Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon... 

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics) 

"Jotenkin vaan elämä ajautuu

Koko ajan kauemmas

Ilman sua mä en tosiaan pärjää

Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
16941/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ihmettele sitä telttaa roskakatoksen vieressä, mä vaan päivystän kaiken varalta.

Kaipaajat kaipaa 🤭

Vierailija
16942/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tatuoinnit on ikään kuin jonkinlainen psykologinen maski. Vähän kuin naisilla, joilla paksu meikkikerros. Se on kuori, jonka alle ihminen suojautuu.

Kysykö joku sun mielipidettä?

Kysyi, näin tuhansien silmäparien katsovan minua kysyvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16943/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit on rumia. Älkää pilatko ihoanne.

Ai mistä lähtien olet ottanut oikeudeksesi päättää toistenkin kehoista? Kuka tuollaista rutkua kuuntelee. Ei me kaikki katsopas jätetä elämäämme elämättä jos sinä olet jättänyt. Kerran täällä vain eletään. Koitapas katsoa mitä paskaa sinun kehosi sisältää.

Tatuoinnin ottaminen on tietoisesti tehty huono päätös eikä se korreloi mitenkään elämyksellisesti eletyn elämän kanssa.

Mihin tämä perustuu? Elämyksellisyys kokemukseni mukaan parantuu kun ihminen on onnellisempi tehtyään itse omat valintansa. Aivan turhaa niuhoamista ja pahan lietsomista. Mun keho ja mun fu*king elämä. Elä sinä omaasi ja lopeta muiden arvosteleminen.

Et elä täällä yksin, vaan tuhansien muiden ihmisten ympäröimänä, ja ihmiset arvostelevat toisiaan jatkuvasti, koko ajan. Joillakin sinun ulkonäköön liittyvillä valinnoilla on vaikutusta elämän kulkuusi, esimerkiksi työpaikan saantiin, uusiin tuttavuuksiin ja kumppanin saamiseen.

Olen 36 ja risat joten ehkä tämä on tuttua ja tiedätkö että niinhän sen sitten kuuluukin mennä. Olisi pari tarinaa aiheeseen tatuoinnit ja elämä mutta ehkä sitten joskus. Köytöstavat kunniaan ja kiitos jopa hyvin kohteliaasta vastineestasi. Joku olisi voinut loukkaantua. Minä tiedostan riskit kyllä omista valinnoistani, se on ollut veressäni aina. Elämässä oppii kun haluaa, tähän asti em. asiat eivät ole olleet este minullekaan. Muilla on myös samaan aikaan vastuu itsestään sekä toimistaan. Mikään mielipidehän ei oikeuta ilkeyteenkään kuitenkaan.

Vierailija
16944/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin just perunaa, jossa oli päällä valkopippuria ja voita ja suolaa. Aika hyvää.

Vierailija
16945/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet valuu

Vierailija
16946/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä varata budjettiin kaivatun mahdollisten tatuointien poistoon rahaa.

En tiedä itkisinkö vai nauraisinko. No, jokainen tavallaan.

Vierailija
16947/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tatuoinnit on ikään kuin jonkinlainen psykologinen maski. Vähän kuin naisilla, joilla paksu meikkikerros. Se on kuori, jonka alle ihminen suojautuu.

Miksi näin? Eikö ole tarkoitus koristaa itseään ja tuoda itseään esille? Omaa persoonallisuutta?

Vierailija
16948/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyyneleet valuu

Jaa.

Vierailija
16949/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi. Ei mulla mitään budjettia ole. Pitää tietää minkä verran on pakollisia menoja ja muuten voikin käytellä rahaa täysin surutta. Kamalan ahdistavaa mokoma budjetti-ajattelu.

Vierailija
16950/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä itke💕

Vierailija
16951/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei kiinnosta toisten tatuoinnit, paitsi joissain yhteyksissä saatan tehdä niiden kautta tulkintoja tai ne saattavat herättää kysymyksiä.

Vierailija
16952/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyyneleet valuu

Älä hengittä sitä pippuria

Vierailija
16953/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin? Eikö ole tarkoitus koristaa itseään ja tuoda itseään esille? Omaa persoonallisuutta?

Ei. Näen sen niin, että ihminen luo jonkin roolin itselleen ja sillä peitetään se sisin. Eli näennäisesti sanotaan, että liittyy persoonaan, mutta todellisuudessa on luotu jokin rooli, jonka turvissa voi olla. Kyse voi olla egon korostamisesta tai sitten pelosta. Tai molemmista miksipä ei.

Vierailija
16954/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä varata budjettiin kaivatun mahdollisten tatuointien poistoon rahaa.

Ei ole tatskoja, joten rahat voit käyttää muuhun

Vierailija
16955/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: montako samaa kirjainta sun ja kaivatun etunimessä? Rohkelikot, luetelkaa ne kirjaimet!

Vokaalit E + I

Vierailija
16956/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit liittyvät usein alakulttuureihin ja musiikkiin. Jos joku harrastaa levyjen keräilyä ja soittaa bändissä, häneltä yleensä löytyy myös ainakin yksi tatuointi. 

Vierailija
16957/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ei kiinnosta toisten tatuoinnit, paitsi joissain yhteyksissä saatan tehdä niiden kautta tulkintoja tai ne saattavat herättää kysymyksiä.

Ei kiinnosta, muttei poista mielipidettä niistä, halpaa, tyylitöntä, yksinkertaista.

Vierailija
16958/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kehorauhaa minä vaan. Että antaa ihmisten olla ja elää. Ja ottaa tatuointeja, jos siltä tuntuu. Sukulaisellanikin sellainen on, otti sen aikanaan kun isänsä menehtyi. Joskus tatuoinnilla on kantajalleen suurempi merkitys kuin ulkopuoliset ymmärtävät. Kurjaa olisi, jos joku hänenkin tatuointiaan menisi arvostelemaan. Ei kuulu muille.

Vierailija
16959/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi. Ei mulla mitään budjettia ole. Pitää tietää minkä verran on pakollisia menoja ja muuten voikin käytellä rahaa täysin surutta. Kamalan ahdistavaa mokoma budjetti-ajattelu.

No eikös sulla juuri ollut sellainen. Ei kannata heittää aivan liian villiksi. Elämä on nautinnollisempaa kun hoitaa asiansa, sen jälkeen on leikkikin vapaampaa. Turhat asiat eivät vaivaa mielen sopukoissa tai rästihommat työpöydällä. Laatikoihin ei kannata töitä piiloon tunkea, ne ovat kyllä myöhemmin vastassa.

Vierailija
16960/25856 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit minulle kerran marianne- karkin🍬🍬🍬🥰

Ketju on lukittu.