Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Kylmä tosiasia: aidosti kiinnostunut tulee paikan päälle kertomaan tai näyttämään kiinnostuksensa. Kaikki muu on harhaa.
Tää. Ei nyt tarvi varsinaisesti kertoa, mutta kyllähän se kertoo kaiken oleellisen jos aikaa kuluu eikä tyyppiä vain näy.
Olisi hakeutunut lähelle jos tunne olisi ollut molemminpuolinen.
Siksipä varmimman ns. vastauksen saa kun aikaa kuluu ja näkee miten asiat menee tai on menemättä.
Vierailija kirjoitti:
Varatut voi olla viehättyneitä toisistaan, mutta pysyä silti, tai oikeastaan juuri siksi, etäisyyden päässä toisistaan. Sivustakin voi kyllä tuntea sen sähköisen jännitteen, joka heidän välillään kulkee.
Minä en ainakaan halua pysyä "etäisyyden" päässä.
He eivät ole enää erillisiä, vaan heidän ruumiinsa ovat yhtä. Eikä ihmisen pidä erottaa niitä, jotka Jumala on yhdistänyt toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Näin mä kerran tähdenlennon
aivan pienen, ihan hennon.
Muista tähyillä isompia tänään.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä tosiasia: aidosti kiinnostunut tulee paikan päälle kertomaan tai näyttämään kiinnostuksensa. Kaikki muu on harhaa.
Tällä hetkellä vahvimmat signaalit saan varatuilta ihmisiltä. Mites heidän kanssa? Panenko menemään?
En epäile mahdollisuuksiani. Mutta en myöskään pidä sinua itsestäänselvyytenä. Olet upea ja sinulla on omanlaisesi vaikutus minuun.
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö valmiiksi vai etkö vain tiedä ettei toisen omaa ilman lupaa noin voi viedä?
Ollaan turvallisesti ketjussa ja mitään ei ole tapahtunut Irl.
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut toimia oikolukijanasi. Nyt ei tarvitsisi hävetä.
Oikolukijana vai esilukijana? Sitähän minä esitin. 👉
Vierailija kirjoitti:
Mammuleille..
"Vaikka puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, ilman rakkautta olisin vain kumiseva kaiku tai pamahtava pelti. Vaikka tuntisin kaikki salaisuudet, tietäisin kaiken ja profetoisin, vaikka voisin siirtää vuoria uskoni voimalla, ilman rakkautta en olisi mitään. Vaikka jakaisin pois koko omaisuuteni ja uhraisin itsenikin niin, että antaisin polttaa itseni, en hyötyisi mitään, jos minulta puuttuisi rakkaus. Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Se ei ole kateellinen, se ei kehuskele eikä ylpeile. Rakkaus ei käyttäydy häpeällisesti eikä tavoittele omaa etuaan. Se ei katkeroidu eikä suunnittele pahaa. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan totuuden voitosta. Aina se uskoo ja toivoo, kaiken se kestää ja sietää. Rakkaus ei katoa koskaan, vaikka profetiat menettävät merkityksensä, kielillä puhuminen loppuu ja tieto muuttuu turhaksi.
Nyt pysyvät voimassa nämä kolme asiaa: usko, toivo ja rakkaus. Tärkein niistä on kuitenkin rakkaus."
No kiva joo. Haavat auki ja suolaa päälle. Näin sanotaan tosiaan sanassa, vaan eipä sitä rakkautta sitten kaikille kuitenkaan suoda.
Tuutko tänäkin yönä uneeni? Koskemaan?
💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää. Ei nyt tarvi varsinaisesti kertoa, mutta kyllähän se kertoo kaiken oleellisen jos aikaa kuluu eikä tyyppiä vain näy.
Olisi hakeutunut lähelle jos tunne olisi ollut molemminpuolinen.Siksipä varmimman ns. vastauksen saa kun aikaa kuluu ja näkee miten asiat menee tai on menemättä.
Heh, minä kyllä katselin minkä kerkesin, eikä siitä ymmärtänyt kiinnostustani.
Olen haavoja täynnä mutten vuoda verta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs hiton faktalaatikko kuvittelet olevasi?
Faktaa tuo on. Ja aidosti kiinnostumaton pystyy sanomaan ei, vaikka se sattuisi.
Sensijaan ikävät jättävät asiat roikkumaan, tai jopa sulkevat yhteydenpitokanavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempia!
Mikä hävettää?
Vierailija kirjoitti:
En epäile mahdollisuuksiani. Mutta en myöskään pidä sinua itsestäänselvyytenä. Olet upea ja sinulla on omanlaisesi vaikutus minuun.
Hurmaavan täyspäinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs hiton faktalaatikko kuvittelet olevasi?
Faktaa tuo on. Ja aidosti kiinnostumaton pystyy sanomaan ei, vaikka se sattuisi.
Sensijaan ikävät jättävät asiat roikkumaan, tai jopa sulkevat yhteydenpitokanavat.
Olisit heti sanonut, että olet kertonut hänelle kiinnostuksestasi, etkä vain odottanut hänen tulevan näyttämään kiinnostustaan sinua kohtaan.
Tulee sakkomaksua.