Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseilla voi myös piristää päivää, esim. molemminpuoliset piiiiitkät katseet tai ohimennen iskee silmää.
Joo onpa tosi kivaa ja piristävää 🖕
Mä olin niin tyhmä ja autisti, etten tiennyt, et joillekin tuollaiset pitkät tuijotukset on vain kevyttä piristystä. Mut kaikkea sitä oppii 👍
No onhan se nyt piristävää jos joku ihana ja seksikäs katselee ja yhdessä katsellaan!
Päivä taas vähän kevyempi sen jälkeen.🖕Ei muuta
Ihmetyttää aina nämä katkerat ihmiset palstalla.
niin kauan kun, joku jaksaa vastata/ peukuttaa, he käyvät täällä oksentamassa, koska kaikilla ei vaan ole muuta elämää, joten valinta on meidän
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseilla voi myös piristää päivää, esim. molemminpuoliset piiiiitkät katseet tai ohimennen iskee silmää.
Mä olin niin tyhmä ja autisti, etten tiennyt, et joillekin tuollaiset pitkät tuijotukset on vain kevyttä piristystä. Mut kaikkea sitä oppii 👍
Paino sanalle: joillekin 👍
Pariutuminenhan olisi helppoa, jos olisi jotkut kiveenhakatut signaalit, ja kaikki käyttäytyisivät samalla tavalla.Niin, kaksipiippuista. Oletetaan, että juuri se josta itse on kiinnostunut, tietää kiinnostuksen pelkästä katseesta ja juttelusta, mutta samalla nämä asiat ovat päivittäistä, normaalia toimintaa useimmille ihmisille, ja eivät itsessään meinaa mitään. Se että joku jollain tietyllä äänensävyllä toivottaa huomenet ja samalla vilkaisee silmiin, tuskin on mitään peruskohteliaisuutta ihmeempää.
Työpaikan nuori naissiivooja toivottaa kaikille huomenet pirteällä äänensävyllä ja hymy naamalla, tuskin hän kaikista vastaantulijoista on kiinnostunut kumminkaan.
Ei ollut kyse mistään perusystävällisyydestä
Saahan sitä kaikkea kuvitella mielessään.
Välillä kannattaa katsoa peiliin ja miettiä miten käyttäytyy. Perusystävällisyys tarkoittaa sitä, että käyttäytyy samalla tavalla jokaisen kanssa. Jos samalla intensiivisellä katselisi kaikkia ihmisiä, niin sitten uskon sen olevan perusystävällisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt piristävää jos joku ihana ja seksikäs katselee ja yhdessä katsellaan!
Päivä taas vähän kevyempi sen jälkeen.🖕Ei muuta
Ihmetyttää aina nämä katkerat ihmiset palstalla.
niin kauan kun, joku jaksaa vastata/ peukuttaa, he käyvät täällä oksentamassa, koska kaikilla ei vaan ole muuta elämää, joten valinta on meidän
sivusta
Teillä on kyllä pää pimeä. Ei voi muuta sanoa. Kaikki negatiiviset tunteet kielletty? Ja te päätätte kuka tuntee mitäkin ja kirjoittaa. Menkää hoitoon. Hankkikaa joku lääkitys tuolle.
Ei muuta, ku hyvää loppuelämää. Tai ihan sama. Eipähän tarvitse täälläkään enää käydä.
Ketkä täällä nyt taas riitelee? Sitä on katsottu jo monta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta, ku hyvää loppuelämää. Tai ihan sama. Eipähän tarvitse täälläkään enää käydä.
Draamailevat vinkujat onkin kuuminta hottia.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä täällä nyt taas riitelee? Sitä on katsottu jo monta päivää.
Siis ilmeisesti täällä on oikeasti joku pelkkien katseiden perusteella todella ihastunut?
Ei ollut tarkoitus mitään riitelyä aiheuttaa tuolla viestillä jossa kirjoitin pitkien katseiden tai vaikka silmäniskun olevan piristävää, en tajunnut että se voisi triggeröidä jotain ja joihinkin omiin tulkintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä analyysi mikä meni päin vittua
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan miehissä ne esteettömästi suoraan silmiin tuijottelijat on vaan avoimia ja perusystävällisiä ihmisiä, ja ne ihastuneet on yleensä niitä alta kulmain varovasti vilkuilevia.
Tai sitten ei. Päätelkää siitä.
Juuri näin.
Naiselta
Piipahdan pururadalla selvittelemässä ajatuksia.
Iltapäivällä seuraava viesti.
Harri. Kaipaan meidän juttutukioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä analyysi mikä meni päin vittua
Ei kai nyt sentään, kun niin kovasti yritin.
Mä yksin kuljen sateeseen 🎼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää lauantaipäivää pikkuvaalealle 🤗
Terv. risuleukaSamoin risuleualle.
Halataan. 🤗
Kiitos!
Mielellään halataan 🤗😘
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan miehissä ne esteettömästi suoraan silmiin tuijottelijat on vaan avoimia ja perusystävällisiä ihmisiä, ja ne ihastuneet on yleensä niitä alta kulmain varovasti vilkuilevia.
Itse en ainakaan katsele naisia nopeaa vilkaisua pidempään ellen ole vahvasti kiinnostunut tai jopa ihastunut.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Oikeus & Kohtuus my Darling. 🛍💎
Satua vai totta?
Vierailija kirjoitti:
- Etsä muka tiedä kuka mä oon?
Voivatko muutkin nähdä sinut?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Helliä aamuhalauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos. Huomenta ja mukavaa päivää. 💕
Lämpöisiä halauksia ja suukkosia myös sulle. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘. Kohta lähden paluu matkalle. On pieni ikävä. 💕