Onko KUKAAN täällä oikeasti lukenut niitä uusia ravitsemussuosituksia.
Hirveästi käydään keskustelua uusista ravitsemussuosituksista, mutta toistaiseksi KUKAAN täällä ei ole ilmoittanut oikeasti lukeneensa niitä.
Ovat kätevästi ladattavissa esim. ruokaviraston sivuilta. Opuksessa on yli sata sivua.
Eli ohessa kysely, oletko lukenut uudet suositukset.
Kommentit (11)
Ne, jotka on nuo kokonaisuudessaan lukeneet, voisi ehkä kertoa jotain siitä, millaisia ajatuksia heräsi?
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut ja verrannut asuinmaani syyskuussa julkaisemiin ravitsemussuosituksiin. Arvaa kumpaa noudatan? No täkäläistä tietenkin :)
Saanko udella, mikä maa, ja kuinka sikäläiset suositukset poikkeaa täkäläisistä?
En ole enkä lue. Syön samoin kuin ennenkin. Punaista lihaa en ollenkaan.
olen tutustunut niihin median perusteella ja enempää en halua niistä tietää
Ravintosuosituksia tulee ja menee. Niistä kannattaa poimia parhaimmat vinkit. Mutta kaikessa toimii silti periaate: kultainen keskitie
Vierailija kirjoitti:
olen tutustunut niihin median perusteella ja enempää en halua niistä tietää
No juuri tätähän se keskustelu täällä näyttää, että itse suosituksiin ei ole tutustuttu, vaan perustetaan omat mielipiteet muutamaan median kärjistykseen.
En ole, ei kiinnosta, jatkan syömistä samalla tavalla kuin ennenkin. En kyllä toisaalta osallistu keskusteluunkaan asiasta.
Syön niinkuin ennenkin, kaikkea kohtuudella. Peter Östman oli oikeassa sanoessaan, että maailma on pullollaan professoreita ja tutkimuksia. 🤗
Ennenkaikkea varmaan kiinnostaa siis se, onko ne, jotka esittää voimakkaita mielipiteitä näistä suosituksista, oikeasti lukeneet niitä.
Japanissa oli ihan eri suositukset. Samoin Australiassa...
Olen lukenut ja verrannut asuinmaani syyskuussa julkaisemiin ravitsemussuosituksiin. Arvaa kumpaa noudatan? No täkäläistä tietenkin :)