sitä miehelle?
No on se kyllä vähän. Noissa paikoissa missä on erikoiskahveja, saa kyllä ihan tavallista suodatinkahviakin. Ja se maksaa korkeintaan kolme euroa. Mä maksan mielelläni 6-10 euroa kahvista, kun se on hyvää niin se on nautinto.
Jotkut polttaa tupakkaa tai juo alkoholia, minä käyn pari kertaa viikossa kahvilla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että pihi, jos ei halua maksaa
12 euroa pelkästä kahvin ryystämisestä jossain paikassa.Tuo 12 € ja vähän päälle, on jo yhden lounaan hinta, lounas buffetissa.
Kai sitä nyt mieluummin syö molemmat sellaisen, silloinhan ei koko päivänä tarvitse laittaa ruokaa kotona.
Ja molemmat syövät lounaansa, sen itse maksamalla.
Maksan itse kahvini. Joskus myös kuuden euron kahvin, olisikohan ollut espresso Strindbergillä.
N
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin tämmöisen miehen kanssa. Olisi pitänyt eka treffeillä jo tajuta. Istuttiin puistonpenkillä ja termarikahvit juotiin.
Mies muisti aina laskuttaa menoista minun osuuden,mutta aina unohti edes tarjota maksua, kun minä maksoin, tai joku muu. Nämä pihit ovat totta totisesti sellaisia, jotka hyväksikäyttävät muita ihmisiä.
Tunnen naisia joiden kahvihetkestä maksaisin mielelläni 6€ ja naisia joille en varmasti kustantaisi 6€ kahvia.
En helvetissä jois kahvia joka maksaa 6€.
Mies saa kävellä ihan itsekseen.