Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon... 

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics) 

"Jotenkin vaan elämä ajautuu

Koko ajan kauemmas

Ilman sua mä en tosiaan pärjää

Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
18481/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sinulla ole prepaid liittymiä käytössä? Sovit treffejä minun tietämättäni!

Toisilla voi olla ihan luvan kanssa.

18482/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli käytyä taas tutuilla huudeilla ja sun aiheuttaman täräyksen alkupaikalla💖

Silloin kun vielä haaveiluillani oli toivoa, ajattelin usein että menisimme sinne vielä yhdessä fiilistelemään kesäpäiviä. Matkalla kun pellot vilistäisivät ikkunoissa, soisi kaikki hyvä musa. Mentäisiin siellä ihan käsi kädessä ja muutakin kivaa pitkin pensaita😁 Toisinaan riekkumaankin ystävien ja tuttujen kanssa. Muistelemaan. Nykyään en enää haaveile kun toivo kaikkosi. Mitä järkeä kiusata itseään sellaisella mikä ei sun puolelta tule ikinä toteutumaan. Et halua mun kanssa sellaista. Muuten oltaisiin tehty niin jo. Kiva siellä silti on käydä, vaikka surettaakin ettei meille ole tulossa uusia muistoja sieltä. Ei vaikka tuntuu et muistomme sieltä jäi kesken. Jokin meissä jäi kesken ja toteutumatta. Joskus voimakkaasta kokemuksesta huolimatta tunteet vaan ovat yksipuolisia tai eivät riittävän samansuuruisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18483/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko lähteä tästä parisuhteesta. Aiheuttaa pahaa oloa vaan.

Vierailija
18484/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä sitten voin unohtaa sut lopullisesti.

Vierailija
18485/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskamuikkuselle pusuja ja öitä.

🧡muumi

Vierailija
18486/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin, et en pääse susta yli, koska oikeasti en edes halua. Haluan säilyttää tämän tunteen ja paeta haavemaailmaan. Ilman tätä haaveilua en pysy järjissäni. Todennäköisesti romahtaisin. Sä olet mun henkinen pelastusköysi, jonka varassa roikun.

Oon sun, tukena ja turvana. Aina.

Vierailija
18487/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko lähteä tästä parisuhteesta. Aiheuttaa pahaa oloa vaan.

Tsemppiä. Tiedän tuon tunteen. Minua on joskus kohdeltu huonosti. Siksi ihastuin toiseen. Erosin, mutta ihastuskin häipyi elämästäni.

Sivusta

Vierailija
18488/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole pystynyt nuorena ihastumaan ja seurustelemaan normaalisti niin se taitaa seurata koko loppuelämän ja tekevän asioista hankalia.

Kyllä, olen tästä todiste.

Sama siksi sen kirjoitinkin. Ap

Vierailija
18489/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vippaa mulle ne saturnuksen renkaat.

Vierailija
18490/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikävä sinua.

Vierailija
18491/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole pystynyt nuorena ihastumaan ja seurustelemaan normaalisti niin se taitaa seurata koko loppuelämän ja tekevän asioista hankalia.

Kyllä, olen tästä todiste.

Sama siksi sen kirjoitinkin. Ap

Kesti aika kauan tajuta se ja ymmärtää, miten teinivuosien seurustelusuhde olisi voinut muuttaa paremmaksi monta asiaa.

Vierailija
18492/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helliä, lämpöisiä ja kuumia ajatuksia susta.

Oot vaan niin ihana mies. Tykkään susta niin!

Vierailija
18493/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämän ketjun aihe on tuotetun sisällön/viestien perusteella?

Täällä yritetään rikkoa kaikin keinoin pyhää liittoa.

Valtion ja kirkon yhteyttä?

Vierailija
18494/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen on ollut opettavainen kokemus. Joissakin asioissa on taantunut ja käyttäytynyt ihan kummallisesti. En olisi kuvitellutkaan meneväni näin sekaisin. Toisaalta on sitten oppinut suhtautumaan joihinkin asioihin ja itseensä uudella tavalla. Ja tämä kaikki yksipuolisesta ihastumisesta. Mitä olisi tapahtunutkaan, jos olisi ollut molemminpuolista ;)

Hyviä ajatuksia. Samaistun aika paljon, vaikka eräs nainen onkin ajatuksissani edelleen.

-mies

Vierailija
18495/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukset susta kaunistavat mua. Sytytit jotain, josta janoan tietää lisää, oppia. Mieluiten kyl kanssasi...Alusta alkaen on ollut tunne, et sun kanssa voisin jakaa kaiken. Ja olla oma itseni.

Vierailija
18496/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, läyhää pappa läyhää. Sana on vapaa. Sua ei tarvitse edes stalkata, avaa vain ketjun, niin sun väsyneitä aivopieruja näkyy heti pilvin pimein ja muutama lestauskis pimppi märkänä komppaa.

Mikä obsessio sulla tuohon tyyppiin on? Olet ilmeisesti ihastunut ja häpeät sitä joten haukut?

Ja eikö siitä ole täällä jo joskus puhuttu, ettei hänen näkemyksensä liity mitenkään lestoihin. Tunnen paljon keski-ikäisiä lestamiehiä ja ne on hyvin kaukana tuon ukon jutuista kaikin tavoin.

Vihaan tuota kaksinaismoralistista ja sovinistista naisvihaajatyyppiä. Jos hän saa mölistä täällä omia kusipäisyyksiään vapaasti, niin silloin saa tehdä niin muutkin. Jatka sinä toki sedän pepun nuolemista ja alistu. Nyrkkiäkin on tarjolla takuuvarmasti, joka reikään ja naamaan.

Eli mikä logiikka on itse sitten oikein kerjätä häntä ääneen ja nostaa framille, jos vihaat? Itsehän nyt teet numeroa tuosta, vaikka ei täällä edes ollut nyt (onneksi) mitään sen kummempaa settiä.

Tai oli vissiin jotain pientä, mutta ohitin.

Vierailija
18497/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusin, et en pääse susta yli, koska oikeasti en edes halua. Haluan säilyttää tämän tunteen ja paeta haavemaailmaan. Ilman tätä haaveilua en pysy järjissäni. Todennäköisesti romahtaisin. Sä olet mun henkinen pelastusköysi, jonka varassa roikun.

Oon sun, tukena ja turvana. Aina.

Ei hän ole. Hylkäsi, kun aloin hankalaksi.

Vierailija
18498/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehet nostavat tunteet pintaan, ymmärrystä 🧡

Vierailija
18499/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sua, J. Toivon, että tuut takas.

Vierailija
18500/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan tainnu löytyä onnen avaimia sillä sun tyylilläs, vaikka piti olla niin hyvää ja oikein? Jos ei ymmärrä mitä on henkinen väkivalta niin kannattaa pysyä poissa parisuhteesta eikä levitellä sitä herpestä oireita piilotellen ja niistä valehellen

Siinä se on yks stanan mussuttaja mumisija.

Aivan. Muminassa toki vika jos oikein tarkoituksella kidutetaan valmiiks hajonnutta ja vannotaan rakkautta, vttu miten vaivaannuttavaa :D eihän sulla ikinä mitään muuta sanottavaa ollutkaan kuin tota vittuilua sun väkivaltaan ja kaiken käänsit ympäri. Ylilautaincelit tueksi.

Ketju on lukittu.