Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Mut ryöstit ja silti se tuntui hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Mammuleille..
"Vaikka puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, ilman rakkautta olisin vain kumiseva kaiku tai pamahtava pelti. Vaikka tuntisin kaikki salaisuudet, tietäisin kaiken ja profetoisin, vaikka voisin siirtää vuoria uskoni voimalla, ilman rakkautta en olisi mitään. Vaikka jakaisin pois koko omaisuuteni ja uhraisin itsenikin niin, että antaisin polttaa itseni, en hyötyisi mitään, jos minulta puuttuisi rakkaus. Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Se ei ole kateellinen, se ei kehuskele eikä ylpeile. Rakkaus ei käyttäydy häpeällisesti eikä tavoittele omaa etuaan. Se ei katkeroidu eikä suunnittele pahaa. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan totuuden voitosta. Aina se uskoo ja toivoo, kaiken se kestää ja sietää. Rakkaus ei katoa koskaan, vaikka profetiat menettävät merkityksensä, kielillä puhuminen loppuu ja tieto muuttuu turhaksi.
Nyt pysyvät voimassa nämä kolme asiaa: usko, toivo ja rakkaus. Tärkein niistä on kuitenkin rakkaus."
Helppo heittää kehiin, jos sanat loppuvat ja vilpittömyyden takeeksi haetaan jotain kaiken läpäisevää. Sun pitäisi mun mielestä olla iloinen siitä, että susta on joku tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä tosiasia: aidosti kiinnostunut tulee paikan päälle kertomaan tai näyttämään kiinnostuksensa. Kaikki muu on harhaa.
Pätee molempiin suuntiin, kaksisuuntainen tie. Touché.
Hyvää yötä, Tiina. Kaipaan.
Vieno, olet numero ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tainnut viimein tulla se piste, että sinä olet lähtenyt ja jättänyt minut tänne kaipaamaan - yksin.
En ole mennyt mihinkään, vaikkei nähdäkään.
Ei nähdä valitettavasti. Mitä kuuluu?
Vastaan vain irl. Et uskalla kysyä jos olet kaivattuni.
En uskalla enkä taida voidakaan.
Koita elää asian kanssa. Voimia.
Mihin tarkalleen ottaen toivotat voimia?
Vierailija kirjoitti:
Jos tyhmyydestä saisi sakottaa, täällä tekisi hyvää tiliä.
Ei sisäinen laskutus kyllä rikastuta.
Vierailija kirjoitti:
Varatut voi olla viehättyneitä toisistaan, mutta pysyä silti, tai oikeastaan juuri siksi, etäisyyden päässä toisistaan. Sivustakin voi kyllä tuntea sen sähköisen jännitteen, joka heidän välillään kulkee.
Mitä sitä itseään kiusaamaan.
Kunpa voisin J laittaa viestiä, muutakin kuin virallista. Haluaisin vieläkin välillä tietää, millainen olet, vai oletko lainkaan.
Olisin voinut toimia oikolukijanasi. Nyt ei tarvitsisi hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Palauta se mulle minkä tulit silloin ottaa!
Sydämes on mulla visusti tallessa täällä jossain. Ehkä hippokampuksessa. Sry siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä tosiasia: aidosti kiinnostunut tulee paikan päälle kertomaan tai näyttämään kiinnostuksensa. Kaikki muu on harhaa.
Anteeksi, en jassanut. Kun on tää elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: missä haluaisit tavata/kohdata kaivattusi kanssa? Olkoon se sitten sovittu tai mikä vaan kohtaaminen.
Ihan sama mikä paikka. Toiveena kuitenkin, että olisi mahdollisimman vähän häiriötekijöitä.
Sama, häiriötekijät ei oo kivoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantai-illan terveiset pikkuvaalealle 😍
Terv. risuleukaTerveisiä risuleualle ja hyvät yöt.
Terv. pikkuvaalea. 🤗
Hyvää yötä sinullekin 🤗
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut toimia oikolukijanasi. Nyt ei tarvitsisi hävetä.
Joo mielellään ottasin sinut oikolukijakseni :) Milloin aloitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi asia.
Vierailija kirjoitti:
L
Lotta? Lempi?
Jos tuot puuttuvan palan teet minut ehjäksi sen sijaan että vampyyrin tavoin vain imet tyhjäksi.
Mikäs hiton faktalaatikko kuvittelet olevasi?