Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon... 

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics) 

"Jotenkin vaan elämä ajautuu

Koko ajan kauemmas

Ilman sua mä en tosiaan pärjää

Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
18181/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan miehissä ne esteettömästi suoraan silmiin tuijottelijat on vaan avoimia ja perusystävällisiä ihmisiä, ja ne ihastuneet on yleensä niitä alta kulmain varovasti vilkuilevia.

Tai sitten ei. Päätelkää siitä.

Itse en ainakaan katsele naisia nopeaa vilkaisua pidempään ellen ole vahvasti kiinnostunut tai jopa ihastunut.

t. mies

Eli "tai sitten ei". Katseista ei vain voi päätellä mitään, suomen kieli ja sen käyttö sitä vastoin on kovaakin kovempi juttu.

Vierailija
18182/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan miehissä ne esteettömästi suoraan silmiin tuijottelijat on vaan avoimia ja perusystävällisiä ihmisiä, ja ne ihastuneet on yleensä niitä alta kulmain varovasti vilkuilevia.

Itse en ainakaan katsele naisia nopeaa vilkaisua pidempään ellen ole vahvasti kiinnostunut tai jopa ihastunut.

t. mies

Eli "tai sitten ei". Katseista ei vain voi päätellä mitään, suomen kieli ja sen käyttö sitä vastoin on kovaakin kovempi juttu.

Tulee vieläkin yllätyksenä, että ihmiset, niin miehet kuin naiset, ovat yksilöitä. Yksi tekee näin, toinen noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18183/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeus & Kohtuus my Darling. 🛍💎

Satua vai totta?

Sugardaddy buys expensive things for his sweetie. Anything.

Vierailija
18184/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä se vaan oot ihana

Vierailija
18185/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Tulee vieläkin yllätyksenä, että ihmiset, niin miehet kuin naiset, ovat yksilöitä. Yksi tekee näin, toinen noin.

Ja sitten itketään täällä, kun toinen ei ymmärrä just sitä omaa tapaa ilmaista. "Ei tajunnut, vaikka vuorokauden tuijotin."

Ehkä tää on ihan hyvä loppusijoituspaikka tällaisille. (Ja huom, mekin ollaan täällä, vaikka sä tietysti vain eksyit, kun etsit remonttiohjeita...).

Vierailija
18186/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pikkusen vaan..

Samaa kattelin. No, katsotaan ketä osuu tällä kertaa. Jumalhahmoja riittää. Se ei pelaa joka pelkää ja parhaat pelaajat osaavat pelata aiheuttaen mielipahaa vässyköille jotka vain kyttäävät ja kiusaavat lisää. 🤫

Vierailija
18187/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku vakioporukka, joka flaidaa, vai onko kiertävä vuoro? Ja pitääkö ottaa numero telineestä?

Vierailija
18188/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katseilla voi myös piristää päivää, esim. molemminpuoliset piiiiitkät katseet tai ohimennen iskee silmää.

Joo onpa tosi kivaa ja piristävää 🖕

Mä olin niin tyhmä ja autisti, etten tiennyt, et joillekin tuollaiset pitkät tuijotukset on vain kevyttä piristystä. Mut kaikkea sitä oppii 👍

Paino sanalle: joillekin 👍

Pariutuminenhan olisi helppoa, jos olisi jotkut kiveenhakatut signaalit, ja kaikki käyttäytyisivät samalla tavalla.

Niin, kaksipiippuista. Oletetaan, että juuri se josta itse on kiinnostunut, tietää kiinnostuksen pelkästä katseesta ja juttelusta, mutta samalla nämä asiat ovat päivittäistä, normaalia toimintaa useimmille ihmisille, ja eivät itsessään meinaa mitään. Se että joku jollain tietyllä äänensävyllä toivottaa huomenet ja samalla vilkaisee silmiin, tuskin on mitään peruskohteliaisuutta ihmeempää.

Työpaikan nuori naissiivooja toivottaa kaikille huomenet pirteällä äänensävyllä ja hymy naamalla, tuskin hän kaikista vastaantulijoista on kiinnostunut kumminkaan.

Ei ollut kyse mistään perusystävällisyydestä

Saahan sitä kaikkea kuvitella mielessään.

Välillä kannattaa katsoa peiliin ja miettiä miten käyttäytyy. Perusystävällisyys tarkoittaa sitä, että käyttäytyy samalla tavalla jokaisen kanssa. Jos samalla intensiivisellä katselisi kaikkia ihmisiä, niin sitten uskon sen olevan perusystävällisyyttä.

Ei tuo toimi, mietis nyt vähän itse. Ette te osaa, pysykää kotona. Pelkäätte omia tunteitanne ja siksikään ette pysty mihinkään. Oma on ongelmanne.

Vierailija
18189/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken tämän jälkeen ymmärrän rakkautta paremmin. Se vain on. Itse voi vaatia kaikenlaista, odottaa ja pettyä, kiukustua ja ajautua apatiaan. Rakkaus on ja pysyy. Kerran herättyään.

Mun kokemus on erilainen. Rakkaus katoaa, jos sitä ei hoida.

Lapsena lauleskelin huoletonna Marionin hittiä. Rakkaus on hellyyttä, muuten se on mennyttä. Nyt elän tuota todellisuudessa. Vedenjakajalla ollaan. Jos saadaan vielä keskusteluyhteys avattua, on ehkä asioiden mahdollista muuttua paremmiksi. Tai sitten tulee ero. Eri

Vierailija
18190/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Kerrankin mua tuijotti hyvin pitkään joku mies kaupan kassalla ostoksiaan pakatessa. Olin mieheni kanssa kassalla. Ei tullut mieleen, että oli kiinnostunut, vaan enemmän ajattelin tuijottavan sitä miten ruma olen. Aloin sitten häpeillä siinä katseen alla. Ei mulle tule mieleen kenenkään tuijotuksista, että olisi minusta positiivisesti kiinnostunut. Olen oppinut siihen, että tuijotetaan, koska olen niin ruma. Ja tämä oletus on hyvin syvällä sisälläni, eikä muuksi muutu. Sivusta.

Vierailija
18191/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ajatuksia kaivatulleni ja hyvää tuulta tähän hiukan harmaaseen lauantai aamuun ja päivää.

Kyllä se aurinko vielä joku päivä paistelee.

Näin se on uskottava.

Vierailija
18192/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuijottaa ihan läpällä ja miettii että kukahan tuo on. Flirttailija yleensä hymyilee tai ilmehtii jotenkin.

18193/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tåä on mulle nyt liian raskasta. Oon odottanut ja odottanut. Toivonut ja pettynyt. Ainajäänyt ilman. Sanoja, kosketusta, ilman oikeestaan mitään. Mikset päästä mua irti, jos et kerran halua. En jaksa enää. Mikään 'rkkaus on aina, vaikka ei toisiamme saataisi' - paska ei lämmitä yhtään. Sano sitten, että meitä ei tule. Mä en oikeasti enää jaksa. 😢

Vierailija
18194/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta, ku hyvää loppuelämää. Tai ihan sama. Eipähän tarvitse täälläkään enää käydä.

Kerro nyt edes kenelle terveisesi lähetät. Menee muuten hyvä draamailu ihan hukkaan.

Vierailija
18195/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole enää aavistustakaan onko tietyt viestit mulle, siksi en osaa edes reagoida niihin..

Vierailija
18196/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pikkusen vaan..

Samaa kattelin. No, katsotaan ketä osuu tällä kertaa. Jumalhahmoja riittää. Se ei pelaa joka pelkää ja parhaat pelaajat osaavat pelata aiheuttaen mielipahaa vässyköille jotka vain kyttäävät ja kiusaavat lisää. 🤫

Mitä oikein sanoit? Sinun tulisi tietää, että olimme luokkamme paras Vauvan laivaston rannikkojääkärikoulutusjoukkoe, ja olemme olleet mukana lukuisilla salaisilla tehtävillä. Olemme koulutettu gorillasodankäyntiin ja olemme koko Vauvan armeijan paras koulutushenkilöistä koostuva yksikkö. Te ette ole meille mitään muuta kuin vain yksi suunsoittaja lisää. Koulutamme teidät sellaisella tarkkuudella, jollaista ei ole ikinä ennen nähty Maan päällä, sanokaa meidän tämä, pähkinävoi ja halleluja sanoneen. Luulette, että voitte sanoa tuollaista paskaa internetissä? Mietikkää uudestaan. Emme ole ainoastaan laajasti koulutettu aseettomaan taisteluun, mutta käytössämme on koko Vauvan laivaston vauvan arsenaali ja tulemme käyttämään sitä sen kokonaisuudessaan, jotta saamme koulutettua teistä muita ajattelevan ja hyväkäytöksisen yhteiskunnan yksilön. Olette vässykkä ja kaukana parhaasta pelaajasta. Olette rambosotaa käyvä maan matonen joka ei ymmärrä, että yhteiskunnassa on säännöt ja trollailu ja kaikenlainen kiusaaminen on alaspäin katsottavaa toimintaa. Ryhdistäytykää alokas sössönsöö! ennen kuin meillä palaa pinna! Täällä ei mitään nönnönönöö rambosotaa käyviä katsella enää tästä päivästä lähtien. Onko selvä?

Vierailija
18197/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangusti kirjoitti:

Tåä on mulle nyt liian raskasta. Oon odottanut ja odottanut. Toivonut ja pettynyt. Ainajäänyt ilman. Sanoja, kosketusta, ilman oikeestaan mitään. Mikset päästä mua irti, jos et kerran halua. En jaksa enää. Mikään 'rkkaus on aina, vaikka ei toisiamme saataisi' - paska ei lämmitä yhtään. Sano sitten, että meitä ei tule. Mä en oikeasti enää jaksa. 😢

Voi sua.

Vierailija
18198/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timantin voi vaikka polttaa, miten ne ois ikuisia, mistä sekin harhaluulo tullut

Voiko oikeasti polttaa timantin? Ei mitään käryä asiasta. Se tarkoittaa kylläkin sitä, että hyvät ovat hyviä ja se säilyy esimerkiksi. Sanokaa muut lisää asiasta.

Vierailija
18199/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmelle ekalle pikatarot sydämen asioista.

Vierailija
18200/25856 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timantin voi vaikka polttaa, miten ne ois ikuisia, mistä sekin harhaluulo tullut

Voiko oikeasti polttaa timantin? Ei mitään käryä asiasta. Se tarkoittaa kylläkin sitä, että hyvät ovat hyviä ja se säilyy esimerkiksi. Sanokaa muut lisää asiasta.

Voi, lisäksi se menee rikki jo vasaralla. Mitäs sitten jää jäljelle, pelkkiä hiukkasia.

Ketju on lukittu.