Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
14461/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulla on hyvää! 🤤

Suklaa ja irtokarkit on vielä parempaa!

Vierailija
14462/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaivattu ( tai ihastus ) taitaa olla Fow festareilla. Tuskin ilman naisseuraa.  No, enpä mitään kuvitellutkaan koskaan välillämme tapahtuvan. Haluaisin kyllä. Ainakin kerran koskettaa ja ehkä jotain muutakin. Miehelle. Sinisilmäiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14463/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjotitko sä sen, että exä on kuvioissa taas 🤔 tänään näin, että tosiaan on kuvioissa taas. No mut ootte nyt taas pari vuotta yhdessä ja katsotaan sitten uudestaan, jos uskaltais vaikka puhua. Ei mulla ole mikään kiire 😊👋

Elätkö siis odottaen jotakin ihmistä aina vain uudestaan ja uudestaan?

Ei meillä mitään ole ollut, joten en oikeen odotakaan mitään. Toivon ehkä enemmän. Ei se silti vaikuta mun elämään.

Joo aivan, huomasin saman. Kliffaa iltaa!

? Täh? 🤔 Loukkasinko mä jotenkin? No eipä hänkään ole pahemmin mun perässä juossut. Minkä takia mun pitäisi niin tehdä?

Et sinä kyllä minua loukannut, halusin vain kysäistä mieleeni juolahtanutta asiaa. Ei tarvitsekaan, teet kuten haluat tehdä. Kaikki hyvin. 👍

Vierailija
14464/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa voivotella sitä, ettei ole kaunis, jos ei yhtikäs mitään viitsi tehdä sen eteen, että näyttäisi kauniilta. Vain hyvin nuoret ovat luonnostaan kauniita ilman vaivannäköä. Mitä enemmän ikää, sitä enemmän pitää tehdä työtä näyttääkseen hyvältä. Liikuntaa eri muodoissa päivittäin, monipuolista ruokaa, vitamiineja, vettä, meditaatiota, ihonhoitotuotteita, parhaita puolia korostavia vaatteita oikeissa malleissa ja väreissä.

Höpö höpö. Kaunis on aina kaunis. Siitä palkitaan monin verroin, että sattuu olemaan hyvät geenit. Turha siitä on silti muiden katkeroitua.

Kuka palkitsee? Mistä te vedätte näitä juttuja 🤔 ei se elämä kauniillakaan ole mitään ihmeellistä. Samanlaista arkea kuin muillakin. Ellei tietysti halua rikkaisiin naimisiin niin tämä on helpompaa.

Sivusta

Vierailija
14465/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulla on hyvää! 🤤

Mättöruoat ja sipsit ja salmiakki! Kaikki muu nautinnollinen tietenkin. Paremmuusjärjestys riippuu fiiliksestä.

Vierailija
14466/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjotitko sä sen, että exä on kuvioissa taas 🤔 tänään näin, että tosiaan on kuvioissa taas. No mut ootte nyt taas pari vuotta yhdessä ja katsotaan sitten uudestaan, jos uskaltais vaikka puhua. Ei mulla ole mikään kiire 😊👋

Elätkö siis odottaen jotakin ihmistä aina vain uudestaan ja uudestaan?

Ei meillä mitään ole ollut, joten en oikeen odotakaan mitään. Toivon ehkä enemmän. Ei se silti vaikuta mun elämään.

Joo aivan, huomasin saman. Kliffaa iltaa!

? Täh? 🤔 Loukkasinko mä jotenkin? No eipä hänkään ole pahemmin mun perässä juossut. Minkä takia mun pitäisi niin tehdä?

Et sinä kyllä minua loukannut, halusin vain kysäistä mieleeni juolahtanutta asiaa. Ei tarvitsekaan, teet kuten haluat tehdä. Kaikki hyvin. 👍

Okei 😊 kivaa iltaa sulle myös.

Vierailija
14467/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on pershiistä. Eikä kaivattukaan tykkää.

Vierailija
14468/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa voivotella sitä, ettei ole kaunis, jos ei yhtikäs mitään viitsi tehdä sen eteen, että näyttäisi kauniilta. Vain hyvin nuoret ovat luonnostaan kauniita ilman vaivannäköä. Mitä enemmän ikää, sitä enemmän pitää tehdä työtä näyttääkseen hyvältä. Liikuntaa eri muodoissa päivittäin, monipuolista ruokaa, vitamiineja, vettä, meditaatiota, ihonhoitotuotteita, parhaita puolia korostavia vaatteita oikeissa malleissa ja väreissä.

Höpö höpö. Kaunis on aina kaunis. Siitä palkitaan monin verroin, että sattuu olemaan hyvät geenit. Turha siitä on silti muiden katkeroitua.

Kuka palkitsee? Mistä te vedätte näitä juttuja 🤔 ei se elämä kauniillakaan ole mitään ihmeellistä. Samanlaista arkea kuin muillakin. Ellei tietysti halua rikkaisiin naimisiin niin tämä on helpompaa.

Sivusta

Hän tarkoitti luultavammin sitä että geenit vaikuttaisivat ulkonäköön niin paljon että niillä pysytään pinnalla. Ei se ihan niin mene mutta sehän on vain hyvä jos viihtyy kehossaan.

Vierailija
14469/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Vaikka ystävyyssuhteet ja se miten tulee kohdelluks sekä nähdyksi jne.

Vierailija
14470/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, nuku hyvin.  <3

Vierailija
14471/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma läski. MIes kuitenkin pysyy liitossa, Vaikka olen ruma vanha läski, jonka kanssa seksi ei tasan yhtään kiinnosta. Ehkä se rakastaa tai sitten on tottunut. 

Minua ei haukuta. Jätän tämän langan tasan nyt

.M

Olet lihonut nopeasti lyhyessä ajassa. Oletko jojo, eli välillä laiha ja sitten taas repsahdat lihavaksi? Se on tyypillistä monille naisille.

Vierailija
14472/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on porukka hajaantunut. Onko partilaisia? Miten on solmujen laita? 🤔

Vierailija
14473/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Jos on esim. kaksi tasaveroista hakijaa työhaastattelun loppusuoralla, kumman luulet tulevan useimmiten valituksi, sen kauniin vai ns. ruman?

Vierailija
14474/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen sivusto

Vierailija
14475/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Jos on esim. kaksi tasaveroista hakijaa työhaastattelun loppusuoralla, kumman luulet tulevan useimmiten valituksi, sen kauniin vai ns. ruman?

Riippuu siitäkin onko valitsija itse hyvännäköinen ja tuo toinen olisi häntä paremman näköinen. Tulisi kilpailutilanne ja sehän ei käy. 

Vierailija
14476/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urkkijat ja kurkkijat piru periköön.

Vierailija
14477/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Tässä saattaa vaikuttaa se minkälaista työtä haetaan, malliksi ulkonäkö on ratkaisevassa asemassa mutta tavallisiin töihin ei. Kokemuksella ja ymmärryksellä! Jos ulkonäkö vaikuttaa niin ei ole työnantajalla kaikki muumit laaksossa. Valitettavasti.

Vierailija
14478/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma läski. MIes kuitenkin pysyy liitossa, Vaikka olen ruma vanha läski, jonka kanssa seksi ei tasan yhtään kiinnosta. Ehkä se rakastaa tai sitten on tottunut. 

Minua ei haukuta. Jätän tämän langan tasan nyt

.M

Olet lihonut nopeasti lyhyessä ajassa. Oletko jojo, eli välillä laiha ja sitten taas repsahdat lihavaksi? Se on tyypillistä monille naisille.

Ei tasan ole sinun ongelmasi. Läskit tulevat ja menevät, mutta tyhmyys ja huono käytös ovat ikuisia

-M 

Vierailija
14479/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palveluammatissa pitäisi aina olla hoikka, kaunis nainen jonka puheesta saa selvän. Mies tietysti komea.

Vierailija
14480/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulla on hyvää! 🤤

jäätelö kruunaa kaiken

Ketju on lukittu.