Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tatuoinnit on ikään kuin jonkinlainen psykologinen maski. Vähän kuin naisilla, joilla paksu meikkikerros. Se on kuori, jonka alle ihminen suojautuu.
Miksi näin? Eikö ole tarkoitus koristaa itseään ja tuoda itseään esille? Omaa persoonallisuutta?
Ei. Näen sen niin, että ihminen luo jonkin roolin itselleen ja sillä peitetään se sisin. Eli näennäisesti sanotaan, että liittyy persoonaan, mutta todellisuudessa on luotu jokin rooli, jonka turvissa voi olla. Kyse voi olla egon korostamisesta tai sitten pelosta. Tai molemmista miksipä ei.
Kyllä se jollakin näinkin voi olla, heitäkin on. Kyse ei silti ole näkemykseni mukaan tatuoinneista vaan ihmisestä jos tarkkoja ollaan mutta kyllä, ymmärrän mitä tarkoitat.
Purkita sun kyyneleet beibe, niin juon ne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei kiinnosta toisten tatuoinnit, paitsi joissain yhteyksissä saatan tehdä niiden kautta tulkintoja tai ne saattavat herättää kysymyksiä.
Ei kiinnosta, muttei poista mielipidettä niistä, halpaa, tyylitöntä, yksinkertaista.
Ei mulla ole mielipidettäkään niistä, en välttämättä kiinnitä edes huomiota niihin.
Yhteisiä kirjaimia s, p ja o
Vierailija kirjoitti:
Annoit minulle kerran marianne- karkin🍬🍬🍬🥰
Mullekin on muutaman kerran hotellissa jätetty siihen sängyn tyynylle
Vierailija kirjoitti:
Mut saa halvalla. Veloitan vaan tonnin yöltä.
Sä joudut sit maksamaan vähän välirahaa, koska mä veloitan vähintään 1500€ / yö. Voin antaa kaivatulleni kuitenkin alennusta; ensimmäinen yö on sulle kanssani ilmainen. Seuraaviin saat sit vähintään opiskelija-alennuksen.
Mutta luulen, että moni ei tiedosta itse tuota suojautumista. Olipa kyse vaatteista, tatuoinneista, meikeistä. Ja varmaan kaikki tekee sitä jossain määrin. Varmaan ihminen, joka käyttöä työssään virkapukua ymmärtää jollain tasolla, se tuo sellasen henkisen aspektin siihen hommaan, sitten kun ottaa virkapuvun pois niin on tavallaan eri ihminen.
Näin sut tänään mies. Kävelit vastaan lounarille menossa. Ai,mun tajunta räjähti ja meinasin saada slaakin. En voinu uskoa että siinä sinä olet. Sinä unelmani mies. Olen haaveillut tästä hetkestä useita viikkoja.
Näin sut läheltä ja sain katsoa sinun upeaa olemustasi.
Viime tapaamisesta on useita kuukausia.
Upeaa että käytät silmälaseja, ne pukevat sinua ja tuovat lisä karismaa. Onneksi liikuit yksin.
Ehkä en paljastunut. Tuijotit matkan päästä kyllä minuakin mutta ehkä kun minä töllötin sinua ..... olet rohkea katsomaan ihmisiä.
En ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin. Sinä suht tuntematon voisitpa tietää minkä vaikutuksen olet tehnyt minuun ja että sinä tuntematon tajuaisit että joku tuntematon tykkää sinusta hullun lailla
Huh, pitää ruveta säästämään, ei noi opiskelija-alennukset yleensä kovin isoja ole.
P miehelle kauniita unia, jos peittosi alta löytyy kylmät varpaat...se olen minä 😁😊
Mä laitan paremmaksi: 3 yötä 1 hinnalla. Hinnasta voidaan neuvotella. Tarjoukseen kuuluu myös testi-yö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tatuoinnit on ikään kuin jonkinlainen psykologinen maski. Vähän kuin naisilla, joilla paksu meikkikerros. Se on kuori, jonka alle ihminen suojautuu.
Miksi näin? Eikö ole tarkoitus koristaa itseään ja tuoda itseään esille? Omaa persoonallisuutta?
Itse en ainakaan ajattele, että jonkun tatuoidun ihmisen persoonallisuudessa olisi yhtään mitään mielenkiintoista, jos hän ei ole kyennyt tuomaan persoonaansa esille ensisijaisesti suullisen ja kirjallisen ulosannin, vaatetuksen ja hiustyylin avulla, vaan on joutunut turvautumaan massojen mukaan menemiseen ja ottanut tatuoinnin. - ei ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta luulen, että moni ei tiedosta itse tuota suojautumista. Olipa kyse vaatteista, tatuoinneista, meikeistä. Ja varmaan kaikki tekee sitä jossain määrin. Varmaan ihminen, joka käyttöä työssään virkapukua ymmärtää jollain tasolla, se tuo sellasen henkisen aspektin siihen hommaan, sitten kun ottaa virkapuvun pois niin on tavallaan eri ihminen.
No harvemmin sitä kukaan haluaa alasti kadulla kulkea. Vaikka minäkin mielelläni kieltäisin vaaleanpunaiset vaatteet. En ikinä ole ymmärtänyt miksi aikuisen ihmisen pitää pukeutua vauvojen vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyyneleet valuu
Miksi? Mitä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
No nyt on analyysi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on rumia. Älkää pilatko ihoanne.
Ai mistä lähtien olet ottanut oikeudeksesi päättää toistenkin kehoista? Kuka tuollaista rutkua kuuntelee. Ei me kaikki katsopas jätetä elämäämme elämättä jos sinä olet jättänyt. Kerran täällä vain eletään. Koitapas katsoa mitä paskaa sinun kehosi sisältää.
Tatuoinnin ottaminen on tietoisesti tehty huono päätös eikä se korreloi mitenkään elämyksellisesti eletyn elämän kanssa.
Mihin tämä perustuu? Elämyksellisyys kokemukseni mukaan parantuu kun ihminen on onnellisempi tehtyään itse omat valintansa. Aivan turhaa niuhoamista ja pahan lietsomista. Mun keho ja mun fu*king elämä. Elä sinä omaasi ja lopeta muiden arvosteleminen.
Et elä täällä yksin, vaan tuhansien muiden ihmisten ympäröimänä, ja ihmiset arvostelevat toisiaan jatkuvasti, koko ajan. Joillakin sinun ulkonäköön liittyvillä valinnoilla on vaikutusta elämän kulkuusi, esimerkiksi työpaikan saantiin, uusiin tuttavuuksiin ja kumppanin saamiseen.
Tunnen tatuoituja ihmisiä, jotka ovat hyvin menestyneet elämässään. Eivät todellakaan ole ympäristön halveksimia reppanoita. Oikeastaan päin vastoin, ovat hyvin haluttua seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu saa olla täysin tatuoimaton tai vaikka ihan täynnä leimoja, kunhan vaan olis mun.
Mä en kyllä tykkäis yhtään, jos J:llä olisi 🤔
Mutta ois ne ilman niitä tatskojakin haluttua seuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit liittyvät usein alakulttuureihin ja musiikkiin. Jos joku harrastaa levyjen keräilyä ja soittaa bändissä, häneltä yleensä löytyy myös ainakin yksi tatuointi.
Hyviä harrastuksia 👍🏻
Kaivattu saa olla täysin tatuoimaton tai vaikka ihan täynnä leimoja, kunhan vaan olis mun.