Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Haluaisin hivellä ja tunnustella, hyväillä ja helliä sun jänniä paikkojasi.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
🔼 Olen ihastunut
🔽 Olen rakastunut
Todella ihastunut. Kerroin tunteistani ihastukselleni melkein vuosi sitten ja tunne on sen jälkeen vain voimistunut.
Vierailija kirjoitti:
Jännät paikat
Jos oltais kavereita irl, voitais nyt tauon aikana soitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken tämän jälkeen ymmärrän rakkautta paremmin. Se vain on. Itse voi vaatia kaikenlaista, odottaa ja pettyä, kiukustua ja ajautua apatiaan. Rakkaus on ja pysyy. Kerran herättyään.
Höpsis, kyllähän se päättyy monillakin. Monetkin umpirakastuneet parit saattavat myöhemmin erota.
Ihan kuin ero kertoisi rakkauden päättymisestä, harvoin se kertoo. Rakkauden muodon muuttumisesta enneminkin kokemani ja näkemäni mukaan. Itse rakkaus on ja pysyy. -sivu
Olitko se sinä? Olet sellainen, johon haluaisi mieluummin törmätä silloin, kun on täynnä energiaa ja näyttää paremmalta kuin onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken tämän jälkeen ymmärrän rakkautta paremmin. Se vain on. Itse voi vaatia kaikenlaista, odottaa ja pettyä, kiukustua ja ajautua apatiaan. Rakkaus on ja pysyy. Kerran herättyään.
Höpsis, kyllähän se päättyy monillakin. Monetkin umpirakastuneet parit saattavat myöhemmin erota.
Ihan kuin ero kertoisi rakkauden päättymisestä, harvoin se kertoo. Rakkauden muodon muuttumisesta enneminkin kokemani ja näkemäni mukaan. Itse rakkaus on ja pysyy. -sivu
Se mitä on joskus luullut rakkaudeksi osoittautuu aivan muuksi. Tunteet voivat myös täysin kuolla toisen sisimmän paljastuessa aivan muuksi kuin oletti. Millainen ihminen kadehtii omaa lastansa ja tästä syystä haukkuu hänet kateuksissaan? Itse olen ylpeä ja toivon kaikkea hyvää ja olen valmis tukemaan kaikin tavoin ja mm. rahallisestikin. Toisen mielestä 💩naama ei tarvitse mitään. Ei edes synttärilahjaa. Kuka sanoo näin omasta lapsestaan, joka ei ole ollut omalle vanhemmalleen ilkeäkään? Minä tiedän kuka se 💩naama on ja voi kohta katsoa yksin peilistään sitä naamaa. Tämä oli vain yksi esimerkki niin täydellisen ihmisen ajatusmaailmasta. Sivustalta.
Ota minut suojiisi, pidä siiven alla kuin linnun poikasta.
t Mies kirjoitti:
Ajattelen Sinua, kaipaan
Rakastan SinuaMuistathan - otan sut vaimokseni
Pidän sut hyvänä, hoidan sutSuukotan huulesi, suutelen Sinut
Miten mun tuli yhtäkkiä tosi lämmin olo - ehkä se on tuo musiikkivalinta tai muisto tai jotain
B
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännät paikat
Jos oltais kavereita irl, voitais nyt tauon aikana soitella.
Suhdetauon vai työtauon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites noi pakussa asuvat parit hoitaa puuhastelut, tai siis eikö peseytymiset mene hankalaksi, jotain kosteuspyyhkeitäkö siellä heilutellaan, ei niillä kaikilla suihkuja ole.
Miksi mietit toisten puuhasteluita ja peseytymisiä :D
Kiinnostaa koska voisin itekin asua pienessä tilassa, pakuelämästä en tosin haaveile, mut en tykkää jos ei pääse kunnolla pesulle, siis ylipäänsä.😄
1) kosteuspyyhkeet
2) pesuvati
3) retkisuihku
Se kommentti nähtävästi poistettiin ennen ku ehdin vastata. Kiitos siitä 🥹🤗 tuli hieman parempi mieli, vaikka oon aika varma, että se oli vain kevyttä arjen piristystä hänen puoleltaan. Nyt, kun ajattelee koko kuviota laajemmin.
Pekalle suukkoja 😘😘😘 on ikävä edelleen
Sinä ihana, saat kybän jälkeen viestin😉
Vierailija kirjoitti:
Voisit tulla pieni lintuseni paidan sisälle istumaan
Tulisin iloiten. Niin kova ikävä.
Mä olen vieläkin tunteiden vuoristoradassa, vaikka ei olla nähty tai juteltu yli kahteen kuukauteen 😔💔 loppuisi jo
Harvassa on ne miehet, joiden kanssa olen kaivannut läheisyyttä. Mutta sinä ja jo pelkästään sun tuoksu saa pääni aivan pyörälle.
Ajattelen Sinua, kaipaan
Rakastan Sinua
Muistathan - otan sut vaimokseni
Pidän sut hyvänä, hoidan sut
Suukotan huulesi, suutelen Sinut