Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on rumia. Älkää pilatko ihoanne.
Ai mistä lähtien olet ottanut oikeudeksesi päättää toistenkin kehoista? Kuka tuollaista rutkua kuuntelee. Ei me kaikki katsopas jätetä elämäämme elämättä jos sinä olet jättänyt. Kerran täällä vain eletään. Koitapas katsoa mitä paskaa sinun kehosi sisältää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle miehelle sopii tatuoinnit 💗
Mutta kauniimpi olis ilman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano kun haluat tavata ja ehdota paikka..
Yhden kerran olin niin höpö (lue: rakastunut), että ehdotin tapaamista ja kuljin kyseisen paikan ohi tiettynä kellon aikana. Kaivattu kertoi myöhemmin olleensa silloin pyörälenkillä. Enää en lähde näihin mukaan, vaikka kuinka toiveajattelisin viestin olleen häneltä. Yritys hyvä kymmenen.
Mä en varmaan enää ehdota, tullut niin monesti takkiin, kaivattu tietää, että haluan hänet nähdä ja toivon sitä kovasti.
Lähdenpä tästä varaamaan tatuointiaikaa. 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mistä lähtien olet ottanut oikeudeksesi päättää toistenkin kehoista? Kuka tuollaista rutkua kuuntelee. Ei me kaikki katsopas jätetä elämäämme elämättä jos sinä olet jättänyt. Kerran täällä vain eletään. Koitapas katsoa mitä paskaa sinun kehosi sisältää.
Tuota oon miettinyt, että miksi joku, jolla on tatuointeja arvostelee toisen kehoa ja haukkuu läskiksi? Luulisi ymmärtävän, jos tykkää olla pikkusen tuhti. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten ihmettele sitä telttaa roskakatoksen vieressä, mä vaan päivystän kaiken varalta.
Ei julkisella paikalla sovi telttaa seisottaa.
Hätä ei lue lakia eikä muitakaan asetuksia.
Harvinaista totuutta, hädässä jokainen toimii kuten asiaan kuuluu, toimii sitten vaikka liioitellusti tai jäätyy paikalleen. Hassua eiköstä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä, yksi katkennut neula mm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano kun haluat tavata ja ehdota paikka..
Kävelet tohon kulmalle huomenna klo 12 niin lupaan olla siinä.
Ympyrätalon kulmalla?
Mieleeni tuli heti yksi ympyrätalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle miehelle sopii tatuoinnit 💗
Mutta kauniimpi olis ilman
Ei, ku tekee entistä seksikkäämmän siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasken heti ihmisen älykkyydestä kolmanneksen pois jos sillä on näkyviä tatskoja.
Paska säkä. Mulla on ja lisää tulossa kun on ruuhkavuodet eletty ja lapsetkin tehty.
Toivotaan et sun lähtötilanne on huomattavasti keskivertoa suurempi älykkyys, ehkä selviät sitten tuosta kolmanneksen menetyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: montako samaa kirjainta sun ja kaivatun etunimessä? Rohkelikot, luetelkaa ne kirjaimet!
Mitä järkeä näitä on laittaa ku joku mustasukkainen kpää poistattelee.
t: Ellen
Elä kuten itse tahdot, älä jätä elämättä vain siksi että joku nauttii kiusaamisestasi. Katkeroidut helposti. Tietenkään ei niin yksioikoista tämäkään ohje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota oon miettinyt, että miksi joku, jolla on tatuointeja arvostelee toisen kehoa ja haukkuu läskiksi? Luulisi ymmärtävän, jos tykkää olla pikkusen tuhti. Sivusta.
Pikkasen ohi aiheen mutta no, tyypillistä täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasken heti ihmisen älykkyydestä kolmanneksen pois jos sillä on näkyviä tatskoja.
Paska säkä. Mulla on ja lisää tulossa kun on ruuhkavuodet eletty ja lapsetkin tehty.
Toivotaan et sun lähtötilanne on huomattavasti keskivertoa suurempi älykkyys, ehkä selviät sitten tuosta kolmanneksen menetyksestä.
Kiitos. Kompensaationa onnellisuus lisääntyy. Täytyy toivoa että älyllinen lohkaisu on jostakin turhasta pois kuten esim. liiallisesta suvaitsevaisuudestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti miten hauskaa sulla olisi, jos tuosta saisi vielä kolmanneksen pois. Kävisit varmaan vasemman jalan saappaasta, oikean jalan sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnin ottaminen on tietoisesti tehty huono päätös eikä se korreloi mitenkään elämyksellisesti eletyn elämän kanssa.
Kurpat pois tieltä niin elämäkin taas edistyy. 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: montako samaa kirjainta sun ja kaivatun etunimessä? Rohkelikot, luetelkaa ne kirjaimet!
Yksi, se on a.
Tämähän se.
Kalamies
Ei ehdi tuohon aikaan. Sivusta