Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä sinua.
Minullakin on ikävä sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sai pakit setämieheltä.
Sillain se elämä kouluttaa. Ei kannata kuvitella että kaikki haaskalinnut maistuvat setämiehille. Aijaijai.
Säälittävää 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin kun ihmisellä on järkyn hyvä muisti, niin sille on turha selitellä mitään itse sivusta keksimiään origin stooreja
Vaikka olisikin hyvä muisti, niin sillä muistaa tapahtumat vain yhdestä näkökulmasta. Sen toisen muistiin on tallentunut ihan erilainen narraatio, koska on kyse eri fokalisoijan havainnoista, tuntemuksista, kokemuksista ym. Kaksi ihmistä kiinnittää huomionsa eri asioihin, vaikka olisivat samassa tilassa ja kokisivat samat asiat yhdessä. Siksi yhteisen ymmärryksen aikaansaaminen edellyttää myös vuorovaikutusta ja kommunikointia. Ei riitä, että muistaa itse hyvin tai että toinen muistaa.
Sivu eri.
Pitääkö mun pyrkiä johonkin yhteisymmärrykseen siksi, että mua analysoidaan päin persettä ulkopuolelta ja kysymättä? Ja aivan tasan tarkkaan tiedän miksi vihaan ihmisiä.
En ota tuohon kantaa. Se on sun oma asia. Pointtini oli vain, että ihmisten muistikuvat ovat yksilöllisiä, vaikka olisi kokenut kivoja juttuja yhdessä rakkaansa kanssa. Jos haluaa pyrkiä yhteiseen ymmärrykseen jonkun kanssa, sit niitä pitää jotenkin yhdessä avata. Ei tarvitse silti identtisyyteen pyrkiä.
Itselläni on aika hyvä muisti tietyissä asioissa, ja olen usein päätynyt tilanteeseen, jossa toknen osapuoli ei muista jotain asiaa ollenkaan, ja itse turhauduin, kun muistan sen hyvin yksityiskohtaisesti.
Täs on nyt kyse kuitenkin ihan elämän mittaisista asioista ja henkilökohtaisesta prefersenssistä siihen, mitä suurin osa ihmisistä ei ole. En ymmärrä, mitä yhteisymmärryksellä siinä teen kun tiedän mitä itse ajattelen ja koen. En kaipaa sitä, kun tulen joka tapauksessa ärsyyntymään ihmisistä aina ja ikuisesti.
Haluaisin pujottaa sormuksen sun vasemman käden nimettömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämiehet nostavat tunteet pintaan, ymmärrystä 🧡
Setämiehet aiheuttaa valtavia myötähäpeän ja säälin tunteita, kuten typerät ja kouluttamattomat etuotsalohkodementiaa sairastavat vanhukset yleensä. Komppaillaan että juu juu, niin niin, kyllä kyllä, jotta sedästä pääsee eroon asap.
Höpö, höpö. Voimamies sedistä kiinnostuu hieman nuoremmatkin tammanalut.
Hyvää yötä ihanalle. Kaipaan.
Setämies Kalle
Sulle mä haluaisin esitellä tuon kauhtuvan valokuva-albumin tunteita täynnä olevat kuvat, kuvat jotka ovat osa minua.
Vierailija kirjoitti:
Onkos täällä kilttejä setämiehiä? Minkähän ikäisiä nekin nykyisin ovat?
Just täytin 32.
Hetki pois ja heti on mammat sekasin.
Siveys kaiketi tarkoittaa sitä, ettei elostele julkisesti
Juu hei vain. Mulla on vähän paremmat bileet mun mielestä. 😽🐇👑😸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just täytin 32.
Ei paha. Nuori setämieheksi. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tahdon seksuaalisesti sopivan tyypin jonka kanssa kemiat jytää ja energiat virtaa!
Rankempi rasti.
Sama juttu. Naisen ei tarvitse tykätä ruuanlaitosta, mutta naimisesta pitää. 😆
Sivusta.
En erityisemmin pidä siitä, suhtaudun lähinnä pakollisena hommana, mutta teen silti ilmeisen hyvää ruokaa kun niin paljon on kehuttu.
Seksipuoli on kyllä oleellisempi, siinä ei oikein riitä semmonen ihan jees jos ei ole kunnolla kipinää ja yhteistä säveltä.
Vierailija kirjoitti:
Luettaisiinko yhdessä sängyssä?
Kyllä. Se olis ihanaa.
Kunnon kipinä ja yhteinen sävel on senkin puolesta tärkeää, ettei kyllästy heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just täytin 32.
Ei paha. Nuori setämieheksi. 👍
Mutta jo niin wanha, että joulun lempivalot on loittonevat anopin auton takavalot... Kjeh räh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle kivaa lauantai-iltaa.
Siitä tulisi kiva, jos kaivattuni olisi täällä.
Toivottavasti sinun on, joten kivaa iltaa sinulle.
Kiitos, samoin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle kivaa lauantai-iltaa.
Kivaa lauantai-iltaa myös sinulle ihana
Tulen aina iloiseksi, kun näen sinut. Olet valaissut elämääni kauan, tietämättäsi