Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäsnoidalle terkkuja.
Luuta on varastettu! 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjotitko sä sen, että exä on kuvioissa taas 🤔 tänään näin, että tosiaan on kuvioissa taas. No mut ootte nyt taas pari vuotta yhdessä ja katsotaan sitten uudestaan, jos uskaltais vaikka puhua. Ei mulla ole mikään kiire 😊👋
Elätkö siis odottaen jotakin ihmistä aina vain uudestaan ja uudestaan?
Ei meillä mitään ole ollut, joten en oikeen odotakaan mitään. Toivon ehkä enemmän. Ei se silti vaikuta mun elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Armaani kuulolla? Olisi tärkeitä asioita.
Kuka hän on? Tuntomerkkejä?
Maailman paras nainen.
Ah, arvasin, eli minä 🥰
Naurettavaa voivotella sitä, ettei ole kaunis, jos ei yhtikäs mitään viitsi tehdä sen eteen, että näyttäisi kauniilta. Vain hyvin nuoret ovat luonnostaan kauniita ilman vaivannäköä. Mitä enemmän ikää, sitä enemmän pitää tehdä työtä näyttääkseen hyvältä. Liikuntaa eri muodoissa päivittäin, monipuolista ruokaa, vitamiineja, vettä, meditaatiota, ihonhoitotuotteita, parhaita puolia korostavia vaatteita oikeissa malleissa ja väreissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M punkero tankki, olet se kaikista viimeisin vaihtoehto.
Mutta vaihtoehto silti 😉
Muutin mieltäni, en halua pylleröä edes vaihtoehdoksi. Ne porukan paremmat naiset riittää minulle.
Kuulostaa taas estolta. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on hylännyt kerran, tulee hylkäämään toisenkin kerran
Jos joku on pettänyt luottamuksen kerran, tulee pettämään luottamuksen toisenkin ja useammankin kerran. sivusta
ihan vain ajatuksena
Pessimisti ei pety. 👍
Pessimistit on valmiiksi jo pettyneitä. Heitä ei kukaan jaksa.
Kaikki pettyvät elämässä. Pessimisti vain päättää asian ja ajattelee näin. Se voi myös suojella tehokkaasti ja on kokemukseni mukaan suhteellisen älykästä. Se taas ei ettei suvaitse hyväksyä ketään. Ei pessimisti elä pettymyksessä ellei ole sellainen ihminen. Tarvitsette ymmärrystä asioista, ei ole kovin mukavaa kun tölvitte asenneongelmianne jokaiseen viestiin. En ymmärrä miten joillain on aina v tusti ongelmia kaikessa ja kaikkien suhteen? Käsittämätöntä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Laita sellainen tunniste josta tiedän sinun kaipaavan
👼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Sauna olis vielä lämmin. Tervetuloa jos kiinnostaa.
Kiitos mut onneksi on oma.
Tyypillinen naisen kommentti: "mulla on omat.."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjotitko sä sen, että exä on kuvioissa taas 🤔 tänään näin, että tosiaan on kuvioissa taas. No mut ootte nyt taas pari vuotta yhdessä ja katsotaan sitten uudestaan, jos uskaltais vaikka puhua. Ei mulla ole mikään kiire 😊👋
Ei meillä mitään ole ollut, joten en oikeen odotakaan mitään. Toivon ehkä enemmän. Ei se silti vaikuta mun elämään.
Joo aivan, huomasin saman. Kliffaa iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa voivotella sitä, ettei ole kaunis, jos ei yhtikäs mitään viitsi tehdä sen eteen, että näyttäisi kauniilta. Vain hyvin nuoret ovat luonnostaan kauniita ilman vaivannäköä. Mitä enemmän ikää, sitä enemmän pitää tehdä työtä näyttääkseen hyvältä. Liikuntaa eri muodoissa päivittäin, monipuolista ruokaa, vitamiineja, vettä, meditaatiota, ihonhoitotuotteita, parhaita puolia korostavia vaatteita oikeissa malleissa ja väreissä.
Just niin tätä. Kiitos, että sait vielä vähän tuutattua itsetuntoa alemmas 😅 nää on niitä asioita, mitä jokainen nainen haluaa kuulla, kun on itsetunto romuttunut. Oot ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on pettänyt luottamuksen kerran, tulee pettämään luottamuksen toisenkin ja useammankin kerran. sivusta
ihan vain ajatuksena
Pessimisti ei pety. 👍
Kaikki pettyvät elämässä. Pessimisti vain päättää asian ja ajattelee näin. Se voi myös suojella tehokkaasti ja on kokemukseni mukaan suhteellisen älykästä. Se taas ei ettei suvaitse hyväksyä ketään. Ei pessimisti elä pettymyksessä ellei ole sellainen ihminen. Tarvitsette ymmärrystä asioista, ei ole kovin mukavaa kun tölvitte asenneongelmianne jokaiseen viestiin. En ymmärrä miten joillain on aina v tusti ongelmia kaikessa ja kaikkien suhteen? Käsittämätöntä paskaa.
Jos sun kokemuksesta puhutaan, niin kuka määrittelee sun kyvykkyyden arvioida, mikä on älykästä?
Mä näin kuulkaa aivan erikoista unta. Olin jossain työpaikassa (?), missä oli naisia ja niiden kavereita ja kaikki oli ihastuneita muhun. Oli tylsää herätä.
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä, toiset vain säilyvät paremmin. Siinä olet oikeassa että voivottelu ei auta joten suhtautumista itseen, itsevarmuutta peliin terveellä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
100% agree
Elämä ilman saunaa on kylmää.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kaunis on aina kaunis. Siitä palkitaan monin verroin, että sattuu olemaan hyvät geenit. Turha siitä on silti muiden katkeroitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan vain ajatuksena
Pessimisti ei pety. 👍
Jos sun kokemuksesta puhutaan, niin kuka määrittelee sun kyvykkyyden arvioida, mikä on älykästä?
Hyvänen aika, et sinä ainakaan. Huolehdi hani vain omista murusistasi. Mukavaa iltaa!
Vierailija kirjoitti:
En voi unohtaa sinua, Juha.
Likewise... Likewise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo aivan, huomasin saman. Kliffaa iltaa!
? Täh? 🤔 Loukkasinko mä jotenkin? No eipä hänkään ole pahemmin mun perässä juossut. Minkä takia mun pitäisi niin tehdä?
Hyvin kuvattu