Tiedoksi: Ne teidän kaksitupsuiset myssyt on SAATANAN typeriä
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta
Suljenko kadulla silmät?
Oliko tää jonkin tietyn päiväkodin pihalla leikkiville lapsille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta
Suljenko kadulla silmät?
Sulje! Molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin tämä. Ja miksi joka vìtun äpãrãllã pitää olla se mikkihiirikorva-pipo?
Todellakin. Millainen pipo sinulla oli silloin kun sinä olit lapsi? Etköhän sinäkin ole ollut ihan samanlainen v i t u n ä p ä r ä.
Oli tosi rumasti sanottu. Ne on saamelaisten perinteisiä neljän tuulen myssyjä. Perinnekäsitöitä ja kulttuuribräisä.
Tulisipa Suomeenkin sota niin saisit vähän jotain muuta mietittävää.
Millaiset pipot ap:n lapsilla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta
Suljenko kadulla silmät?
Suosittelen, jos toisten vaatteet käy noin tunteisiin.
Mulla onki kuusitupsuinen, tosi sigma rizz! Ei yhtää skibidi toilet niinku toi kaksitupsuinen.
Enni käyttää Niilon mustaa pipoa,a
Saako olla sellanen jättitupsu 😃. Ne oli joskus hetken muotia kun olin alakoulussa 80-luvulla. Muistaako muut? Mulla oli vaaleanpunainen ja kaverilla mintunvihreä.
Ap on typerämpi kuin mikään myssy.
Vierailija kirjoitti:
Saako olla sellanen jättitupsu 😃. Ne oli joskus hetken muotia kun olin alakoulussa 80-luvulla. Muistaako muut? Mulla oli vaaleanpunainen ja kaverilla mintunvihreä.
Joo muistan! Ja ihan kuin olisi ollut jotain monitupsuisia myös.
Vierailija kirjoitti:
Me vedettiin tupsusta aina niitä irtolankoja ja vaihdeltiin kavereiden kanssa, en tiedä miksi.
Oi, jättitupsupipot oli hienoja!! Ja muistatteko semmoset hiippapipot, eli pipo oli pitkä ja kapeneva? Mulla oli niin pitkä pipo, että ylimääräisen pystyi käärimään kaulan ympärille kaulaliinaksi. Me vielä neulottiinkin koulussa pitkät pipot, ne nyt oli kuitenkin lyhyemmät kuin tuo mitä edellä kuvailin. Taisi olla viidennellä luokalla.
Todellakin tämä. Ja miksi joka vìtun äpãrãllã pitää olla se mikkihiirikorva-pipo?