Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teemme pizzaa aina lauantaisin

Vierailija
10.09.2023 |

Meidän perheessä on joka lauantai pizzapäivä. Teemme itse, pellillinen aina kahdelle eli neljälle syöjälle tulee yhteensä kaksi pellillistä. jokainen saa valita täytteensä. Jokainen syöjä osallistuu pilkkomiseen. Esim. Tänä lauantaina jokaiselle eri täytteet. Mulle salami-paprika-herkkusieni-sipuli, miehelle tonnikala-jauheliha, toiselle nuorelle kinkku-ananas, toiselle jauheliha-ananas.

Onko muita joilla aina pizzaa viikonloppuisin tai jonain muuna tiettynä viikonpäivänä? Teettekö itse vai ostatteko jokaiselle pakastepizzan vai tilaatteko?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran kuussa käyn tuossa lähikänkkylässä hakemassa pizzan tai kebun. Itse en tee kun pohjasta ei tule kotiuunissa niin hyvä kuin pizzerina pizzasta.

Vierailija
2/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen kyllä huomaa jokaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanan turvalliselta rutiinilta <3

Vierailija
4/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me pitsaa syödään, mutta tilataan aina ne kotiinkuljetuksella. Ei olla mitään köyhiä jotka joutuu itse tekemään pitsansa.

Itsetehty pitsa on paskan makuista kun verrataan kunnon karvakäsi pitsaan.

Vierailija
5/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on peppuperjantai joka perjantaisin. Vaimo tekee istumatyötä niin se on oikeastaan ainoa mahdollinen päivä.

Vierailija
6/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä perjantaina tai sitten lauantaina viimeistään on pizzapäivä.

Vierailija
7/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Vierailija
8/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on peppuperjantai joka perjantaisin. Vaimo tekee istumatyötä niin se on oikeastaan ainoa mahdollinen päivä.

Eikö muka kerkiä pyllistämään muulloin?

Vierailija
9/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään myös pizzaa joka lauantai ja se on lapsille tärkeä rutiini. Meillä pizza on melko terveellinen, koska laitetaan vain vähän tuoretta mozzarellaa päälle ja täytteet muutenkin pitkälti kasviksia ja vähärasvaista lihaa.

Vierailija
10/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me pitsaa syödään, mutta tilataan aina ne kotiinkuljetuksella. Ei olla mitään köyhiä jotka joutuu itse tekemään pitsansa.

Sama täällä, yhtenä päivänä viikossa tilataan oikeen kunnon mättöruuat, pizzaa, kebabia, ribsejä, siipiä.

Vierailija
11/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pellillinen itsetehtyä maksaa enemmän kuin karvis-perhepizza.

Vierailija
12/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saat sen maksamaan enemmän kuin 24€?

Vierailija
13/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama perinne. On ollut jo pitkään, varmaan 15 vuotta. Nyt lapset on muuttaneet pois ja ollaan välillä jätetty väliin. Mutta eilen taas tehtiin.

Yleisimmät täytteet meillä on mozzarella, katkaravut, hyvä kinkku itse pilkottuna, hyvä tonnikala, tomaatti. Välillä on ilmakuivattu kinkku ja rucola. Kastike tehdään itse. Samoin taikina, saa kohota jääkaapissa pitkään.

Vierailija
14/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK.

Vierailija
15/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä että täytteinä käytetään laadukkaimpia saatavilla olevia tuotteita eikä mitään halpisjätteitä ja kasvirasvaraastetta.

Vierailija
16/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pizzerian perhepizza riittää vain kahdelle eli meidän perheelle pitäisi ostaa kaksi perhepizzaa. Itse tehty pellillinen on tuhdimpi. Meillä pizza on lauantain ainoa lämmin ruoka, lapsillekin kun eivät syö koulussa. Teemme hyvää pizzaa itse.

AP

Vierailija
17/17 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä että täytteinä käytetään laadukkaimpia saatavilla olevia tuotteita eikä mitään halpisjätteitä ja kasvirasvaraastetta.

Ai sää luulet että nämä surkean köyhät pitsaa tekevät perheet käyttää jotain superlaadukkaita raakaaineita🤣😂😂🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi