Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Miksi et laita viestiä, vaikka löytäisit minut kyllä?
Vierailija kirjoitti:
Palveluammatissa pitäisi aina olla hoikka, kaunis nainen jonka puheesta saa selvän. Mies tietysti komea.
Harmi että suurin osa asiakkaista on laitapuolen päihdekäyttäjiä tai ulkomaalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmille miehille löytyy anteliaita lähiöblondeja tinderistä. Toivon tyhnien miehien keskittyvän tyhmiin anteliaisiin isotissisiin lähiöblondeihin niin maailma pelastuu
Mulle löytyy lähiöblondeja, älykköjä, kaikenlaisia kaduntallaajia mistä vaan. Ei tarvitse alkaa haukkua ketään hei.
Ja tää on se paikka, mihin tuut viettämään aikaasi. 🙄 Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa voivotella sitä, ettei ole kaunis, jos ei yhtikäs mitään viitsi tehdä sen eteen, että näyttäisi kauniilta. Vain hyvin nuoret ovat luonnostaan kauniita ilman vaivannäköä. Mitä enemmän ikää, sitä enemmän pitää tehdä työtä näyttääkseen hyvältä. Liikuntaa eri muodoissa päivittäin, monipuolista ruokaa, vitamiineja, vettä, meditaatiota, ihonhoitotuotteita, parhaita puolia korostavia vaatteita oikeissa malleissa ja väreissä.
Höpö höpö. Kaunis on aina kaunis. Siitä palkitaan monin verroin, että sattuu olemaan hyvät geenit. Turha siitä on silti muiden katkeroitua.
Kuka palkitsee? Mistä te vedätte näitä juttuja 🤔 ei se elämä kauniillakaan ole mitään ihmeellistä. Samanlaista arkea kuin muillakin. Ellei tietysti halua rikkaisiin naimisiin niin tämä on helpompaa.
SivustaVaikka ystävyyssuhteet ja se miten tulee kohdelluks sekä nähdyksi jne.
Päinvastoin. Siitä on vaan haittaa.
ÄÄRIPÄÄT ON PERSEREIÄSTÄ
Vierailija kirjoitti:
Tyhmille miehille löytyy anteliaita lähiöblondeja tinderistä. Toivon tyhnien miehien keskittyvän tyhmiin anteliaisiin isotissisiin lähiöblondeihin niin maailma pelastuu
iha sama
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tämän viestin perusteella arvioin, että tyhmä lähiöblondi nauttii elämästä enemmän kuin sinä.
Tai no muutenkin tyhmä lähiöblondi kuulostaa sellaiselta, että elämä varmaan ihan hauskaa eikä jää liiaksi jumiin vastoinkäymisiin tai muiden asioihin.
Vierailija kirjoitti:
EI MEE MAMMALLA LÄPI NÄÄ IKIVANHAT ITSESTÄÄNSELVYYDET! BILEET PYSTYYN JA PERSEET TISKIIN! 🥳
Yks järkevä edes täälläkin Baila Baila 💃
Vierailija kirjoitti:
V I T U N KÖYHÄT
Tästä tulikin mieleen, että rahat on totaalisen lopussa enkä siksi pääse sinne, missä voisin kaivatun ehkä tuurilla tavata. Ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
En siis löydä.
iha sama
Vierailija kirjoitti:
V I T U N KÖYHÄT
Toiset saa ja toiset jää ilman. Sori siitä.
Joku kyylää, ettei muut sais pantua. Kateellinen!
Ihanalle viileän illan terveiset ja kauniit ajatukset
Kalle
Antakaa muiden kuluttaa järviään jos haluavat. Ei oo sulta pois 👄
Olen hyvännäköinen, muttei minusta tarvitse kilpailla. Minut saa jakaa monen kesken ja sekös kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännöllinen hikiliikunta kaunistaa/komistaa kaikkia. Kannattaa kokeilla.
Aivan😊
Ei pidä täysin paikkaansa. Jos on ruma fyysisesti niin ei se liikunta muuta sitä rumuutta yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
iha sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iha sama
Neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuus. Kuuntele sitä. Mitä se sanoo sinulle?
Kertoo että tykkäisit viettää mun kanssa aikaa. Mutta koska olet varattu niin et voi koska lankeaisit syleilyyni ja suudelmaan, ehkä johonkin muuhunkin.
-m>n
Eikä siellä vintillä vitkastella...
V I T U N KÖYHÄT