Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa voivotella sitä, ettei ole kaunis, jos ei yhtikäs mitään viitsi tehdä sen eteen, että näyttäisi kauniilta. Vain hyvin nuoret ovat luonnostaan kauniita ilman vaivannäköä. Mitä enemmän ikää, sitä enemmän pitää tehdä työtä näyttääkseen hyvältä. Liikuntaa eri muodoissa päivittäin, monipuolista ruokaa, vitamiineja, vettä, meditaatiota, ihonhoitotuotteita, parhaita puolia korostavia vaatteita oikeissa malleissa ja väreissä.
Höpö höpö. Kaunis on aina kaunis. Siitä palkitaan monin verroin, että sattuu olemaan hyvät geenit. Turha siitä on silti muiden katkeroitua.
Kuka palkitsee? Mistä te vedätte näitä juttuja 🤔 ei se elämä kauniillakaan ole mitään ihmeellistä. Samanlaista arkea kuin muillakin. Ellei tietysti halua rikkaisiin naimisiin niin tämä on helpompaa.
SivustaJos on esim. kaksi tasaveroista hakijaa työhaastattelun loppusuoralla, kumman luulet tulevan useimmiten valituksi, sen kauniin vai ns. ruman?
Riippuu siitäkin onko valitsija itse hyvännäköinen ja tuo toinen olisi häntä paremman näköinen. Tulisi kilpailutilanne ja sehän ei käy.
Voi hyvää päivää tätä ymmärrystä. Muistakaahan että kaikki eivät kehu aidosti, jos olet hyvin kauniiksi kehuttu niin kannattaa pitää jalat maassa ettei ole ilkeä pudotus jossakin kohdassa. Olen pahoillani mutta haluan vain suojella!
Koska sinulla on siellä piireissä ( työ) niin paljon tuttuja naisia, niin en voi näyttää kiinnostustani sinuun. Heistä moni varmasti tietää yksityielämästäsi ja siitä oletko suhteessa. Olisi tosi noloa jos he siellä näkisivät, että olen kiinnostunut kenties varatusta miehestä. Täytyy siis vain tyytyä tähän. Raastavaa, mutta ei kai voi muutakaan. Kahdestaan emme ole koskaan.
Säännöllinen hikiliikunta kaunistaa/komistaa kaikkia. Kannattaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulla on hyvää! 🤤
Suklaa ja irtokarkit on vielä parempaa!
jäätelö kruunaa kaiken
Ole hyvä rakkaani 🍦💘
Vierailija kirjoitti:
Urkkijat ja kurkkijat piru periköön.
iha sama
Tyhmille miehille löytyy anteliaita lähiöblondeja tinderistä. Toivon tyhnien miehien keskittyvän tyhmiin anteliaisiin isotissisiin lähiöblondeihin niin maailma pelastuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on hylännyt kerran, tulee hylkäämään toisenkin kerran
Jos joku on pettänyt luottamuksen kerran, tulee pettämään luottamuksen toisenkin ja useammankin kerran. sivusta
ihan vain ajatuksena
Pessimisti ei pety. 👍
Pessimistit on valmiiksi jo pettyneitä. Heitä ei kukaan jaksa.
Kaikki pettyvät elämässä. Pessimisti vain päättää asian ja ajattelee näin. Se voi myös suojella tehokkaasti ja on kokemukseni mukaan suhteellisen älykästä. Se taas ei ettei suvaitse hyväksyä ketään. Ei pessimisti elä pettymyksessä ellei ole sellainen ihminen. Tarvitsette ymmärrystä asioista, ei ole kovin mukavaa kun tölvitte asenneongelmianne jokaiseen viestiin. En ymmärrä miten joillain on aina v tusti ongelmia kaikessa ja kaikkien suhteen? Käsittämätöntä paskaa.
Jos sun kokemuksesta puhutaan, niin kuka määrittelee sun kyvykkyyden arvioida, mikä on älykästä?
Hyvänen aika, et sinä ainakaan. Huolehdi hani vain omista murusistasi. Mukavaa iltaa!
En minä siihen hommaan lähtisi, vaikka maksettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö sinua enää?
Täällä mie oon👋🏻 Tulisit tänne mun luokse.
Löytyisikö kirsikoita kakun päälle?
T: Parti-Arto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa voivotella sitä, ettei ole kaunis, jos ei yhtikäs mitään viitsi tehdä sen eteen, että näyttäisi kauniilta. Vain hyvin nuoret ovat luonnostaan kauniita ilman vaivannäköä. Mitä enemmän ikää, sitä enemmän pitää tehdä työtä näyttääkseen hyvältä. Liikuntaa eri muodoissa päivittäin, monipuolista ruokaa, vitamiineja, vettä, meditaatiota, ihonhoitotuotteita, parhaita puolia korostavia vaatteita oikeissa malleissa ja väreissä.
Höpö höpö. Kaunis on aina kaunis. Siitä palkitaan monin verroin, että sattuu olemaan hyvät geenit. Turha siitä on silti muiden katkeroitua.
Kuka palkitsee? Mistä te vedätte näitä juttuja 🤔 ei se elämä kauniillakaan ole mitään ihmeellistä. Samanlaista arkea kuin muillakin. Ellei tietysti halua rikkaisiin naimisiin niin tämä on helpompaa.
SivustaJos on esim. kaksi tasaveroista hakijaa työhaastattelun loppusuoralla, kumman luulet tulevan useimmiten valituksi, sen kauniin vai ns. ruman?
Tässä saattaa vaikuttaa se minkälaista työtä haetaan, malliksi ulkonäkö on ratkaisevassa asemassa mutta tavallisiin töihin ei. Kokemuksella ja ymmärryksellä! Jos ulkonäkö vaikuttaa niin ei ole työnantajalla kaikki muumit laaksossa. Valitettavasti.
Tässä esimerkissä oli kaikin muin tavoin tasaveroiset hakijat.
Ai rakkaus on aito asilloin, kun tulee hyväksytyksi juuri ellaisena, kuin on? Kuitenkin paheksutaan, jos tahtoo kehittää itseään ja harrastaa sekä olla töissä. Ellen viihdy pelkästään kotona työttömänä lötkien, niin eikö silloin aito minä ole ennemminki harrastava ja työskentelevä? Pyh sanon minä. Ei passiiviseksi pakottaminen tuo positiivisia puolia esiin.
Mitä mieltä kaipailijat? Onko aito minuus esillä silloin, kun "on vaan" tai milloin olette aidoimmillanne omassa elementissänne?
Vierailija kirjoitti:
Tyhmille miehille löytyy anteliaita lähiöblondeja tinderistä. Toivon tyhnien miehien keskittyvän tyhmiin anteliaisiin isotissisiin lähiöblondeihin niin maailma pelastuu
Mulle löytyy lähiöblondeja, älykköjä, kaikenlaisia kaduntallaajia mistä vaan. Ei tarvitse alkaa haukkua ketään hei.
Vierailija kirjoitti:
Aivan😊
EI MEE MAMMALLA LÄPI NÄÄ IKIVANHAT ITSESTÄÄNSELVYYDET! BILEET PYSTYYN JA PERSEET TISKIIN! 🥳
Vierailija kirjoitti:
Olin lähdössä lenkille, mut söinkin pitsaöverit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urkkijat ja kurkkijat piru periköön.
Mörökölli sinut vieköön kun tuollaisia toivot.
HV!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SivustaVaikka ystävyyssuhteet ja se miten tulee kohdelluks sekä nähdyksi jne.
Päinvastoin. Siitä on vaan haittaa.
Mörökölli sinut vieköön kun tuollaisia toivot.