Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki hiljeni?
Poistattaja poistattaa kaiken keskustelun. Etenkin, jos se saattaisi liittyä jollain tavalla hänen obsessionsa kohTeeseen.
Poistatan kaikki kusipäisen naisvihaajan postaukset.
Miksi? Kaikki saavat kirjoittaa mitä haluavat.
Ei saa, myös mun postaukset poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin kun ihmisellä on järkyn hyvä muisti, niin sille on turha selitellä mitään itse sivusta keksimiään origin stooreja
Vaikka olisikin hyvä muisti, niin sillä muistaa tapahtumat vain yhdestä näkökulmasta. Sen toisen muistiin on tallentunut ihan erilainen narraatio, koska on kyse eri fokalisoijan havainnoista, tuntemuksista, kokemuksista ym. Kaksi ihmistä kiinnittää huomionsa eri asioihin, vaikka olisivat samassa tilassa ja kokisivat samat asiat yhdessä. Siksi yhteisen ymmärryksen aikaansaaminen edellyttää myös vuorovaikutusta ja kommunikointia. Ei riitä, että muistaa itse hyvin tai että toinen muistaa.
Sivu eri.
Pitääkö mun pyrkiä johonkin yhteisymmärrykseen siksi, että mua analysoidaan päin persettä ulkopuolelta ja kysymättä? Ja aivan tasan tarkkaan tiedän miksi vihaan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Setämies on erimies😘
Setämies on lähellä kuolemaa ja se on ainoa lohduttava tieto.
Vierailija kirjoitti:
Minä tahdon seksuaalisesti sopivan tyypin jonka kanssa kemiat jytää ja energiat virtaa!
Rankempi rasti.
Sama juttu. Naisen ei tarvitse tykätä ruuanlaitosta, mutta naimisesta pitää. 😆
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin kun ihmisellä on järkyn hyvä muisti, niin sille on turha selitellä mitään itse sivusta keksimiään origin stooreja
Vaikka olisikin hyvä muisti, niin sillä muistaa tapahtumat vain yhdestä näkökulmasta. Sen toisen muistiin on tallentunut ihan erilainen narraatio, koska on kyse eri fokalisoijan havainnoista, tuntemuksista, kokemuksista ym. Kaksi ihmistä kiinnittää huomionsa eri asioihin, vaikka olisivat samassa tilassa ja kokisivat samat asiat yhdessä. Siksi yhteisen ymmärryksen aikaansaaminen edellyttää myös vuorovaikutusta ja kommunikointia. Ei riitä, että muistaa itse hyvin tai että toinen muistaa.
Sivu eri.
Tämä on varmaan lähempänä totuutta jos on kaksi ihmistä joista toinen tai kumpikaan ei ole rehellinen. Rehellisyys on helpointa, silloin molemmat muistavat oikein. Ymmärrysasiat voivat olma eri juttu mutta se valehtelu pilaa paljon. Näitä on kiva lukea, ymmärrän näistä paljon ja sitä kautta aina lisää ihmisten sisäisistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki hiljeni?
Poistattaja poistattaa kaiken keskustelun. Etenkin, jos se saattaisi liittyä jollain tavalla hänen obsessionsa kohTeeseen.
Poistatan kaikki kusipäisen naisvihaajan postaukset.
Miksi? Kaikki saavat kirjoittaa mitä haluavat.
Ei saa, myös mun postaukset poistetaan.
Jaa, selekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivu eri.
Enkä ole tyhmä, ei tarvitse viisastella. Etenkin kun et tiedä mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Say something
-vinttis
Vinttis, tämä oli niin koskettava, että tuli kyyneleet. Kiitos.
Joku sai pakit setämieheltä.
Ei kannata yrittää ymmärtää ihmisten asioista mitään jos se ei suju ilman tollasta mutuilua ja typeryyttä. Vituiksi se menee kuitenkin.
Ensinnäkin vitutukseni on synnynnäistä tai ainakin hyvin nopeasti kehkeytynyt, ei siinä tarvinnut mieltä pahoittaa tai kenenkään valehdella. Ei se ole siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hvetti, että ärsyttää tommonen päteminen. Mene haaskalintu muualle
Tyydy vain kohtaloosi kultamuru. Olen just siellä missä oikeesti haluan. Sä et häiritse minua joten miksi vaivaannut minusta? Haista paska.
Koska tulet kommentoimaan tekstejäni, helvetin akka.
Tiedäthän että pidän sinusta💕👩🏻🏫
Ei mee pois... kirjoitti:
Ajatukset susta kaunistavat mua. Sytytit jotain, josta janoan tietää lisää, oppia. Mieluiten kyl kanssasi...Alusta alkaen on ollut tunne, et sun kanssa voisin jakaa kaiken. Ja olla oma itseni.
Wau! Tämä ois kiva omia.
Vierailija kirjoitti:
Joku sai pakit setämieheltä.
Karvas kalkki mutta setämies ymmärtää ja välittää🧡
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmissuhteet onnistu missään iässä jos ei ole rahkeita niihin,oli sit syy mikä tahansa.
Ihminen kai kehittyy läpi ikänsä. Ilkeilyä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivu eri.
Pitääkö mun pyrkiä johonkin yhteisymmärrykseen siksi, että mua analysoidaan päin persettä ulkopuolelta ja kysymättä? Ja aivan tasan tarkkaan tiedän miksi vihaan ihmisiä.
En ota tuohon kantaa. Se on sun oma asia. Pointtini oli vain, että ihmisten muistikuvat ovat yksilöllisiä, vaikka olisi kokenut kivoja juttuja yhdessä rakkaansa kanssa. Jos haluaa pyrkiä yhteiseen ymmärrykseen jonkun kanssa, sit niitä pitää jotenkin yhdessä avata. Ei tarvitse silti identtisyyteen pyrkiä.
Itselläni on aika hyvä muisti tietyissä asioissa, ja olen usein päätynyt tilanteeseen, jossa toknen osapuoli ei muista jotain asiaa ollenkaan, ja itse turhauduin, kun muistan sen hyvin yksityiskohtaisesti.
Luettaisiinko yhdessä sängyssä?
Lempisää? Kaivatun kosteus ihollani...