Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon... 

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics) 

"Jotenkin vaan elämä ajautuu

Koko ajan kauemmas

Ilman sua mä en tosiaan pärjää

Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
16981/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit on rumia. Älkää pilatko ihoanne.

Ai mistä lähtien olet ottanut oikeudeksesi päättää toistenkin kehoista? Kuka tuollaista rutkua kuuntelee. Ei me kaikki katsopas jätetä elämäämme elämättä jos sinä olet jättänyt. Kerran täällä vain eletään. Koitapas katsoa mitä paskaa sinun kehosi sisältää.

Tatuoinnin ottaminen on tietoisesti tehty huono päätös eikä se korreloi mitenkään elämyksellisesti eletyn elämän kanssa.

Mihin tämä perustuu? Elämyksellisyys kokemukseni mukaan parantuu kun ihminen on onnellisempi tehtyään itse omat valintansa. Aivan turhaa niuhoamista ja pahan lietsomista. Mun keho ja mun fu*king elämä. Elä sinä omaasi ja lopeta muiden arvosteleminen.

Et elä täällä yksin, vaan tuhansien muiden ihmisten ympäröimänä, ja ihmiset arvostelevat toisiaan jatkuvasti, koko ajan. Joillakin sinun ulkonäköön liittyvillä valinnoilla on vaikutusta elämän kulkuusi, esimerkiksi työpaikan saantiin, uusiin tuttavuuksiin ja kumppanin saamiseen.

Tunnen tatuoituja ihmisiä, jotka ovat hyvin menestyneet elämässään. Eivät todellakaan ole ympäristön halveksimia reppanoita. Oikeastaan päin vastoin, ovat hyvin haluttua seuraa. 

Tuskin. Tai mitä menestys kellekin on. Eri

Vierailija
16982/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16983/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mistä lähtien olet ottanut oikeudeksesi päättää toistenkin kehoista? Kuka tuollaista rutkua kuuntelee. Ei me kaikki katsopas jätetä elämäämme elämättä jos sinä olet jättänyt. Kerran täällä vain eletään. Koitapas katsoa mitä paskaa sinun kehosi sisältää.

Tatuoinnin ottaminen on tietoisesti tehty huono päätös eikä se korreloi mitenkään elämyksellisesti eletyn elämän kanssa.

Mihin tämä perustuu? Elämyksellisyys kokemukseni mukaan parantuu kun ihminen on onnellisempi tehtyään itse omat valintansa. Aivan turhaa niuhoamista ja pahan lietsomista. Mun keho ja mun fu*king elämä. Elä sinä omaasi ja lopeta muiden arvosteleminen.

Et elä täällä yksin, vaan tuhansien muiden ihmisten ympäröimänä, ja ihmiset arvostelevat toisiaan jatkuvasti, koko ajan. Joillakin sinun ulkonäköön liittyvillä valinnoilla on vaikutusta elämän kulkuusi, esimerkiksi työpaikan saantiin, uusiin tuttavuuksiin ja kumppanin saamiseen.

Tunnen tatuoituja ihmisiä, jotka ovat hyvin menestyneet elämässään. Eivät todellakaan ole ympäristön halveksimia reppanoita. Oikeastaan päin vastoin, ovat hyvin haluttua seuraa. 

Voi menestynytkin olla tyylitön.

Vierailija
16984/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta luulen, että moni ei tiedosta itse tuota suojautumista. Olipa kyse vaatteista, tatuoinneista, meikeistä. Ja varmaan kaikki tekee sitä jossain määrin. Varmaan ihminen, joka käyttöä työssään virkapukua ymmärtää jollain tasolla, se tuo sellasen henkisen aspektin siihen hommaan, sitten kun ottaa virkapuvun pois niin on tavallaan eri ihminen.

Kaikki ei ymmärrä samalla tavalla. Tarkoitatko sitä että joissain töissä on oltava korrektimpi esimerkiksi ja vapalla on tietenkin vapautuneempi? Se on täysin ok ja normaalia. Työnkuva voi määritellä olemista. Jotkut taas esittävät hyvin paljon mutta se on eri asia. Itsensä suojeleminen on myös luonnollista ja jotkut joutuvat tai tekevät sitä enemmän, ei se aina ole huono asia sekään.

Vierailija
16985/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme

Osuma. Kaksi niistä on n&a vai mitä?

Vierailija
16986/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta luulen, että moni ei tiedosta itse tuota suojautumista. Olipa kyse vaatteista, tatuoinneista, meikeistä. Ja varmaan kaikki tekee sitä jossain määrin. Varmaan ihminen, joka käyttöä työssään virkapukua ymmärtää jollain tasolla, se tuo sellasen henkisen aspektin siihen hommaan, sitten kun ottaa virkapuvun pois niin on tavallaan eri ihminen.

Kaikki ei ymmärrä samalla tavalla. Tarkoitatko sitä että joissain töissä on oltava korrektimpi esimerkiksi ja vapalla on tietenkin vapautuneempi? Se on täysin ok ja normaalia. Työnkuva voi määritellä olemista. Jotkut taas esittävät hyvin paljon mutta se on eri asia. Itsensä suojeleminen on myös luonnollista ja jotkut joutuvat tai tekevät sitä enemmän, ei se aina ole huono asia sekään.

Lähinnä siis se, että jos on työpuku, niin se luo sellasen henkisen jutun sisäisesti, ikään kuin tukee sit roolia missä on.

Vierailija
16987/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tatuoinnit on ikään kuin jonkinlainen psykologinen maski. Vähän kuin naisilla, joilla paksu meikkikerros. Se on kuori, jonka alle ihminen suojautuu.

Miksi näin? Eikö ole tarkoitus koristaa itseään ja tuoda itseään esille? Omaa persoonallisuutta?

Itse en ainakaan ajattele, että jonkun tatuoidun ihmisen persoonallisuudessa olisi yhtään mitään mielenkiintoista, jos hän ei ole kyennyt tuomaan persoonaansa esille ensisijaisesti suullisen ja kirjallisen ulosannin, vaatetuksen ja hiustyylin avulla, vaan on joutunut turvautumaan massojen mukaan menemiseen ja ottanut tatuoinnin. - ei ap

Miksi ne tatuoinnit pitää mieltää jotakin poissulkevana kun tarkoitin päinvastoin? Ihminen ilmentää itseään parhaassa tapauksessa kaikin tavoin itsestään ulospäin. On siis rohkeasti oma itsensä. Jotkut haluavat koristaa itseänsä tatuoinneilla, jotkut taas eivät. Kummallista ajattelua. Voihan sitä halutessaan olla itsensä vanki koko elämänsä ja arvostella vain toisia. Mua ei nyt ainakaan kiinnosta mitä joku ajattelee ulkonäöstäni tai siitä minkä näköinen olen kaikin puolin muuten. Puen mitä haluan ja elän miten olen itse valinnut.

Vierailija
16988/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sä häivyit täältä. :( vaikka muutama päivä sitten kävit täällä kertomassa tunnisteen mikä osui aika kohalleen.

Vierailija
16989/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tatuointi jota kadun. Mun mielestä se tekee minusta halvan ja ruman näköisen. En tiedä paljonko poistaminen maksaa.

Vierailija
16990/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä siis se, että jos on työpuku, niin se luo sellasen henkisen jutun sisäisesti, ikään kuin tukee sit roolia missä on.

Ok. Sekin on mahdollista. Pissakin voi nousta hattuun. Monia vaihtoehtoja ehkäpä.

Vierailija
16991/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme

Mitä ne on?

Vierailija
16992/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt sä häivyit täältä. :( vaikka muutama päivä sitten kävit täällä kertomassa tunnisteen mikä osui aika kohalleen.

Mikä?

Vierailija
16993/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten nähty tänään, vaikka niin toivoin. Huomenna? 💗

Vierailija
16994/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla ei ole kokemusta normaalista sosiaalisista käytösmalleista? Istutko kotona kaiket päivät tekemässä tälläisiä analyysejä?

😄 what? Ei ei, teen vaan havaintoja tuolla maailmalla

Vierailija
16995/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi menestynytkin olla tyylitön.

Se mikä toista miellyttää, ei miellytä välttämättä sinua. 

Puhun nyt juuri sosiaalisesta menestymisestä. Siihen liittyy usein äly ja kyllä monesti tyylikin. 

Mutta tatuoituja ihmisiä on turha tunkea samaan muottiin. Sieltä löytyy junttia ja sivistyneempiä ihmisiä. Ainoastaan sen tietää, että muiden tatuoinneista ruikuttaminen on junttia. 

Vierailija
16996/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä olette hiusväreistä? Onko ketään joka osaisi neuvoa kotivärin hankkimisessa kun haluaa värejä kuten sininen tai pinkki? Onko kokemusta mikä merkki olisi hyvin tarttuva tummempaan hiukseen ja mistä saisi hankittua? Löytyykö marketeista, netin syövereistä vai mistä?

Vierailija
16997/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla ei ole kokemusta normaalista sosiaalisista käytösmalleista? Istutko kotona kaiket päivät tekemässä tälläisiä analyysejä?

Pakkohan siinä työpuvussa on roolia vetää. En minä voi lähteä kiroilemaan meidän asiakkaille niin kuin siviilissä, jää muuten kaupat tekemättä. Ja siitä ei pomo tykkäisi.

Vierailija
16998/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat kuin graffitit mersun kyljessä: eivät ne kyytiä huononna mutta eivät ne kyllä kaunistukseksikaan ole.

On aina pettymys, jos naisen riisuuduttua vaatteiden alta paljastuu tatuointeja. Kun harrastaa seksiä, sitä katselee mieluummin naisen luonnollista ihoa eikä jonkun toisen miehen raapustamia kuvia.

Tatuoinnit ovat yleensä persoonattomia; kun tribaalit olivat muodissa, joka toisella tatuoidulla muikkelilla oli sellainen alaselässä. Sitä ennen, eli joskus ysärin lopulla, naisilla oli tatuoituna ruusu joko jalkapöytään, rintaan, lapaluuhun tai uumaan. Ehkä viimeisin villitys on ollut kokohihatatuoinnit. Pöhköt eivät tajua, että ei se pysy ikuisesti sellaisena, vaan se pitää kokonaan uudelleen värittää muutaman vuoden välein, mikäli haluaa kuvan pysyvän kirkkaana. Jos sitä ei tee, kuva haalistuu ja kauempaa katsottuna näyttäisi kuin käsivarsi olisi kauttaaltaan mustelmilla. Tatuoinnit ovat kyllä ihan turhia. Parempi laittaa nekin rahat vaikka laadukkaaseen päällystakkiin ja kenkiin.

Vierailija
16999/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan siinä työpuvussa on roolia vetää. En minä voi lähteä kiroilemaan meidän asiakkaille niin kuin siviilissä, jää muuten kaupat tekemättä. Ja siitä ei pomo tykkäisi.

En mä sitä tarkottanu.

Vierailija
17000/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan entistä vaimoani, vaikka hän petti ja jätti minut yli kaksi vuotta sitten. Miksi en pääse tästä yli, minun täytyy olla ihan täysi luuseri.

Ketju on lukittu.