Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: missä haluaisit tavata/kohdata kaivattusi kanssa? Olkoon se sitten sovittu tai mikä vaan kohtaaminen.
Ihan sama mikä paikka. Toiveena kuitenkin, että olisi mahdollisimman vähän häiriötekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten elämässä voi olla niin kiire, ettei ehdi laittaa muutamaa viestiä? En ymmärrä.
Hint: Kukaan ei ole niin kiireinen, etteikö päivän loppuun mennessä ennätä puhelinta vilkaisemaan.
...Eli jos viesti liittyy siihen, että odotat joltain tietyltä viestejä/vastauksia viesteihin, ja linjat ovat auki/olemassa, niin et varmaan ole kovinkaan korkealla hänen prioriteeteissa/mielessä.
For my sweetest darling and other self:
Sinä rikoit minut palasiksi ihan pieniksi murusiksi 😭🌧🌧🌨💔😥
En jaksa enää lirkutella tyhjille seinille.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä vahinko vai tahallasi teitkö?
En ikinä leiki tahallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä vahinko vai tahallasi teitkö?
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Kunpa ei tarvitsisi nähdä sinua. Menen sekaisin ja kestää taas viikkoja, että normalisoidun.
Kannattaisi vaihtaa sitten työpaikkaa tai uskaltautua tekemään asialle jotain.
Veitkö tietämättäsi rauhan jonka omistin ennen?
Vierailija kirjoitti:
Veitkö tietämättäsi rauhan jonka omistin ennen?
Tietty tietämättäni, kun et ole mitään asiasta sanonut.
Varatut voi olla viehättyneitä toisistaan, mutta pysyä silti, tai oikeastaan juuri siksi, etäisyyden päässä toisistaan. Sivustakin voi kyllä tuntea sen sähköisen jännitteen, joka heidän välillään kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tainnut viimein tulla se piste, että sinä olet lähtenyt ja jättänyt minut tänne kaipaamaan - yksin.
En ole mennyt mihinkään, vaikkei nähdäkään.
Ei nähdä valitettavasti. Mitä kuuluu?
Vastaan vain irl. Et uskalla kysyä jos olet kaivattuni.
En uskalla enkä taida voidakaan.
Koita elää asian kanssa. Voimia.
Palauta se mulle minkä tulit silloin ottaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup!
Mihin keskityt elämässäsi? Mikä on elämäsi sisältö?
Haluan ihmisen joka haluaa myös minut.
En halua ketään tällä hetkellä minusta kiinnostunutta.Täällä yleensä mietitään, onkohan se toinen kiinnostunut. Sä tulet paikalle kertomaan, että tiedät kaikki ketkä ovat sinusta kiinnostuneita.
Sepä siinä onkin kun kiinnostus ei ole molemminpuolista kohdallani kuin hyvin harvojen ihmisten kohdalla.
Eikö se ole kaikilla niin? Tai emmä tiedä, toisethan löytää helposti kumppaneita ja monia joiden kanssa kolahtaa.
Itselläni vielä se, että kiinnostuksen täytyy olla molemminpuolista ja halun ja synkata yms., ja hyväntahtoisuus ja lempeys on äärimmäisen tärkeää. Ei tule mistään mitään jos mies ei ole hyväntahtoinen ja lempeä, välittävä minua kohtaan ja muutenkin. Taisteluasemissa olevien epävarmojen egoistien kanssa ei voi olla, ei vaan onnistu edes perus oleminen ja tutustuminen.
Eri
Jos tyhmyydestä saisi sakottaa, täällä tekisi hyvää tiliä.
Mietitkö valmiiksi vai etkö vain tiedä ettei toisen omaa ilman lupaa noin voi viedä?
Kylmä tosiasia: aidosti kiinnostunut tulee paikan päälle kertomaan tai näyttämään kiinnostuksensa. Kaikki muu on harhaa.
Vierailija kirjoitti:
Palauta se mulle minkä tulit silloin ottaa!
Onko nimesi Kirjasto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten elämässä voi olla niin kiire, ettei ehdi laittaa muutamaa viestiä? En ymmärrä.
Ei olekaan. Sitä ei vain kiinnosta tarpeeks. Sori.
Vastenmielistä. Tunnen tällaisen henkilön, olimme ystäviä.
Tai minä olin.
Etukäteen suunniteltu juttu.