Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Voin kirjoitella sinulle mitä vain, koska et lue näitä.
Mulle ketjun idea on juuri tämä. Jos hän kävisi täällä, lakkaisin kirjoittamasta.
Vierailija kirjoitti:
Setämiehet nostavat tunteet pintaan, ymmärrystä 🧡
Setämiehet aiheuttaa valtavia myötähäpeän ja säälin tunteita, kuten typerät ja kouluttamattomat etuotsalohkodementiaa sairastavat vanhukset yleensä. Komppaillaan että juu juu, niin niin, kyllä kyllä, jotta sedästä pääsee eroon asap.
Vierailija kirjoitti:
Kun tarvitsisin irl elämää suutun tähän kaikkeen. Yritän vähintään selittää kaikkea eri vinkkeleistä.
Toisilla irl elämä johtaa suuttumukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle kivaa lauantai-iltaa.
Siitä tulisi kiva, jos kaivattuni olisi täällä.
Toivottavasti sinun on, joten kivaa iltaa sinulle.
Edes unessa
Taksijonossa
Väkijoukossa festareilla
Vahingossa hipaisu
Sipaista tarkoituksella
Syvälle silmiin
Katseen hitaus
Kosketus
Sinun suhteen olen lannistunut.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Say something
-vinttis
Tämä on ihana. 🐇
Miks yrität sanoittaa sisintäni, kun et tunne? Et ole mikään saatanan ekspertti.
Vierailija kirjoitti:
Mä tahdon hellän orin!
Osta oma hevonen!
Jos olisin kaunis ja älykäs, kaikki olisi varmasti paljon helpompaa
Etenkin kun ihmisellä on järkyn hyvä muisti, niin sille on turha selitellä mitään itse sivusta keksimiään origin stooreja
Minä tahdon seksuaalisesti sopivan tyypin jonka kanssa kemiat jytää ja energiat virtaa!
Rankempi rasti.
Vierailija kirjoitti:
Lauantai-gallup: Omistatko kirjahyllyn? Onko siinä kirjoja vai koriste-esineitä?
Tuli mieleeni, kun pyyhin pölyjä kirjahyllyistäni, että kaivatullani tuskin on kirjahyllyä. Epäilenpä harrastaako lukemistakaan.
Mulla on useita kymmeniä hyllymetrejä kirjallisuutta, laidasta laitaan. Olen lukenut viisivuotiaasta saakka kaiken minkä olen käsiini saanut.
Vierailija kirjoitti:
Pakko lähteä tästä parisuhteesta. Aiheuttaa pahaa oloa vaan.
Samaa mieltä minä,
Vierailija kirjoitti:
Etenkin kun ihmisellä on järkyn hyvä muisti, niin sille on turha selitellä mitään itse sivusta keksimiään origin stooreja
Vaikka olisikin hyvä muisti, niin sillä muistaa tapahtumat vain yhdestä näkökulmasta. Sen toisen muistiin on tallentunut ihan erilainen narraatio, koska on kyse eri fokalisoijan havainnoista, tuntemuksista, kokemuksista ym. Kaksi ihmistä kiinnittää huomionsa eri asioihin, vaikka olisivat samassa tilassa ja kokisivat samat asiat yhdessä. Siksi yhteisen ymmärryksen aikaansaaminen edellyttää myös vuorovaikutusta ja kommunikointia. Ei riitä, että muistaa itse hyvin tai että toinen muistaa.
Sivu eri.
Onkos täällä kilttejä setämiehiä? Minkähän ikäisiä nekin nykyisin ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Lempisää?
Kaikki käy lukuunottamatta räntää. Tietty on paras olla sisällä. Teetä nauttia mieluusti, käpertyä viltin alle.
🍆🤏