Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Setämiehet nostavat tunteet pintaan, ymmärrystä 🧡
Setämiehet nyt vaan on tällaisia, jotka saa naisen, ikään katsomatta kiinnostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole pystynyt nuorena ihastumaan ja seurustelemaan normaalisti niin se taitaa seurata koko loppuelämän ja tekevän asioista hankalia.
Kyllä, olen tästä todiste.
Sama siksi sen kirjoitinkin. Ap
Kesti aika kauan tajuta se ja ymmärtää, miten teinivuosien seurustelusuhde olisi voinut muuttaa paremmaksi monta asiaa.
Ei hätää. Mun ainoat parisuhteet on ikävuosilta 15-21 ja siitä lähtien oon ollut liian outo aloittamaan mitään kenenkään kanssa. Sivusta.
Ei ihmissuhteet onnistu missään iässä jos ei ole rahkeita niihin,oli sit syy mikä tahansa.
Iltaa huoneeseen. Onko olohuonelaisilla kaikki hyvin? Limua ja poppareita? Kauhuelokuvia vai romanttista draamaa? 😸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole pystynyt nuorena ihastumaan ja seurustelemaan normaalisti niin se taitaa seurata koko loppuelämän ja tekevän asioista hankalia.
Kyllä, olen tästä todiste.
Sama siksi sen kirjoitinkin. Ap
Kesti aika kauan tajuta se ja ymmärtää, miten teinivuosien seurustelusuhde olisi voinut muuttaa paremmaksi monta asiaa.
Niin, eka suhde tuli sen verran myöhään, että se sai lopulta liian isot mittasuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki hiljeni?
Poistattaja poistattaa kaiken keskustelun. Etenkin, jos se saattaisi liittyä jollain tavalla hänen obsessionsa kohTeeseen.
Rakkaus on kyyhkynen joka lentää lakastaan, rakkaus on kyyhkynen joka lentää kohti rakastaan.
Lähelle mun tulet hiljaa hiipien,
kosketuksen tunne hellän lämpöisen,
Enää mä en valvo yksin miettien, sä mulle toithan
päivän onnellisen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki hiljeni?
Poistattaja poistattaa kaiken keskustelun. Etenkin, jos se saattaisi liittyä jollain tavalla hänen obsessionsa kohTeeseen.
Ok. Kaisan kanssa tultiin vain morjestelemaan mutta ollaan omissa oloissamme täällänäin.
Vierailija kirjoitti:
Saispa peppuseksiä
Saatavana vai antavana?
100% elossa sinun kanssasi, tiedän sen. 🌻
n-n
Kun tarvitsisin irl elämää suutun tähän kaikkeen. Yritän vähintään selittää kaikkea eri vinkkeleistä.
Kaivatulle kivaa lauantai-iltaa.
Minkälaista olisi jos voisin soittaa tai lähettää ääniviestin
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista olisi jos voisin soittaa tai lähettää ääniviestin
Kokeile, niin tiedät.
Tai painaa pääni rinnalle illalla sängyssä, tuntea käden ympärillä
Joni, meinasin sinulle laittaa viestin äsken. En uskaltanut! Laitan täällä
Olet ihana :)
Olenhan minä, henkisiä haavoja täynnä. On niitä varmaan sinullakin.
Vie mennessäs.