Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on rumia. Älkää pilatko ihoanne.
Ai mistä lähtien olet ottanut oikeudeksesi päättää toistenkin kehoista? Kuka tuollaista rutkua kuuntelee. Ei me kaikki katsopas jätetä elämäämme elämättä jos sinä olet jättänyt. Kerran täällä vain eletään. Koitapas katsoa mitä paskaa sinun kehosi sisältää.
Tatuoinnin ottaminen on tietoisesti tehty huono päätös eikä se korreloi mitenkään elämyksellisesti eletyn elämän kanssa.
Mihin tämä perustuu? Elämyksellisyys kokemukseni mukaan parantuu kun ihminen on onnellisempi tehtyään itse omat valintansa. Aivan turhaa niuhoamista ja pahan lietsomista. Mun keho ja mun fu*king elämä. Elä sinä omaasi ja lopeta muiden arvosteleminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: montako samaa kirjainta sun ja kaivatun etunimessä? Rohkelikot, luetelkaa ne kirjaimet!
Yksi, se on a.
Tämähän se.
Kalamies
Juuri näin👋🏻-sivusta-💛
Vierailija kirjoitti:
tulee kyyneleitä jo
Krokotiili on älykäs eläin. Puhdistatko kyynelkanaviasi? Joskus voi ihan sattua silmiin kun alkaa itkettämään. Se ei muuten tunnu mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Nähtiinpäs :)
😒💔
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kirjaa luet vuodessa keskimäärin?
Ehkä 5-6 vain. Mitä nyt harrastuksen ohella ehtii lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mut saa halvalla. Veloitan vaan tonnin yöltä.
Vain sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tulee kyyneleitä jo
Krokotiili on älykäs eläin. Puhdistatko kyynelkanaviasi? Joskus voi ihan sattua silmiin kun alkaa itkettämään. Se ei muuten tunnu mukavalta.
Näin on
Vierailija kirjoitti:
Mut saa halvalla. Veloitan vaan tonnin yöltä.
Pannaan piikkiin.
Mikä elämä on vain käydä töissä ja loppuajan kiusata ihmisiä netissä? Samalla valittaa ruutuajoista ja ruoan hinnasta sekä toisten valinnoista koko elämänsä ajalta ja osalta? Ihmekös jos tökkii eläminen eikä mikään maistu yhtään miltään koskaan elämässäsi.
Välillä oot niin suora ja välillä et ollenkaan, havainto vaan siis
Vierailija kirjoitti:
Mikä elämä on vain käydä töissä ja loppuajan kiusata ihmisiä netissä? Samalla valittaa ruutuajoista ja ruoan hinnasta sekä toisten valinnoista koko elämänsä ajalta ja osalta? Ihmekös jos tökkii eläminen eikä mikään maistu yhtään miltään koskaan elämässäsi.
Katkeroituminen käy kalkista. Elävät vielä hassussa kuplassa ja kuvittelevat olevansa jotenkin älykkäitä nuo ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Lähdenpä tästä varaamaan tatuointiaikaa. 👋
Tänään kävellessäni tatuointiliikkeen ohi tuli mieleen, kävisinkö kysymässä paljon eräs tatuointi maksaisi. Sitten jäin miettimään mihin sen haluaisin, enkä osannut päättää. Jos sen saan päätettyä, niin sitten. Tänään päädyin vain kävelemään ohi. Se tatuointi olisi katkeran suoloinen muisto jostain, mitä ei todellisuudessa ollutkaan. Bonuksena pystyisi valehtelematta sanomaan että on tatuoitu, jolloin itselleni haitalliset henkilöt karsiutuvat pois elämästäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on rumia. Älkää pilatko ihoanne.
Ai mistä lähtien olet ottanut oikeudeksesi päättää toistenkin kehoista? Kuka tuollaista rutkua kuuntelee. Ei me kaikki katsopas jätetä elämäämme elämättä jos sinä olet jättänyt. Kerran täällä vain eletään. Koitapas katsoa mitä paskaa sinun kehosi sisältää.
Tatuoinnin ottaminen on tietoisesti tehty huono päätös eikä se korreloi mitenkään elämyksellisesti eletyn elämän kanssa.
Mihin tämä perustuu? Elämyksellisyys kokemukseni mukaan parantuu kun ihminen on onnellisempi tehtyään itse omat valintansa. Aivan turhaa niuhoamista ja pahan lietsomista. Mun keho ja mun fu*king elämä. Elä sinä omaasi ja lopeta muiden arvosteleminen.
Et elä täällä yksin, vaan tuhansien muiden ihmisten ympäröimänä, ja ihmiset arvostelevat toisiaan jatkuvasti, koko ajan. Joillakin sinun ulkonäköön liittyvillä valinnoilla on vaikutusta elämän kulkuusi, esimerkiksi työpaikan saantiin, uusiin tuttavuuksiin ja kumppanin saamiseen.
Pitääpä varata budjettiin kaivatun mahdollisten tatuointien poistoon rahaa.
Mun mielestä tatuoinnit on ikään kuin jonkinlainen psykologinen maski. Vähän kuin naisilla, joilla paksu meikkikerros. Se on kuori, jonka alle ihminen suojautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeroituminen käy kalkista. Elävät vielä hassussa kuplassa ja kuvittelevat olevansa jotenkin älykkäitä nuo ihmiset.
Riippuu ihmisestä ja katkeruudesta ihmisessä. Ei se aina ole sillä tavalla pahaksi varsinkaan jos sen tiedostaa, sitä käsittelee ja kanavoi oikein kaiken muun ohella. Meinasitko että tulee aivan kalkkikseksi?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: montako samaa kirjainta sun ja kaivatun etunimessä? Rohkelikot, luetelkaa ne kirjaimet!
Etunimi on vähän, miten sen ottaa, mutta p, s, ja a.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tatuoinnit on ikään kuin jonkinlainen psykologinen maski. Vähän kuin naisilla, joilla paksu meikkikerros. Se on kuori, jonka alle ihminen suojautuu.
Kysykö joku sun mielipidettä?
1 vain, pelkkä a kirjain.